klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Lieve Pipperdepip!

Ik mis je hier zo......................
Maar dat terzijde! Wat een goed nieuws voor jou!
Eindelijk een eitje..............is dat kutspul toch nog ergens goed voor he?
Ik ga met mijn hele lijf voor je hopen dat het gelukt is deze maand...........en je weet het he, de eerste eisprong na zo'n lange tijd zijn er vaak twee..................(kijk maar naar mij...........maar dan voor jou met goede afloop oke!)
Denk aan je,

Dikke kus Rimke

Je neemt het idd van happy-zoef-zoef over...............

ZOEF ZOEF!!!!!

(ik ben ook effe weg, wordt net gebeld door vriendin, gaan hier nog even het dorp in...........)

pip wat fijn een goede eisprong. hopenlijk met een mooi resultaat. echt heel fijn indd na 11 maanden.

rimke, jou fruit is gezonder hoor dan mijn frietjes hahahah, maar wel lekker. aah daar is me man eindelijk. pannetje aan. hihihi

Hoi schatten,

Was ik weer ff want zoef zoef happy gaat met de meiden de stad in. Zitten al te wachten maar wou eerst ff kijken of er al nieuws uit babyland was !!!! Linnie, hoe gaat het met je ? haha geweldig he ....moest je feliciteren van phoebe die smste me vanaf schiphol dat ze voor de gate stond en vroeg ik ik haar wou smsen als er nieuws van sterretje was, dus heb haar gelijkg ebeld om te vetellen van jou, haha ze was helemaal in de gloria !!!!!! Meiden, kom vanaaf nog ff hier spieken ....

Knuf happy

hallo meiden ga ff op iedereen apart reageren dan kan ik een ander topic openen haha...

LINDA: nogmaals gefeliciteerd, en gellof het maar maar het is echt raak... maar waar blijven onze glitters anders helpt het niet voor ons he....

succes meid geniet er van

PIP:   wat fijn een eisprong hopelijk helpt het net zo als bij linda.... succes ook, help het eigenlijk nu je wat minder hier bent om er wat afstand van te nemen????

groetjes anoeska

PHOEBE: helemaal vergeten maar hele fijne vakantie geniet er van en misschien kun je je gedachten even verzetten...

liefs anoeska

Terug
Bovenaan