klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Hey linda,

klopt, de 23ste gaan we weg!
Ik heb er echt zo'n zin in!

Altijd lastig he mensen met een alcohol probleem..... Logisch dat je niet alles aan de grote klok ga hangen.

Probeer echt je rust te nemen hoor, ook al is het moeilijk, misschien je dingen doen in de 4de versnelling ipv de 5de....???

Liefs Phoebe

Rimke, slaap lekker, je kan je rust goed gebruiken!
Ik zal een cocktailtje op jullie drinken hoor, op jullie allemaal!

Liefs Phoebe

Wanneer komt de baby van Sterretje:

Bieb: 22 mei jongen
Jacqy: 21 mei/ jongen
Bambi : 24 mei/ jongen
Phoebe - 19 mei / meisje
April 22 mei ?
Linda 20 mei /jongen

Meiden, hier ben ik en ik ga ook weer haha. Ben net wakker, ben uit mn werk mn bed ingedoken en word nu wakker maar, ga er ook weer in. Ben echt heeeeeeeel moe. Buuf, luister ik toch wel een beetje he haha. Ben trouwens vanmiddag ff snel naar de ass. van de ha geweest voor mn bloeddruk ivm die hoofdpijn maar die is gelukkig prima !!! Ze zei wel dat dit weer voor mensen met migraine erg lastig was en dat er veel klachten waren. Gelukkig is het nu weg maar, met oog op de maga lange dag en nacht van zaterdag ga ik mn mandje in. Las goede berichten over de uk van april !!!! Sterretje bevalt op 19 mei van een knulletje denk ik. Meiden, sorry heb verder de puf niet om te reageren maar, dat zal niemand me kwalijk nemen want happy gaat op jullie advies rusten !!!!!!! hahaha. Tot morgen en een fijne avond nog

Kusssss happy

Rimke; ziet er goed uit met je buikje!

Voor alle zwangere dames gaan we een weddenschap bijhouden, leuk!

Anouska; maar je hebt toch pas 27 mei je NOD? dan kan t nu best je eitje zijn geweest
Wanneer krijg je uitslag van inleveren sperma?

Linda; wat een gedoe met je buurman zeg. Hij heeft t zichzelf natuurlijk aangedaan, maar goed, je gunt het hem natuurlijk niet dat hij nu misschien kan overlijden

Pff ben aan de poeperitus. Elke keer pijnlijke steken en dan rennen....
Bambi,= had jij dit laatst ook al niet?

hier regent het alweer een paar uur. Ach, goed voor de tuin haha

Vanavond alweer gesport met mannetje

Krijg ik net weer een aangepaste proefdruk van kaart, is het lettertype gewijzigd! sjonge, helemaal niet om gevraagd. Nouja, komt wel goed

laptop is bijna leeg, ga stoppen. doeiii

Buuf, ga maar lekker slapen hoor, is goed voor je!
Hou je rustig en slaap lekker!

Liefs Phoebe

Wanneer komt de baby van Sterretje:

Bieb -  22 mei / jongen
Jacqy - 21 mei / jongen
Bambi : 24 mei / jongen
Phoebe - 19 mei / meisje
April  -  22 mei /  ?
Linda  - 20 mei / jongen
Happy - 19 mei / jongen

@rimke: wat een mooi buikje. En hoe was de chocolade? Ik zit nu aan de bokkenpootjes.
@april: hé, wat een goed nieuws, de baby ligt niet in stuit. Is de baby wel al ingedaald? En morgen meer nieuws over de kamer.
@phoebe: dank je wel, maar ik voel me verder ook goed. Wat dat betreft mag ik me denk ik ook gelukkig prijzen. Maar ja, ik luister naar mijn lichaam en vandaag zei die: "actie". Jij zult de trouwdag van Jaqcy iig niet vergeten.
@mammoet: oeps ben vergeten je te feliciteren met de beker

Trouwens waar wedden jullie om?  

Terug
Bovenaan