Happy; shit, toch ongi. Ik had t zo gehoopt voor je....
Linda; hoest nu met je??? niet te ongerust hoor, je lichaam is gewoon alles aan t opschonen. Of hopelijk is dit je ongi, is dat in ieder geval aan t werk
heb afspraak voor jurk gepland! toch maar eind van de maand, 28 juni. Is ong 7 weken vtv dus tijd zat, dan is hopelijk ook de goede bh binnen. Heb nu trouwens een andere maat meegekregen als ik wel eerder ging passen, kan ik gewoon terugbrengen Tevens heb ik geregeld dat ik dan s morgens proefkapsel en make up krijg. Dus als ik jurk ga passen kan ik gelijk zien of t allemaal wel bij elkaar past. Vriendin uit Zaandam komt dan hierheen. Leuk, heb er al zin in!
Heb toch nog maar andere schoenen gehaald. had die al vaker gezien, en ook niet zo duur. Kleur past misschien toch beter. Neem gewoon alle2 de paren mee haha
Kaarten zijn mooi! althans, niet echt goed kunnen bekijken nog, maar op t 1e gezicht klopte alles. Amper tijd gehad. Kwam thuis, gauw eten, toen gaan sporten. Net mijn moeder gebeld en zus, en mijn schoonmoeder belde ook nog eens
Ga van t weekend rustig de kaarten schrijven, en dan maar opsturen!!
Morgen gaan we naar t partycenter. Alvast wat dingen bespreken
Vrijdag vrij
Ik ga nu ook maar even telebankieren, want ben te laat met KPN rekening. Meeste betaal ik automatisch, maar die dus niet