KLUSBABES 25

goeiemorgen meiden

sterretje: ik ben blij wat van je te horen meid, en de kleine meid moet worden wakker gemaakt heerlijk, het is ook in het begin even zoeken naar een ritme maar dat komt vanzelf het is gewoon heel hectisch in het begin want er is zoveel gebeurd in korte tijd doe maar rustig aan meid, en ga evengoed proberen te genieten

bambi: niet goed geslapen meid, je was al vroeg op het forum, probeer vandaaag nog maar even bij te slapen, en op de pufcursus ging het ook over niet zulke leuke informatie las ik, over de andere kant is het wel handig om te weten allemaal

bieb: je krijgt het maar druk meid, de komende tijd, en mocht je deze ronde zwanger raken dan ben je 10 weken heen dat is ook een mooi aantal weken, ik ga voor je duimen meid,

jacqy: o jee gaat je oma dingentjes vergeteien? hopelijk wordt dat niet erger, en morgen heb je lekker vrij lekker hoor kan je lekker uitslapen

meiden ik ben het alweer kwijt, ik ben net zo duizelig als het maar kan, en ik had weer een veeg bruinbloed vanmorgen, pfff ik wordt daar zo zenuwachtig van ach ik kan toch niks anders dan afwachten, alshet eerst maar dinsdag is dan weet ik meer, ik had een pagina op het internet gevonden dat iemand 2 weken bruinbloed was verloren ook zonder pijn in haar buik en krampen enz, en dat met de kleine alles gewoon goed was, nou dan ga ik daar ook maar vanuit

meiden ik ga stoppen ik ga me klaarmaken om te gaan werken, en vanmiddag ben ik er weer eventjes

xxxx linda

Meiden, ik heb de oplossing al, mijn nieuwe mailadres is:

april200831@yahoo.com

Ik zal later proberen op hyves te komen, maar voor diegene die willen, je kunt me dus mailen, zodat ik je adres heb. Op die manier kan ik dan straks mijn bevallingsverhaal etc naar jullie mailen.

Ik kom natuurlijk dan ook wel op het forum, maar details zoals naam etc liever niet op het forum, oke?

Rimke; zo is het dus al opgelost!

April

Sterretje; Ik heb je een mail gestuurd.

Linda; Oh nee wat balen weer bruin bloed, begrijpelijk dat je daar wat onzeker van wordt. Maar bruin bloed is oud bloed, toch? Ik duim voor je dat het snel dinsdag is............

April

Hey meiden,
Het is me gelukt, ik zit op hyves! Ik heb Phoebe uitgenodigd als vriendje, maar kunnen jullie mij nou allemaal accepteren?
Ik ben te vinden onder April, ha ha
April

Meiden, moet rennen, ben weer veel te traag vanmorgen haha. Heb wel alles gelezen hoor. Zag sterretje ook weer ff .........fijn dat het goed gaat met jullie kleine meid !!!! Nu je over dat weekendje den haag begon wist ik he opeens weer want heb je toen gezegd dat je devolgende keer langs moest komen .............Hahaha trouwens als ik boeken lees is een vsn de weinige momenten dat ik rustig kan zitten hoor !!!!!

Ben er vanaaf weer want heb lekker niks gepland. Fijne dag meiden
Liefs happy

Goedemorgen dames,

Sterretje heeft mij gevraagd om de naam van hun dochtertje op Hyves te zetten, dus snel daarheen!
Het lukte nog niet zo goed allemaal, ik denk dat fotos enzo nog wel volgen

April; ik heb mijn mailadres naar je gestuurd!
Ik zal s kijken of ik je op Hyves kan zien

Linda; he, gadverdamme weer bruinverlies. Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt.Maar gelukkig is t nog bruin, bij mij was t na een dag al rood, dus we gaan ervanuit dat t bij jou goed zit! Maar wat je zegt, meer dan afwachten kan je niet. Kan je niet evt al bellen voor de bloeduitslag van maandag? Toen had je toch ook geprikt?

even verder lezen

sterretje; ik vindt t ook altijd een heel mooi moment als baby;s naar je gaan lachen. Ik kan me dat nog herinneren van mijn neefjes en nichtjes. Echt, dat is zo mooi. En natuurlijk helemaal als t van je eigen kindje is.
Kan me voorstellen dat je nog niet te veel bezoek wilt, alleen echt naaste familie. wat veel mensen nu doen is een babyborrel, hup alles in 1x, lekker makkelijk in een cafe, ook geen troep thuis. Weet niet of ik dat zelf zou doen hoor.
Ritme zal nog wel komen, daar heeft niemand op kunnen oefenen, maar dat komt vast wel goed

Bambi; kon je ook al niet slapen? ik ook niet. Ik was sbs 6 aan het kijken, uitzending over die vieze gore kerel Fritz. Was al rond 12 uur, toen kwam vriendje thuis. Dus ben ik maar samen met hem naar bed gegaan. Maar ik geloof dat ik nog 3 kwartier wakker heb gelegen. Maar ik sta dan nooit op ofzo, ga gewoon liggen turen,de slaap komt vanzelf wel

Bah, hier is t weer regenachtig. Moet kleurtje even bijhouden, moet natuurlijk wel maandag fris en fruitig aan de start verschijnen haha

Ga zo ouders bellen, die zijn vanmorgen aangekomen van vakantie

Ga vriendinnetje ook even pesten. Ik weet dat er er bij haar vanavond een aantal dames komen om over mijn vrijgezellenfeest te praten. Nu ga ik vragen of ze vanavond mee gaat naar een lingerieparty bij een ander vrouwtje haha. Ze zei laatst al dat ze vandaag niet kon, maar toch ef proberen haha. Ik weet natuurlijk zogenaamd van niets....
(ach ben zo gemeen hihi)

he meiden,

gelukkig toch nog kunnen slapen vanacht na het goede nieuws van sterretje hihihi. maar wel elk uur wakker. maar tot 10 uur vanmorgen in me bed gelegen dus al met al met uurtjes wel gemaakt.

happy vloog weer voorbij. werkse meid.

linda alweer bruinverlies. meid houd moed zolang je indd geen krampen en rood verliest dan gaat het goed.

april, heb je gemaild hoor. en voor de hyves geaccepteerd enzo.

bieb. hahah vriendinnetje pesten. succes ermee. hier schijnt de zon en het is bloedje heet.

ga ff verder wakker worden op de bank. en tv kijken.
tot straks.

xx bambi

Terug
Bovenaan