klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Wanneer komt de baby van Sterretje:

Bieb: 22 mei
Jacqy: 21 mei/ jongen
Bambi : 24 mei/ jongen
Phoebe - 19 mei / meisje

Jacqy, trouwen op mijn verjaardag! een mooiere datum is er niet hahaha

Rimke, zit je al klaar met je chocola.... hmm lekker, heb ik ook trek in.
Zal wel niet in huis zijn, dat is altijd met iets waar je trek in heb.
Leuke foto, gaat ook al opschieten he als je zo kijk!

hmm ff terug lezen.....

Hey meiden,

Ik heb nog niet alles gelezen, maar hier goed nieuws;

Onze kleine uk ligt gelukkig niet in stuit, maar al lekker met het hoofdje naar beneden.....

Verder over de kamer geen nieuws, morgen ga ik weer bellen, want dan verwachten ze zelf het kamertje binnen te krijgen!

Ik zag snel iets over de bevallingsdatum van Sterretje, ik ga voor 22 mei.

Rimke; zag snel je foto, mooie buik hoor. Hoe gaat het nu met je?

Jacqy; Zag ik het nou goed, moeten we 16 april vrij houden?

April

Sterretje, wat hou je je goed zeg..... en nog actief geweest ook vandaag! Petje af hoor!
Ik denk echt iedere dag aan je, thuis, gelijk de laptop aan of er al niews is.... hahaha

Happy, misschien moet je echt een tikkie terug doen meis, dit schiet niet op iedere keer die koppijn. Straks is je bloeddruk weer hoog en moet je weer stoppen met klussen, daar schieten we niks mee op he! (ik ben een strenge buuf hoor hahaha)

Mamoetje, gefeliciteerd met je beker!
Als je het allemaal niet vertrouw moet je gewwon ff langs de ha gaan, misschien kan die je wat meer vertellen.

weer ff lezen.....

Hey April,

we gaan voor jou ook een weddenschap houden hoor, want voor jou schiet het ook al op.
Volgens mij ben je net na mijn vakantie uitgerekend, ik kom 7 juni terug.
Hoe is het verder?

liefs Phoebe

hey meiden

Sterretje bevalt op 20 mei hahaha van een jongen

jacqy: hoe gaat het met je oog en met het lijnen?? en 19 april trouwen volgend jaar wat ontzettend leuk heerlijk

bieb; je hebt nog een hoop op je lijstje staan wat je doen wilt voordat je weer aan het werk gaat het is wel lekker want je hebt er nu de tijd voor haha en de wijzigingen zijn weer gedaan in de trouwkaart

phoebe; nog effe en dan ga je lekker op vakantie 23 mei was het toch?

nou meiden van op de bank liggen is vanmiddag niet veel terecht gekomen, ik zal je effe een verhaal vertellen haha

Mijn buurman is alcohol verslaafd vrij ernstig, en hij werd de laatste tijd weer heel erg geel zijn ogen waren ook helemaal geel, hij verzint natuurlijk allerlei verhalen maar wij weten allemaal wel beter, wij hebben goed contact met de buurman maar ja wij kunnen niet gaan zeggen van je moet je op laten nemen of wat dan ook, de schoonmaaktster en dat is ook een goede vriendin van hem heeft zijn familie ingeschakeld en die hebben er nu werk van gemaakt en nu is hij gisteren opgenomen in het ziekenhuis er worden allerlei onderzoeken gedaan en er wordt gekeken of er nog wat aan zijn lever is te doen, voor de rest weet ik nog niks maar ik vnid het zo zielig, in het ergste geval is het gewoon einde verhaal, maar goed dat is gelukkig nog niet aan de orde, en iedereen komt natuurlijk naar mij toe om te vragen hoe of wat, ik weet het hele verhaal erachter maar dat ga ik een ander niet vertellen en ook de rest van de buren niet want die lullen graag alles door en dat vind ik zielig, dus ja toen ben ik vanmiddag maar op de voorstraat gaan zitten haha

nou die hartkloppingen tja ik krijg dan in ene zulke zenuwen in me lijf en dan zal ik wel verkeerd gaan ademen en dan gaat mijn hart versneld slaan, er is zó'n filmpje gemaakt en alles was goed dus ik ga er van uit dat het dan niet in ene wat anders kan zijn ik moet gewoon mijn rust pakken en dat is moeilijk voor mij hahah en ik moet   er niet steeds op letten

nou ik ga even gtst kijken en dan komt de reiki mevrouw, morgen voordat ik ga werken lees ik alles weer bij

Rimke; wat een mooi buik heb je al heel erg mooi ik ben jaloers hahah

xxx linda

He meiden!
Nog eventjes voordat ik mijn bedje induik...............ben zo moe. Ga morgen eens floradix halen, tip van de VK.................ben benieuwd of het helpt..........

Linnie: geniet van je reiki.......lekker ontspannen! Jouw buik komt ook echt wel hoor..........maar helaas duurt het allemaal zo lang voor jullie..
April: dat was snel meisje............je lijkt happy wel!
Phoebe: doe maar streng tegen je buuf hoor, ze heeft het nodig volgens mij! Whahahah!
En wanneer gaan jullie nou precies op vakantie dan? Wat een zalig vooruitzicht! Ben jaloers...........! Lekker aan het strand liggen met een cocktailtje...........mjammie!!!

Meiden, ik duik er in.........ben gesloopt. Waarvan mag joost weten..............

hallo,

RIMKE: mooi buikje hoor jij krijgt denk ik een jongen zo te zien.... je wist het zelf al toch?

BAMBI: jij krijgt denk ik een meid.......

STERRETJE: weet ik niet maar denk een meid. op 19 mei....

APRIL: denk ik een jongen of heeft iedereen het al gezegt?

MAMOETJE ik weet ook niet wat je mankeerd denk ff de gyn bellen

voor de rest heb vandaag ehbo gehad saai was moe moest vanmorgen al vroeg zijn sperma in gaan leveren... maar goed daarna ben ik heel de dag misseliujk geweest hoofdpijn en en het gevoel dat k van me eigen af kon gaan. en ik heb enorm veel pijn of aan mijn darmen of aan me eierstok-leider. kan niet gewoon zitten net of ik me eisprong heb maar die heb ik allang gehad..
dus zwangere dames hebben jullie dit ook gehad voor je wist dat je zwanger was?

nou ben weer weg

laptob doet ook echt raar volgens mij gaat hij kapot..

groetjes anoeska

Terug
Bovenaan