KLUSBABES 25

Hoi meiden,
natuurlijk wil ik wel iets vertellen, maar ik probeerde even bij te lezen en heb een schrijfblok naast me met reacties. als ik bij ben zal ik nog de rest vertellen.

klaasje: spannend zo vor je nod. wat je baas betreft jammer dan, hij hoeft toch niet te weten dat het gepland is.
happy: die overnachtingen bij van der valk doen wij ook vaker. dat kan heel goedkoop zijn. een weekendje den haag bv
@kruimels: begrijp ik het nu goed dat je je nog steeds niet lekker voelt? Ben je al de 16 weken voorbij?
@rimke: je bent al de 2e bj wie de kamer kleiner lijkt nu alles staat. hadden wij ook.
@bieb: is oma aan het dementeren? Die van mij begrijpt t soms ook niet mer. belt ze me en denkt dan dat ik haar gebeld heb.
@bieb en anouska:  ongi. Ik hoop echt zo dat de andere babes snel aan de beurt zijn.

@bambi: je bent al klaar met alles?  Weet je t zeker? Nou dan mag ie van jou vanaf week 37 toch echt gaan komen.
@happy: wat leuk dat we toch iets horen van phoebe. Doe haar de groeten.
hihihi, dit is nu al de 2e keer dat ik lees dat je boeken leest. Ik akn me echt geen rustig lezende happy voorstellen.
Ik las zelf eerst zwangerschapstijdschriften. de boeken durfde ik nog niet aan. wel chicklit zoals: is dit alles enzo.
@april: de beweging was bij mij op t eind juist minder. ik kan me herinneren dat rimke daar toen iets over zei. Wat t kraamverband betreft werd mij aangeraden om 5 pakken dik en goedkoop maandverband te halen. (in de goedkope zit geen plastic waardoor t gaat broeden.) Ik moet zeggen dat ze gelijk hebben, ivm het vloeien.

@essy: wat houdt de cursus samen bevallen in? In juni de pretecho? Nou, spannend. ik heb ze vandaag bekeken en het lijkt echt. de mond, neus, hand. de ogen zien er op 3=d sosm qua vorm een beetje vreemd uit, dus moilijk om een voorstelling te maken.
@bambi: hahahaa, die cursus was ook niks voor mij. uiteindelijk heb ik wel net die dingen moeten doen bij de bevalling. Maar ik was alles alweer vergeten. dus de vk doet het dan voor.

iemand vroeg iets over een matras, de aerosleep misschien?
Er werd gesproken over zwangerschapsdementie, nou, bij mij is het nu dus echt op zijn ergst. zal wel door alle info en indrukken komen.
Wat de muziek betreft die ik tegen mijn buik aanhield, het lijkt er echt op alsof ze het herkent. Ze ordt er soms rustig van.

zo, nu probeer ik nog eens van donderdag/vrij en zat een ander keer te lezen. Ik ben nu echt aan het haasten omdat ik niet weet wanner de kleine zich weer meldt.

er werd gevraagd naar de bevalling, maar willen jullie dat echt weten?
De geboorte zelf was heel mooi en het is in het begin echt heel vreemd dat dat hummeltje bij jou hoort. ze voelt heel zacht en ruikt heel lekker. En het is een heel mooi kindje. maar goed dat zegt elke ouder van zijn eigen kind. Ik kan kenmerken van zowel mijn man als mezelf terug herkennen.

De dagen in het ziekenhuis vlogen om. alleen het eten, voeden, douchen en bezoekuur vulde de dag. sinds we thuis zijn, zijn de avonden in ieder geval iets rustiger. we willen deze week ook nog geen bezoek behalve de nabije familie dan.
We proberen nu een ritme te vinden, maar ik kan er nog geen ontdekken. De kleine slaapt, wordt wakker (gemaakt), wordt verschoond en gevoed. Soms zijn er momenten dat ze wat langer op is en dan is ze om zich heen aan het kijken. Ze lacht ook regelmatig, bijv in haar slaap. dat soort momenten maken je dag weer goed en op zo'n moment ben je helemaal niet bezig met de bevalling, je stuwing, terugkerende bekkenklachten, etc. etc.

Ze slaapt nog. ik probeer op de hyves te komen. @de niet-hyvers, je kunt me gerust mailen. Misschien vertel ik dan nog waar ik woon. wat betreft de info buiten het topic. ik zou het waarderen als dat ook zo blijft. internet kan een gevaarlijk medium zijn.

dikke  sterretje

Hellup ik kom wel op de hyvessite, maar weet niet hoe het phoebe gelukt is om zich anoniem te maken voor anderen, maar niet voor ons. weet ook niet hoe iker iets moet plaatsen en zo. Anders mail ik het wel aan een van de meiden, kan t toch op hyves.

bleggg kan niet slapen.

sterretje lekker aan de klets geweest in je up. hahaha. wou ff kijken op de hyves, maar heel hyves werkt momenteel niet grrrrr.

maar goed, je kan toch gewoon een blog aanmaken als je ingelogd bent ? of een mega lange krabbel plaatsen. deze zijn geen van alle zichtbaar voor niet leden. dus alleen wij babes kunnen het profiel zien.

ja dat het ritme nog een beetje zoek is begrijpen we maar al te goed en dat je verdere familie enzo nog lekker een weekje laat wachten met kraambezoek ook. zo wil ik het ook, liefst komt die familie helemaal niet hahah. zie die mensen nu ook nooit dus.

maar hoezo ik al helemaal klaar ? vanwege me bericht aan essy. nou het kamertje staat al een tijd. moet het gordijn nog ff streiken maar goed dat is geen weken klus. hihih verder ff de kastjes uitzoeken op wat ik gebruiken kan en wat nou eigelijk niet. kwa flessen enzo.
verder is alles gewassen en gestreken. wil nog wel een paar rompers maat 50/56 erbij. hebwel een paar 56 maar die lijken groter dan de 62 hahahah.
moet toch nog steeds me box ophalen bij de prenatal, dus kan ik gelijk ff kijken.
moet nog een ziekenhuis tas klaarzetten. achter me man zijn kont aanzitten voor kratten voor onder hetbed. nou nog genoeg te doen hoor., maar in grote lijnen, mocht het onverwacht geboren worden, dan is het meeste wel klaar gelukkig.

nou ga maar weer een slaappoging doen en jij   succes met het ontdekken van het ritme.

xx bambi

Hey meiden,

Ja jippie Sterretje je was er weer! Ik snap het wel hoor dat je hier niet te veel persoonlkijke info wilt geven. Ik zou het wel leuk vinden om de naam en gewicht te weten, maar misschien kun je dat naar iemand mailen? Rimke heeft bijv mijn mailadres, dus dan kan die het weer doormailen......., ah please Rimke?
Als we je gewoon beloven dat we de naam hier niet zullen noemen .
Meiden, zo wil ik het straks denk ik ook doen!

Rimke; Jij hebt mijn mail adres, toch? Kun jij inmiddels al op hyves, anders hoop ik dat ik jou straks mag mailen als ik bevallen ben. Of heb jij inmiddels van iedereen het mailadres?

Bambi; Jeetje jij kon niet slapen...... Ik hoop dat je toch nog wat uurtjes hebt kunnen rusten.

April

Terug
Bovenaan