KLUSBABES 25

Ach fuck meisje toch!
ik had echt goede hoop, nou, dan moet mijn pendel maar uitkomen, whahahaha!
Dikke kus voor jou!

ik ga even eten, kom net van mijn werk, tot later!

Zo, pastaatje was lekker, ijsje toe en nu met kopje thee op de bank.

Sterretje: lekker bij geslapen meid? Is je kleine meisje tevreden? Is soms idd ontzettend irritant, dat precieze van die mannen. Dan denk ik: kom op joh! Ik had dit tien keer sneller kunnen doen......................gemeen he?

Linnie: hoe'st het nu met het vloeien? Wordt het al minder? Ben je al druk aan het pakken voor de vakantie of doe je nog heel keurig rustig aan...............denk aan jezelf he!

April: weer zo aan het rommelen..................hoop voor je dat het snel gaat doorzetten.........kunnen jullie ook lekker jullie lieverd gaan vasthouden................

Bambi: leuk dat het allemaal zo goed past in jullie kamertje! leuke kleur hoor, lime groen! Lekker fris.
Alles is gewassen en gestreken nu, nou, dan kan je lekker met de voeten omhoog!
Rustig aan doen he!

bieb: hoe waren de kaarten? Precies zoals jullie willen? En de jurk is ook binnen toch? Of begrijp ik het nu weer helemaal verkeerd??

Pipper: lekker moe, veel rusten waar mogelijk................alles voor het goede doel he......lekker aan toegeven hoor!

Kruimeldief???? Hoest lieverd?

Jacq: had al gezegd, goede dappere stap hoor, afspraak bij de huisarts, hoop alleen dat het helemaal niet meer nodig is voor jullie en dat jullie met zijn 3tjes van vakantie komen.............

Is er nog iemand??

Happy; shit, toch ongi. Ik had t zo gehoopt voor je....

Linda; hoest nu met je??? niet te ongerust hoor, je lichaam is gewoon alles aan t opschonen. Of hopelijk is dit je ongi, is dat in ieder geval aan t werk

heb afspraak voor jurk gepland! toch maar eind van de maand, 28 juni. Is ong 7 weken vtv dus tijd zat, dan is hopelijk ook de goede bh binnen. Heb nu trouwens een andere maat meegekregen als ik wel eerder ging passen, kan ik gewoon terugbrengen  Tevens heb ik geregeld dat ik dan s morgens proefkapsel en make up krijg. Dus als ik jurk ga passen kan ik gelijk zien of t allemaal wel bij elkaar past. Vriendin uit Zaandam komt dan hierheen. Leuk, heb er al zin in!

Heb toch nog maar andere schoenen gehaald. had die al vaker gezien, en ook niet zo duur. Kleur past misschien toch beter. Neem gewoon alle2 de paren mee haha

Kaarten zijn mooi! althans, niet echt goed kunnen bekijken nog, maar op t 1e gezicht klopte alles. Amper tijd gehad. Kwam thuis, gauw eten, toen gaan sporten. Net mijn moeder gebeld en zus, en mijn schoonmoeder belde ook nog eens
Ga van t weekend rustig de kaarten schrijven, en dan maar opsturen!!

Morgen gaan we naar t partycenter. Alvast wat dingen bespreken
Vrijdag vrij

Ik ga nu ook maar even telebankieren, want ben te laat met KPN rekening. Meeste betaal ik automatisch, maar die dus niet

Jacqy; had er helemaal over heen gelezen dat je naar de ha gaat. Goed gedaan meis, dan heb je in ieder geval die stap gezet. Ik vond t helemaal niet naar, dan wordt er tenminste wat gedaan (mocht er echt iets mis zijn)

hey meidne

ben ik weer, ik heb het een beetje druk gehad vandaag, ik ben er helemaal van overtuigd dat ik ongesteld ben, om de 2 a 3 uur een nieuw verband in en het is dan gewoon netzoveel als dat ik ongi ben, ik ben helemaal rustig eronder dus dat zit wel goed, ik heb net de pleisters van de wonden gehaald en bij me buik zitten nog hechtingen en morgen ga ik even langs de doktersassistente zodat die er even naar kan kijken en misschien een nieuwe pleister er op doen,   Ik heb vanmiddag de bovenkant van me keuken schoongemaakt, de kastjes van binnen en van buiten en morgenochtend de onderkant van de keuken, en de wc heb ik vandaag ook nog gedaan, hahaha ik voel me goed en ik ga gelijk weer alles doen, en ik ben rustig aan aan het inpakken en zaterdagnacht gaan we weg

April: hoe gaat het ermee meid? nog krampjes gehad??

happy: kut kut kut meid toch ongesteld, ergens was het wachten er al op met die roze afscheiding, volgende maand is voor jouw meid

bambi: veel plezier bij de lingeriepartij meid, en je voeten zijn nog niet dunner geworden las ik, en volgende week een sollicitatiegesprek dat is helemaal leuk zal mij benieuwen

anoeska; het koopcontract is getekend lekker meid

xxx linda

rimke; ging het een beetje met werken vandaag??

bieb; 28 juni je jurk passen heel erg leuk en toch nog een paar andere schoenen erbij gekocht haha, ach je ziet ze toch niet

meiden ik ga gelijk weer stoppen , ik lees morgenochtend alles weer bij ik ga slapen want ik ben super moe

fijne avond allemaal

xxx linda

Linda; fijn dat je je alweer beter voelt, maar doe je evengoed toch een beetje rustig aan?

Bambi: goed juist dat je zelf gebeld bent door een bedrijf. Dan heb je nog meer kans om aangenomen te worden. Ik rij ook t liefst 10 min hoor, maar je kan altijd kijken. En je wilt toch niet fulltime werken, dus je hoeft niet elke dag heen en weer te rijden

Shit. mijn vriend werd net gebeld door een bedrijf. Hij heeft storingsdienst, dus kan elk moment gebeld worden voor te werken. Maar gelukkig, dit is iets wat hij niet kan, maar nu moet hij wel andere collega bellen....

Net van die harde knoflook broodjes gegeten, lekker stinken! zal morgen maar kauwgom meenemen haha.

zo, ga stoppen. doeii

Happy; Oh nee shit zeg, ik lees dat je ongi bent geworden..........

Meiden, verder voldoe ik alleen even aan mijn meldingsplicht. Misschien tot later vandaag.
Zometeen naar de VK, verder alles hier een beetje hetzelfde.
April

Terug
Bovenaan