klusbabes 23 !!!

Ik ga ook lekker me mandje in.

Rimke, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ondanks dat je mannetje vroeg wegmoet hoop ik dat je een leuke dag hebt!

Slaap lekker allemaal!

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

sterretje; ik ben niet echt bijgebruind gisteren met de zegeltjes rondbrengen, ik had toch me jasje aangedaan op de scooter want er stond best nog en windje dan neem ik liever het zekere voor het onzekere haha
haha ikheb je op een idee gebracht om de winterjassen te gaan wassen hahah, doe jij nou maar lekker rustig aan meid

happy; en en en en en hoe is het nu??????????/ ik ben o zo nieuwsgierig ik hoop het zo voor je meid

phoebe: lekker hoor meid bijna op vakantie, lekker even je gedachten op nul zetten en de laptopt gaat mee las ik haha

rimke; VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! 25 alweer haahaha mocht je willen , vandaag toch een fijne dag meid,

meiden ik ben er eind van de middag pas weer, iedereen een fijne dag vandaag en tot vanmiddag

xxxx linda

Hey meiden,

Even snel een kort berichtje!

Rimke; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, 31 is een mooie leeftijd  En zaterdag lekker een barbeque, hoe laat verwacht je ons???

Happy; Oh ik vind het zo spannend! Ja, ik sanp wel dat je samen met je mannetje wilt testen! Ik ga echt super hard voor je duimen. Ik ben vandaag helaas niet zoveel op het forum, dus ik kijk meteen zodra het kan want ik ben echt zo benieuwd.

Meiden, ik maak me nu serieus zorgen om Kruimels, ik hoop dat alles goed is.

Sterretje; Ja je hebt gelijk, dat opdekken hoeft natuurlijk eigenlijk niet. Jij hebt dus gewoon alles gewassen  in de kast liggen? Heb je het ledikantje op de babykamer ook nog niet opgedekt?

Linda; Vandaag met Joey naar het ziekenhuis, of heb ik het mis? Succes, ik ben benieuwd!

Meiden ik ben er weer vandoor, straks naar de kinderarts, ben benieuwd. Ik zal er vandaag trouwens  niet zo heel veel zijn.

April

Goedemorgen meiden,

Allereerst rimke, van harte gefeliciteerd lieverd ......een gezellige dag vandaag, laat je maar lekker verwennen.....o ja kunnen wij zondag komen bbqen want ik moet zaterdag werken  haha

Nou verder slecht nieuws ....de rd s zijn er. Het is me weeeeeeer niet gegund. Bah baal er ff flink van joh. Op zo n manier krijg je toch meer hoop dan anders he. Mn nieuwe nod is 5 juni .......tja schouders er maar weer onder dan he !

Ik heb ook nog goed nieuws, mn vader is gisteren voor de 2e keer naar therapie geweest en die moet nu volgende maand nog 1x komen en dan niet meer. Het gaat zo goed met plassen !!!!! Gemiddeld staat er 1 jaar voor en dan 1x in de 2 weken ........dat zijn dus mooie berichten he.....

Meiden, ga douchen en kijk zo hier nog ff ........
Liefs happy

Linnie, vergeet je helemaal succes te wensen met die kleine vanmiddag !!!! Dat kind maakt ook wat mee he, nou weer naar de dermatoloog.....

Bieb, moeilijke situatie met je vriendin he. Vind het allemaal maar makkelijk, niet alles kan ze op haar verhuizing/verbouwing gooien. Je bent vriendinnen en dan maak je tijd voor elkaar .........Je hebt toch aardig wat belangrijke dingen op dit moment zeg, je ondertrouw, trouwen, de mm ivm zwangerschap. Toch een belangrijke fase in je leven, zoniet de balngrijkste. Vind dat ze er dan echt voor je MOET zijn. Ik kan me naar mijn vriendinnen niet zo n houding voorstellen hoor..........

Ga nu echt douchen ......

he meiden,

ga zo bijlezen maar wilde allereerst Rimke vanharte feliciteren
ook linda2 is jarig, maar die doe ik wel ff via hyves.

om 10.15 komt er iemand van de kraamzorg dus weet niet wanneer ik kan reageren.
ga ff lezen nu.

xx bambi

He meiden!

Happy, balen meid! Ik had zo'n goede hoop voor je! Kut zeg! nou, volgende ronde maar weer. Fijn dat het goed ging op therapie van je vader!

Rimke GEFELICITEERD! Zaterdag lekker vieren, word t druk? of kunnen alle babe's er nog bij?? haha

Linda, succes met joey vanmiddag! En vaker bloedprikken zag ik. Nouja, t moet maar dan he?! hihi

Bieb, lekker met die vriendin van jou! Schiet niet op zeg!   En je eitje komt eraan las ik... klussen!!!

ehm.. de rest weet ik niet meer zo goed. maar het iets leuks te vertellen...

IK GA TROUWEN!!!!!

Gister avond, niet echt "gevraagd" want dat heeft ie in t verleden al gedaan, maar een beetje "besloten" dat we gaan trouwen!! Vind t echt super leuk, kan aan niets anders meer denken! haha
En als het goed is gisteren mijn eitje op bezoek gehad, dus ook flink aan de klus geweest! hihi
Vandaag lekker vrij, lekker het zonnetje in!

Fijne dag meiden!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan