KLUSBABES 25

goeiemorgen meiden

bieb: moest je vriend nog gisteravond nog werken

april : succes bij de vk vandaag, hoe voel je je?

ik heb me toch een partij geslapen gisteravond niet normaal meer, ik was om 5 uur vannacht wakker maar ben toch weer in slaap gevallen tot half 8 vanmorgen, heerlijk daar was ik aan toe haha

straks even de onderkant van de keuken schoonmaken en nog even langs de doktersassistente zodat zij even naar die hechtigen   kan kijken,, gisteren was me moeder 2 jaar dood en me schoonmoeder was jarig dus ik ben blij dat die ag van gisteren om is

wanneer komt phoebe eigenlijk terug van vakantie? ik benheel benieuwd hoe ze het heeft gehad

meiden ik ben er vanmiddag nog eventjes

iedereen een fijne dag en tot straks

xxx linda

Goedemorgen meiden,

Nou mn bui is weer over hoor hihi. Nog ff met mn mannetje naar de makro geweest gisterenavond. Hadden ze die echte crocs in de aanbieding. Vind ze niet leuk ofzo maar ze zijn voor achter de bar wel ideaal. Zeker in de zomer als het daar zo warm is van de uitstoot van al die koelingen sta ik daar met een paar dikke voeten. Wou er verleden jaar niet aan maar, nu toch maar gezwicht. Moest wel lachen want ik had parelmoer roze aan en die vond ik het leukst. Heb ook witte aangehad en die vond mn mannetje het leukst. Haha nu heb ik ze allebei pfffffffffff. Wil iemand nog wel mn nieuwe nod ff op de wolk zetten want dat wordt hem hoor haha, 2 juli

Rimke, tja meisje kon toch niet anders als me aan jou pendel houden he, wou je niet teleurstellen

Bieb, leuk de afspraak voor de jurk staat en dan ook gelijk proefkapsle en make-up !! Leuk hoor, iets om naar uit te kijken he .....

Linnie, je bent druk bezig he, kan zien dat je je wat beter voelt !!! Bijna lekker op vakantie meisje, heerlijk he. gisteren dus een moeilijke dag he, ben je ook weer een jaar vanaf van die dag !!!!

April, haha ff melden he .......succes bij de vk

Ga ff douchen, kijk zo nog ff hier
Kus happy

Nou meiden even een ego berichtje, sorry hoor. Ik kom net terug van de VK en kreeg daar echt serieus de schrik van mijn leven. Ze ging naar het hartje luisteren en normaal zetten ze dat ding op je buik en hoor je meteen het hartje, nu dus niet. Toen ging ze naar de andere kant van mijn buik, ook niks, nou zo was ze een behoorlijk tijd aan het 'zoeken' en aan haar gezicht zag ik dat ze zelf ook 'schrok'.
Gelukkig na een aantal minuten (leek wel een uur) hoorde wel heel zachtjes een hartslag, zij opgelucht, maar ik had nog zoiets van, dit is wel erg zachtjes. Toen zette ze de doptone iets anders neer en daar was een duidelijke hartslag, pff gelukkig. Jaren geleden heeft mijn tante een doodgeboren kindje gehad, daar moest ik dus meteen aan denken, erg ging echt ineens heel veel door mijn hoofd, zo akelig. Ik ben normaal vrij nuchter, maar ik schrok gewoon van mezelf.
De VK zei dat de kleine even met zijn/haar rug naar mijn rug lag en dan kun je het hartje soms moeilijker vinden. Ze heeft me echt verzekerd dat het goed klonk en nu voel ik de kleine gelukkig ook alweer lekker bewegen. Ik hoop echt dat ie zich vandaag lekker laat voelen, want daar heb ik nu wel behoefte aan geloof ik.

Verder was bloeddruk etc goed!
Sorry voor ego berichtje, maar daar had ik even behoefte aan.

April

Hey april, dat is wel even goed schrikken ja. Maar gelukkig heb je het hartje nu wel gehoord en hem ook al voelen bewegen. Is ie nu al weer wat drukker?

Happy, balen dat je ongesteld bent geworden zeg. Hopelijk voor je is het dan eindelijk volgende maand raak.
Jacqy, geeft wel een goed gevoel denk ik dat je nu het besloten toch maar wat verdere stappen te ondernemen he. Hopen dat de dokter je kan helpen.
Linda, niet te druk bezig zijn he. Wel aan jezelf denken. Je moet ook lekker uitgerust op vakantie kunnen gaan (of wil je daar maar uit gaan rusten)

Zo, ik  heb nog heerlijk uit kunnen slapen. Toch wel lekker, zo'n dagje vrij in de week. Dalijk maar eens wat actiefs gaan doen anders word ik gewoon nog moeier van het niets doen.

Ja, ik schrok er zeker van. Gelukkig is ie nu weer wat drukker......... Lekker he zo'n dagje vrij, ga je nog wat leuks kopen?

April

Och jezus, wat zal jij geschrokken zijn April!!!! Schrik er zelf van................is echt mijn nachtmerrie............gelukkig liet'ie weer goed van zich  horen.............en nu maar hopen dat hij je bont en blauw schopt vandaag!

Linda: lekker een dagje vrij vandaag.............gat in de dag geslapen en nu nog iets nuttigs gaan doen, whahahahaha! Lekker lui zijn is ook lekker..............

Linnie: hahahaha, wat ben je druk bezig meid! Zelfs de keukenkastjes moeten het ontgelden...................en toch al druk aan het pakken, ach dat moet ook als jullie morgen al gaan............toch? Hoe'st met het vloeien................

Happy: crocs.........................oerlelijk he? (sorry voor iedereen die ik beledig..........) Je hebt nog Mary-Jane crocs, die zijn nog iets om aan te zien..............iets vrouwelijker.........werkze meisje!

Sterretje: vind het stoer dat je af en toe nog eens iets van tijd vind om te komen buurten hoor!

Bieb: hihihihi, lekker aan de knoflook bij je nieuwe werkgever..........!!! Hahahaha, ik hou er echt nooit rekening mee, gooi overal knoflook doorheen. Mijn patienten stinken ook..........

Ik ga even broodje smeren...............

Terug
Bovenaan