KLUSBABES 25

Linda 2; Oh ik dacht te lezen dat je naar de stad ging, hmm waar heb ik dat nu weer vandaan..... Maar wat voor nuttigs ga je doen?

Linda; Jeetje de keukenkastjes zijn aan de beurt, nmiet te gek doen he meid. En hoe laat vertrekken jullie morgen eigenlijk? Al klaar met pakken?

Rimke; Ja jeetje ik ben zeker geschrokkken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog een beetje van slag ben, echt raar hoor.

April

Zo, ik heb net een heerlijk maskertje genomen die mijn mannetje voor me gekocht had voor mijn vrije dagen. Heerlijk actief, haha...
Ik wil vandaag nog de was gestreken hebben en de rest kijk ik wel wat ik nog ga doen. Even een cadeautje kopen denk ik voor mijn mannetje want we zijn zaterdag 1 jaar getrouwd. Nog ideeen??
Is wel weer lekker he april, dat de baby nu weer goed actief is. Hij/zij voelt nu al aan dat je ongerust bent en wil je zo gerust stellen.
wat zijn die crocs eigenlijk voor dingen? zijn dat van die plastic klompen ofzo?

Zo, de was is weer gestreken. Wat een rot karwei zeg. Maar ja... ben er weer vanaf. Dalijk maar eens wat eten en dan naar de winkel.
Het is hier wel rustig zeg. Iedereen flink aan het uitrusten?

hey meiden

ik ga zondagochtend om 6 uur weg naar vakantie,

april; jeetje zeg wat zal jij zijn geschrokken maar    het is inderdaad  zo dat als de kleine in een bepaalde houding ligt zijn hartslag moeilijker te vinden is, maar dat neemt niet weg dat je gigantisch schrikt, maar gelukkig is alles goed verder en logisch dat je de schrik nog in je benen hebt

happy: toch gezwicht voor de crocs haha ik vind ze ook super lelijk, maar het schijnt dat
ze erg lekker zitten werkse vandaag

rimke; ik vloei nog steeds met nu ook zwarte brokjes haha sorry voor de details haha, maar dit is geen menstruatie maar een ont... nogwat bloeding haha, ach het moet er toch uit

meiden ik ga stoppen ik ga even gtst van gisteren kijken, en de onderkant van me keuken is nu ook schoon, ik ga even in de bank en daarna weer verder , ik ben ook nog effe langs de dokter geweest en die heeft de hechtigngen even bekeken en het zag er goed uit, alleen als ik terugkom van de vakantie moet ik 1 hechting eruit laten halen want die lost niet zelf op, ik moet nu alleen nog even vragen of ik wel mag zwemmen want die hechtingen zitten er nog in, ach bel ik straks wel

meiden tot straks, ik hoop dat joey nu wel gaat slapen want gisteren wilde hij niet slapen

xxx linda

linda; haha niet zo actief vandaag haha, en toch nog even gestreken las ik, nu maar weer lekker in de bank liggen haha

xxx linda

Terug
Bovenaan