KLUSBABES 25

Bambi; nou hier schijnt de zon de afgelopen dagen niet echt veel, wel benauwd en regen tussendoor

EN al lekker wakker aan t worden?

Heb net 3 kwartier met ouders gebeld, even bijgekletst over vakantie en natuurlijk over bruiloft.
Mijn moeder is gevallen tijdens vakantie,dus wond aan haar knie, Kon de laatste week niet zwemmen, wel jammer. Ze gaat hier voor zekerheid toch maar naar dokter

Heb alweer aard en bloemkool op vuur staan. Dan maak ik nog gehaktballen en daar doe ik stukjes gekookte aard in (en ui), hmm altijd erg lekker

Oja, weet niet meer wie t vroeg. maar ik ga zeker fotos op Hyves zetten van bruiloft!

ben ondertussen mailen met vriendin, en zij doet alsof ze van niets weet haha

ik denk dat ik maar eens ga douchen

tot later

oooh heb het nu al zo warm. pffff zit een ijsje te eten, maardat helpt natuurlijk geen zier.
wou eigelijk boodschappen doen bij de aldi. doe ik altijd met me moeder, dus bel haar op of ze nog boodschappen nodig heeft, zegt ze ja, die ben ik nu aan het doen, met een vriendin. ik word daar echt pissig om, ik denk altijd ff aan me mama en zij nooit aan mij.
nu stel ik de boodschappen uit tot morgen, want trek dat niet in me uppie. kan dat gewoon niet tillen en heb ook geen zin in 2x.

zo ff klagen dus. verder zal nik wel rusig op me reet blijven zitten want word echt mega sago van die hitte.

xx bambi

hey meiden

april; ik ga even op de hyvespagina kijken en dan meld ik je ook aan

bieb; bloemkool aan het koken en lekker 3 kwartier met je ouders bijgekletst jeetje dat je ma ik gevallen goed dat ze hier nog even naar de dokter er naar laat kijken

bambi: last van de warmte meid, doe maar rustig aan en lekker dat je nog even hebt kunnen slapen, lullig van je moeder dat ze je niet eventjes afbelt wat de boodschappen betreft

meiden vanmorgen werd ik gebeld door een andere gyn die had mijn bloeduitslag, en er zat veel hcg hormoon in en dat is dus goed, ik ben goed zwanger zegt hij, maar toen vertelde ik van dat bruinverlies en dat ik daar erg bezorgd over ben, hij vroeg wanneer ik een echo kreeg en ik zei dinsdag pas, en toen zei hij ik ga even kijken of er voor het weekend nog een plekje vrij is en nu mag ik morgenmiddag al heen voor een echo, ik ben zo benieuwd

xxx linda

april: ik heb je aangemeld voor hyves nu moet jij mij nog even accepteren, haha

meiden ik ben weg, me pa komt zo en ik moet de spaarzegeltjes rondbrengen, ik hoop dat het nog eventjes droog blijft, vanmorgen was het super slecht weer hier brrr gaat snel vervelen

tot vanmiddag

xxx linda

godver, mijn laptop doet irritant.........
Heb net gewerkt en lees even bij, zag dat sterretje er even was!
Kan iemand mij toevoegen op de klusbabes hyves?
Ik ga even mijn laptop slopen en even broodje eten, ben zo terug!

rimke, ik heb je via phoebe uitgenodigd hoor. nog een beetje kunnen werken met de hitte, weet niet hoe het dar is. hier nu bewolkt maar zooooo warm.

linda wat een goed nieuws en veel hcg en morgen al een echo. zou fijn zijn als jou gyn net zo was als die van net aan de telefoon. is toch niet te geloven hoe die man jou altijd laat wachten en aantobben. en nu hup via de telefoon met een ander gyn kan het allemaal wel.

nou de hond zit hier alweer een half uur te piepen. word echt knetter van zijn ingebouwde klok. ik bepaal wanneer meneer eruit gaat en niet hijzelf. grrr af en toe kan ik hem niet uitstaan. ik ook veel meer me mans hond, maar goed ik ben heel de dag samen met hem en straks met de kleine. het komt vast goed. wil me er niet te druk om maken.

gisteren nog met me man gepraat dat ik vind dat ie te weinig aandacht besteed aan het feit dat ie pappa word. meneer zit liever achter zijn pc s;avonds te ontspannen. dat begrijp ik best. ik zit ook graag ff op het forum. maar ik zou het leuk vinden als ie dan b.v info opzoekt over hoe het gaat met de bevalling en wat een pappa allemaal kan betekeken voor mamma. gewoon wat verdiepen in de zwangerschap. verdorie nog 6.5 week en heb het idee alles zelf gedaan te hebben. mannen zucht.

hoe zijn die van de andere zwangere daarin?
niet met hand op buik enzo, dat doet ie genoeg en voelen enzo. maar meer het praktische en het vooruit denken snappie ?

xx bambi

nou ben ff weg, ga er maar met die zeur hon uit. het is nu nog droog he.

he meiden,

Daar was ik dan weer eventjes, heb vanmorgen gewerkt, was niet druk dus dat kwam mooi uit, had ik helemaal geen zin in............
Leuk dat we wat van sterretje gehoord hebben, kan me voorstellen dat haar hoofd echt niet naar het forum staat............eerlijk gezegd...
zou ik ook hebben vrees ik............

Lin: wat mooi dat je morgen al terecht kan! Wat fijn joh! En wat goed dat je hcg zo mooi hoog was, zie dat er wel vriendelijke gyneacologen bestaan, alleen die van jou niet, whahahah! Hoop dat je lekker over mag naar de VK en dat je niets meer met die man te maken hoeft te hebben!

Bambi: vind het wel mee vallen met de warmte, is hier 24 graden......vielen net wat druppels.....

April: ha! Val je in een zwart gat nadat je de administratie gedaan hebt? Wat nu????

Biebje: hoest met je buik meid?

Happy: ook nog steeds vrij vandaag toch? Geniet je wat?

Ik ben alles alweer vergeten.................ik ga even proberen mijn ogen dicht te doen................even bijslapen een uurtje ofzo,

Dikke kus!

Terug
Bovenaan