klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

WAUW !!!! Linda ZWANGER!!! echt super gefeliciteerd meid, wat een nieuws! Die had niemand zien aankomen, je cyclus is niet helemaal duidelijk maar 1 ding is zeker: Joey krijgt een broertje of zusje. Echt super voor je, het is je van harte gegunt na het slikken van al die rommel. Ik snap dat je nog even onzeker bent, maar ik ben iig heel blij voor je!

Meiden, even een ander verhaal, ik heb last van afscheiding en jeuk en branderigheid. Nog iemand tips? Konden niet eens klussen gisteravond....

En sterretje.... ik houd het forum in de gaten vandaag

he klaasje,

ik zou even een bezoekje aan je ha brengen, want je klachten lijken op een schimmelinfectie daarbeneden. en daar moet je zeker niet mee blijven lopen anders word het van kwaad tot erger. het kan ook een blaasontsteking zijn, maar dat zit meestal toch meer van binnen. voor je blaas moet je veel drinken en cranberrysap wil ook wel helpen, maar tegen een infectie denk ik dat je toch wl medicatie nodig heb.

succes ermee iig.

nou hier de boel ff snel gedaan. weer teveel achter elkaar, maar goed ben blij met het resultaat.kan binnen een half uur me meubels afnemen, het toilet en stofzuigen en dweilen. woh word steeds beter ghahaha. nee stom eigelijk, moet het in fases doen en meer rust nemen anders krijg ik meer klachten. tja soms luister ik dus niet naar mezelf, maar goed heb dan ook een opstandige bui en al dagen een humeur om te schieten dus dan maar ff zo en om het erger te maken ga ik nu lekker macaroni opwarmen want heb honger als een paard. hahaha

xx bambi

WAUW!!! LInda: GEFELICITEERD!! Ow wat ben ik blij voor je.. Hoe kwam je erop om te testen meid?? je had het zelfs neit eens gemeld.. meid ga ervan genieten!

Bambi: Vervelend dat je zo rot geslapen hebt.. Ik heb dat af en toe ook.. je wordt dan echt wakker met het idee dat je geen oog dicht heb gedaan die nacht en je bent nog moeier dan dat je erin ging..

Bieb: Eindelijk de proefdrukken goed.. Nou hopen dat het drukken een beetje op wil schieten.. Met een beetje ongeluk zit je aan het einde van de planning.. Dan kan het uberhaupt nog wel anderhalve week duren voor dat ze gedrukt gaan worden.. maar we hopen van niet natuurlijk!!

KLaasje: Lijkt inderdaad op een infectie of een blaasontstekking.. Zou je HA even bellen als ik jou was..

Happy: Je vloog weer eens even langs:D

Volgens mij  heb ik iedereen nou gehad.. Nu vanavond nog 1 x klussen en dan zit het er weer op voor deze maand.. Ga me mannetje wel om de dag nog proberen te verleiden.. Maar is niet zo'n ramp als dat niet lukt.. meer voor me gevoel..

Hebben jullie ook de finale van de gouden kooi gekeken?? NU was iedereen ineens vriendjes.. gek programma af en toe.. maar kijk wel al uit naar nr 2..

Ow sterretje.. we zijn zo benieuwd.. hopelijk gaat alles goed..

xxx Mamoetje

WHIHAAAAAAAAAA!!!!!!
Ik dacht al, wat is er veel geschreven! STerretje is vast bevallen..................maar nee!
Mijn lieve linnie is zwanger!
Meid, wat gun ik je dit van harte!
Ga lekker genieten en kom even bij van de schrik!

De laptop die Fonske heeft achter gelaten is gecrashed............zit n dus weer op zolder dus ben niet continu stand-by............

