lieve schatten,
bedankt voor jullie felicitaties, ik heb al de hele dag een hartslag van 100 slagen per minuut zo zenuwachtig ben ik, ik kan het nog steeds niet geloven, niet normaal haha, morgen ga ik nog een keertje testen haha
hoe ik er op gekomen ben om te testen haha, nou, Op mijn templijst stond dat ik op dag 12 een eisprong heb gehad, we hebben toen volgens mij 1 of 2x geklust en ik dacht me temp zal wel weer van slag zijn want normaal heb ik met clomid op dag 19 me eisprong, Maar me temp was nu al 9 dagen hoog, en me borsten doen al een paar dagen erg zeer en bij vlagen erg misselijk, en kramp onderin me buik, en erg moe,dus me man zei gisteravond als je even naar de supermarkt rijd voor een test dan ga je morgenochtend testen zo gezegd zo gedaan en het was raak hahahah, maar het is dus volgens mij nog super pril want ik zit nog maar op dag 22 ach afwachten maar
rimke; jeetje zeg de laptop gecrasht, kan ie niet meer worden gemaakt? en nu weer op de zolder, nou als we je deze week niet vaak zien dan weten we hoe of wat, gaat het weer wat beter met je??
klaasje: ik zou met die klachtjes ook even naar de ha toegaan je weet maar nooit
mamoetjes: nog 1x klussen en dan zit jullie klusperiode er weer op, ik ga voor je duimen
happy: haha zoef zoef was je er weer effe
bambi; dat waren inderdaad rare dromen die je had vannacht pfff, maar ze zeggenook dat als je zwanger bent je de meest rare dromen droomt, ik had dat ook erg met joey
en stort je hart maar hier uit hoor meid
bieb; je blijft niet als enige over meis, ook jouw tijd komt weer om zwanger te worden, je zal zien zometeen na de bruiloft ben je in notime zwanger,
ik ga even in de bank liggen haha ik ben moe, maar het kan ook nog zo zijn dat ik vanavond nog een keertje ga testen,
en jeetje ik vind het zo moeilijk om het niet tegen me pa te vertellen haha
xxx linda