klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Vriendje belde net dat hij al thuis komt! hadden we net zo goed samen boodschappen kunnen doen haha.
maar eigenlijk wil ik al een paar weken naar Sittard (half uurtje van ons vandaan). Daar hebben ze leuke winkel met gastenboeken enz voor bruiloft. Maarja, hij zal wel geen zin hebben. En hij komt daar net vandaag, want werkt in die stad....

zucht....ik wil ook zwanger zijn....elke dag zegt mijn vriend gedag tegen mijn buik haha. Ik niet zo, want stel dat het deze maand weer niet gelukt is...wordt ik alleen maar meer depri....

zo, tot later!

Biebje: ik wil je niet enthousiast maken maar ik scheet me in het begin helemaal te pletter.................sorry voor de bewoording maar zo was het nu eenmaal............nu niet meer overigens.........

Klaasje: oei, dat is vervelend he, zo'n schimmeltje, ach met zo'n zetpil ben je er zo vanaf! Wanneer kn je testen?? Kan aan veranderde zuurgraad liggen............maar wil je geen valse hoop geven naturlijk.....................ik wil gewoon iedereen zwanger zien voor juni...........

Phoebe: al je al gedag gezegd, maar hoop dat jullie lekker bijkomen! Dikke kus en have fun!

Linnie: is het trillen al over? Dikke ks voor jou! Ben zo blij voor je!

April: meisje, trek je het nog met je zenuwen voor sterretje? hihihhhihi! Hoest met je enkels? Die van mij zijn alweer dik......

Bambi: hou je kalm he............slecht slapen, waardeloos. Haal maar lekker in als het lukt.

Mijn vkantie geld is binnen dus ik ga gauw even verder met geld smijten, heb zojuist onze boxkleed besteld, ook bij misslittle, in dezelfde trend als dat quiltje...........en een klamboe voor boven het bedje.
En eergisteren waren we bij vrienden en die zeiden dat ik echt nog wat kleertjes in maat 50 moest kopen want heb alleen maar iets in 50/56 maar ook niet heel veel.................goh wat vervelend..........dus dat heb ik net ook gedaan..........ik ga zo nog even naar de intratuin..............

tot later.............

Ja ik weet dat een veranderde zuurgraad vaak de oorzaak is van schimmeltje. Maar nu we zo vaak 'klussen' kan dat ook de oorzaak zijn, omdat daar de zuurgraad ook van veranderd.

Voel me de laatste tijd wel opgeblazen, ik eet als een dijker (niet eens altijd snoep of zo!) en ik zit juist verstopt de laatste dagen. Dus ik weet het niet, Bieb schijt zich juist leeg en dat deed Rimke ook.... hmmm
Ben ook vreselijk sjaggie, maar dat zegt ook niet alles....

Ga zo rond de 28e testen als ik nog niet ongie ben. Duurt dus nog ff...

Poeh, kan nog steeds niet geloven dat het bij Lin raak is, kwam zo onverwachts!! Ben wel nog steeds superblij voor je hoor!

he klaasje,

misschien reageert jouw lijf wel weer anders joh, ik hoor juist van velen dat ze verstopt zitten tijdens de zwangerschap (dat heb ik nu dus ook..........) dus je kan er gewoon geen pijl op trekken, daar heb je gelijk in.........afwachten dus maar weer..........

Ik heb het van de week geroepen, alle babes voor juni zwanger! (dat is misschien iets krap, dus misschien is het beter om te zeggen, alle babes voor juli zwanger!)

Ik ben ook helemaal van mijn apropos door lin..............had ook niet verwacht dat je nou al zou testen! Maar ja, je hoeft natuurlijk ook niet alles te vermelden..........

Ik heb lekker een berg met fruit voor mezelf gekocht, dus ik eet vanavond lekker een koude pannenkoek met stroop (ben dol op koude pannenkoeken.............!!!) en een enorme shake van sinaasappel, grapefruit, appel, kiwi en aardbeien..............jammie!!!
Heb wat mooie kaarsen voor in huis gekocht, en twee mooie lantaarns, en kattensnoepjes voor mijn depressieve katertje.........., zag nog een fantastisch servies (veel kleuren) maar voor een kop met schotel moest ik 10 euro betalen.................en dan heb je nog maar 1 kop en schotel................moe'k ff over nadenken............wel te gek hoor, ook een fantastische schaal erbij (ben dol op schalen..........hahahahaha!!!) maar die kost 35 euro............eigenlijk moet ik het ook gewoon doen, maar toch............heb vandaag al zoveel geld uitgegeven...........voor die kaarsen en lantaarns was  ik 75 euro kwijt.....................oeps............maar ik verdiende het wel............vind ik zelf!

Nou ja, jullie merken dat ik alleen ben, ik moet mijn verhaal even kwijt, gaat helemaal nergens over.............whahahaha!
ZIt nu op zolder achter de compter en dat is zo'n gemis momentje want als ik achter het bureau zat, kwam hij altijd op schoot liggen..........de dikzak..........en maar loeren naar het dingetje van de muis die je op het scherm ziet..........ach, hij heeft het vast goed in de poezenhemel............

he meiden,

klaasje jammer toch een schimmeltje, wel fijn dat je niet van beneden een onzerzoekje nodig had. en de 28 duurt nog maar een klein weekje hoor. succe smeid.

bieb, vind het wel spannend hoor. je heb toch wel een paa kleine dingetjes. ookal heb je die voor jou idee elke maand hahah. ben benieuwd wanneer de kaarten komen meid.

rimke met geld aan het smijten hahaha. klinkt allemaal leuk hoor. tja kleertjes maar 50 heb ik maar 1 paar van en van 56 een paar, mijn man en ik waren beide meer als 50 cm en allebij dik 8 pond, verwacht geen kleine eigelijk hahhahah.

linda tuurlijk mag je de moeheid nu lekker de schuld geven van je zwangerschap hahah en een extra tesje voor je eigen gemoedsrust kan geen kwaad. wanneer willen jullie het je vader wel vertellen. trouwens hahah moest inene wel denken dat je je vader gezecht heb, ja jij wil nog een keer opa worden hahaha toen jullie overdag onder de douche aan het klussen waren. hihihi.

april jij bent toch ook niet spontaan aan  het bevallen ?

nou niet meer geslapen vandaag, heb boodschappen gedaan, en jullie weten das bij mij altijd voor de hele familie. met me moeder en zus op stap en dan ook nog voor oma. bleggg nog een paar weken en dan kan ik dat echt niet meer aan hoor. word er zo zwaar sago van.
verder lekker in de tuin op een ligstoel beentjes omhoog kletsen over vanalles en niks hahaha. nu wachten op me man en dan gaan we frietjes eten.

xx bambi

Linnie,

GEFELICITEERD! Wat een geweldig nieuws zeg! WOWIE!!! Ik voel nu al dat het helemaal goed zit en je een meisje gaat krijgen (was meteen m'n eerste ingeving toen ik het van Kruimels hoorde, ze smste me)!!!

JOEHOE!!!

XX

Hier vanochtend trouwens bloedgeprikt op progesteron, vanmiddag gebeld en de waarde is 68!! Dat betekent dat het een goede eisprong is geweest!! JOEHOE! Volgende week m'n eerste officiele nod na 11 maanden!!!

XXX

Moet nu snel buiten vegen en vanavond op verjaardag......zoefzoef....

Terug
Bovenaan