Goh, mijn hele dag is goed!

ha die linda,

van harte meid,,, wat geweldig, volgens mij kun je het nooit geloven als het zo is....
geniet er van....

lieve schatten,

bedankt voor jullie felicitaties, ik heb al de hele dag een hartslag van 100 slagen per minuut zo zenuwachtig ben ik, ik kan het nog steeds niet geloven, niet normaal haha, morgen ga ik nog een keertje testen haha
hoe ik er op gekomen ben om te testen haha, nou, Op mijn templijst stond dat ik op dag 12 een eisprong heb gehad, we hebben toen volgens mij 1 of 2x geklust en ik dacht me temp zal wel weer van slag zijn want normaal heb ik met clomid op dag 19 me eisprong, Maar me temp was nu al 9 dagen hoog, en me borsten doen al een paar dagen erg zeer en bij vlagen erg misselijk, en kramp onderin me buik,   en erg moe,dus me man zei gisteravond als je even naar de supermarkt rijd voor een test dan ga je morgenochtend testen zo gezegd zo gedaan en het was raak hahahah, maar het is dus volgens mij nog super pril want ik zit nog maar op dag 22 ach afwachten maar

rimke; jeetje zeg de laptop gecrasht, kan ie niet meer worden gemaakt? en nu weer op de zolder, nou als we je deze week niet vaak zien dan weten we hoe of wat, gaat het weer wat beter met je??

klaasje: ik zou met die klachtjes ook even naar de ha toegaan je weet maar nooit

mamoetjes: nog 1x klussen en dan zit jullie klusperiode er weer op, ik ga voor je duimen

happy: haha zoef zoef was je er weer effe

bambi; dat waren inderdaad rare dromen die je had vannacht pfff, maar ze   zeggenook dat als je zwanger bent je de meest rare dromen droomt,  ik had dat ook erg met joey
en stort je hart maar hier uit hoor meid

bieb; je blijft niet als enige over meis, ook jouw tijd komt weer om zwanger te worden, je zal zien zometeen na de bruiloft ben je in notime zwanger,

ik ga even in de bank liggen haha ik ben moe, maar het kan ook nog zo zijn dat ik vanavond nog een keertje ga testen,
en jeetje ik vind het zo moeilijk om het niet tegen me pa te vertellen haha

xxx linda

Jongens, hebben we nog niks van sterretje gehoord? Die ligt vast en zeker te bevallen, leuk leuk leuk!!!

Belde net naar de h.a., ik dacht zelf namelijk dat ik een schimmeltje heb. Nou, hij was het er mee eens en ik kan zo medicijnen ophalen. Toch heerlijk he, zo'n ha die je gewoon vertrouwd en over de telefoon dat soort dingen regelt.
Gelijk gevraagd of er iets aan m'n puisten te doen is. Sinds ik met de pil gestopt ben, lijk ik wel een bloemkool. Echt niet om aan te zien dus.

Verder ga ik maandag het kleintje van m'n ex vriendje bekijken. Zijn nu gewoon goede vrienden en zij is een week geleden bevallen van de eerste. Echt gek, dat hij nu ineens papa is. Mannetje wil ook wel graag kijken, hij vroeg zich af hoe het is om zo'n kleintje vast te houden, hi hi hi.

Verder Lin, doe rustig aan, laat het allemaal even bezinken. Ja, doe gewoon nog een test joh, dan voel je je nog zekerder. Geniet ervan meid!!

klaasje; fijn dat de huisarts een beetje meewerkt, hopen dat die infectie snel over is

Linda; al een beetje bijgekomen meid haha. Het was voor jou maar zeker ook voor ons een verrassing. Maar je had het de hele tijd al over je eisprong. Ben in ieder geval superblij voor je. Had je al maandag een afspraak bij de gyn, of nu omdat je pos hebt getest?

Enne ik hoop toch wel eerder dan na de bruiloft zwanger te worden hoor, heb nog 3 kansjes....

net terug van boodschappen. Wilde eigenlijk vanavond met vriendje, normaal doen we het altijd samen, maar sinds ik 'vakantie' heb doe ik het alleen. Maarja, hij moet morgen en zondag ook werken, dus vindt ik t zielig voor hem. Heb natuurlijk voor mezelf even paar shirtjes gehaald haha

Heb wel al net de postzegels gekregen van TNT voor op de trouwkaart, heb ook al mooie pen gekocht voor adressen schrijven, nu alleen nog de kaart zelf....na betaling zou het ong 4 werkdagen duren,. Nou, ik schat ong 2 weken, dus denk niet dat ik de kaart eind mei kan versturen. jammer, had graag kaart willen versturen voordat zus op vakantie gaat (5 juni). Nouja, dan leest ze die maar als ze terug komt haha

Zeg, is meer ontlasting ook een zw.schaps kwaaltje hihi. Moet vaker naar de pot toe

Hoe zal t met sterretje zijn....

Terug
Bovenaan