klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

@rimke: floradix? Waar is dat voor?
Ik las dat jij ook al rhesus- bent, dus nog een prik. Maar daar had je geloof ik geen moeite mee. Hahaha, tuurlijk komt de kleine als ie er zin in heeft. Maar goed we hebben er samen over gesproken en het wordt volgende week, hihi
@linda: wat vervelend van de buurman. Het feit dat hij geel was zegt niet veel goeds over zijn lever. Maar kwamen mensen aan de deur, dat je op de voorstraat bent gaan zitten?
@anouska: ik herken de klachten niet, maar eerlijk gezegd heb ik nog nooit mijn eisprong gevoeld. Klinkt wel vreemd, maar het kan zijn dat je je eisprong een heel andere dag hebt dan je dacht. Misschien toch voor de zekerheid klussen.

Sterretje, ongetwijfelt dat je het wel eens verteld heb hoor, maar weet je eigenlijk wat het wordt, volgens mij ben ik namelijk de enige die denk dat je een meisje krijg hahaha

@bieb: Wat goed dat je weer gesport hebt. Je lijkt nu iets regelmatiger te sporten. Dus jullie tuintje krijgt nu lekker water.
@happy: wat goed dat je gaat rusten. Welterusten en ik hoop voor je dat het snel minder wordt.

Hier vanmiddag nog wat dingen uitgezocht en opgeruimd. En lekker chinees gehaald, mmmm. Met mannetje nog even foto-albums gehaald, ik heb nog een hele stapel om in te plakken, maar dan moet ik ze eerst nog sorteren. Ik ga denk ik nog wat tv kijken of lezen.
Doei dames,

Ik denk zelf de 20e of 26e mei  Mocht het zover zijn, dan merken jullie dat doordat ik die dag niet zal posten. Ik zie me helaas echt niet na de bevalling meteen reageren. Maar goed, jullie weten dan alvast hoe laat het is, alleen nog niet het geslacht.

sterretje, de rest van de meiden weten het toch niet, omdat ze allemaal jongen zeggen.... dan zou ik echt hebben liggen slapen hahahaaha
Ik verander toch niet hoor, bij de naam sterretje past gewoon een meisje!

goeiemorgen meiden

rimke; aan de floradix het kan geen kwaad, ik neem dat ook wel eens, alles zit erin ook voor de ijzer enz

happy: gelukkig was je bloeddruk goed dan komt die migraine gewoon van de hoofdpijn, hou je rustig hahah

sterretje; ik ben gisteren ook op de voorstraat gaan zitten omdat het zo verschrikkelijk benauwd was binnen en de zon heeft hier gisteren ook dehele dag geschenen, en hier is tot nog toe nog geen druppel regen gevallen
lekker aan de chinees geweest gisteren las ik heerlijk

april: ben ik gisteren helemaal vergeten op te reageren, gelukkig ligt de baby niet in een stuit en ligt ie goed dat scheelt weer een hoop zeg

meiden ik ben er vandoor ik ga me klaarmaken voor me werk, iedereen een fijne dag en vanmiddag ben ik er nog wel effe

xxx linda

Goedemorgen meiden!

Even snel voor ik naar werk ga.

rimke, mooie buik zeg! Ziet er goed uit!

Phoebe, op je verjaardag ga ik dus trouwen! haha, nou, vergeet je me nooit!

April, ja, hou de 16e van april maar vrij!!! haha

Linda, jeetje zeg wat zieleg voor die buurman! Snap best dat je niet het hele verhaal aan jan en alleman verteld!

Meiden ik ga er snel vandoor!

Fijne dag allemaal!

Liefs Jacqy

Meiden, ben foetsie, fijne dag allemaal en tot vanaaf. Rimke wat leuk je buik, ziet er goed uit hoor !!!!

Liefs happy

Terug
Bovenaan