klusbabes 23 !!!

ik ken het gevoel.... heb ook 1 x 30 dagen gehad terwijl het altijd 27 a 28 dagen heb....
Misschien kan je beter een test er tegen aan gooien, heb je zekerheid. Mocht je teleurgesteld worden wordt je dat toch wel, of je nou morgen of zaterdag test of ongesteld wordt, maar je heb wel zekerheid.....

Dat is ook wel zo maar, vind het niet leuk om te testen als mn mannetje er niet is. Stel dat het raak is dan wil ik dat hij erbij is haha   ....is dat raar ? Daarom dacht ik aan morgenavond .......Ach zie wel hoe het loopt, wordt er kriebelig van zeg. Hoe is het met jou, bijna ff wat meer rust he na vrijdag. Jullie hebben iig mooi weer he

tuurlijk begrijp ik dat het leuk is als je mannetje thuis is als je gaat testen!
Maar denk eens aan zijn gezicht als je thuis kom en je geeft hem een baby pakje met de teks "de beste papa" ........ vind tie ook heeeeeeeeeeel leuk hoor!

Gelukkig hebben we goed weer vrijdag, alles is toch altijd net veel leuker en mooier als het zonnetje schijnt! ben wel blij dat het er bijna opzit hoor.....

Ja dat snap ik zeg. Je bent er aardig druk mee he .........nog ff doorbijten en dan lekker aftellen tot aan jullie vakantie. Ga nu echt mn mandje in. Ik sms je morgen wel als ik wat meer weet !!!!!! Slaap lekker lieverd ........dikke kus !!!!!!

Terug
Bovenaan