hey meiden
Sterretje bevalt op 20 mei hahaha van een jongen
jacqy: hoe gaat het met je oog en met het lijnen?? en 19 april trouwen volgend jaar wat ontzettend leuk heerlijk
bieb; je hebt nog een hoop op je lijstje staan wat je doen wilt voordat je weer aan het werk gaat het is wel lekker want je hebt er nu de tijd voor haha en de wijzigingen zijn weer gedaan in de trouwkaart
phoebe; nog effe en dan ga je lekker op vakantie 23 mei was het toch?
nou meiden van op de bank liggen is vanmiddag niet veel terecht gekomen, ik zal je effe een verhaal vertellen haha
Mijn buurman is alcohol verslaafd vrij ernstig, en hij werd de laatste tijd weer heel erg geel zijn ogen waren ook helemaal geel, hij verzint natuurlijk allerlei verhalen maar wij weten allemaal wel beter, wij hebben goed contact met de buurman maar ja wij kunnen niet gaan zeggen van je moet je op laten nemen of wat dan ook, de schoonmaaktster en dat is ook een goede vriendin van hem heeft zijn familie ingeschakeld en die hebben er nu werk van gemaakt en nu is hij gisteren opgenomen in het ziekenhuis er worden allerlei onderzoeken gedaan en er wordt gekeken of er nog wat aan zijn lever is te doen, voor de rest weet ik nog niks maar ik vnid het zo zielig, in het ergste geval is het gewoon einde verhaal, maar goed dat is gelukkig nog niet aan de orde, en iedereen komt natuurlijk naar mij toe om te vragen hoe of wat, ik weet het hele verhaal erachter maar dat ga ik een ander niet vertellen en ook de rest van de buren niet want die lullen graag alles door en dat vind ik zielig, dus ja toen ben ik vanmiddag maar op de voorstraat gaan zitten haha
nou die hartkloppingen tja ik krijg dan in ene zulke zenuwen in me lijf en dan zal ik wel verkeerd gaan ademen en dan gaat mijn hart versneld slaan, er is zó'n filmpje gemaakt en alles was goed dus ik ga er van uit dat het dan niet in ene wat anders kan zijn ik moet gewoon mijn rust pakken en dat is moeilijk voor mij hahah en ik moet er niet steeds op letten
nou ik ga even gtst kijken en dan komt de reiki mevrouw, morgen voordat ik ga werken lees ik alles weer bij
Rimke; wat een mooi buik heb je al heel erg mooi ik ben jaloers hahah
xxx linda