klusbabes 26!!!!!

april reageerde gisteren om 16.44 uur voor het laatst. Dus grote kans dat ze nu ligt uit te rusten van een bevalling of zit te staren naar de kleine. April alvast van harte gefeliciterd meid. En wie weet is de kleine toch nog de 12e geboren. wie had daarop ingezet?

hoi hoi,

Daar ben ik dan, beetje verlaat sorry.
Ben net even lekker in bad geweest, zo daar knap je wel van op zeg.
Even de boel weer geschoren en weer lekker fris en fruitig, even lekker m'n buikje ingesmeerd met buikbalsem.

jeetje mina, April heeft zich gisteren om 16:44 vor het laatst gemeld, ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat die kleine snuiter vandaag geboren gaat worden.
De weeen zullen vanacht dan wel begonnen zijn, spannend zeg!!!!!
april ik denk aan je hoor meid, toi toi toi. dat je een heel gezond kindje mag krijgen!

bambi, wat een rotsituatie met je zus en je moeder, dat kan je er nu gewoon even niet bij hebben zulk gezeik.
ik lig zelf ook constant in de klinch met m'n vriendje, heb zo het gevoel dat hij geen rekening met me houd en me juist op de kast probeert te jagen.
Kan natuurlijk nu niet oordelen of dat ook echt zo is, want ik ben zelf ook niet de liefste thuis, whaha.
Heb regelmatig van die woede aanvallen, niet te zuinig, echt licht ontvlambaar, maar ja ik moet het kind ook al dagen, moet hij maar een beetje respect voor hebben, wat jij?!
Ik zou op dit moment even voor jezelf kiezen en de vooroordelen gewoon laten voor wat het is. misschien heeft je zusje of moeder gelijk en misschien ook jij wel, maar wat maakt dat uit. het gaat erom dat jij je nu rustig houd, voor jezelf en de kleine!
dus laat maar varen en het komt vast weer goed.
zoek mensen op waarvan je zeker weten dat ze je nemen zoals je bent, en waar je lekker je verhaal kwijt kunt, zoals hier bij ons.
rustig aan meisie!
dus je ligt nu bij wijze van spreken in een soort hoogslaper, haha en ook nog zo'n kraakding onder je kont, jeetje wat hebben we wat te lijden he als vrouw zijnde, haha.

rimke, ik heb dat ook wel een beetje hoor meid, dat je soms gewoon even alleen wil zijn. niet persee mensen om je heen wilt hebben.
en als je mannetje dat wel graag wil, dan kan hij altijd gaan ja, jij kan gewoon lekker thuis zitten als jij daar zin aan hebt.
en soms is het ook hartstikke gezellig, als het maar mensen zijn die je vertrouwd en waar je jezelf bij kunt zijn. dat vind ik ook nog wel een groot verschil!
dat is idd grappig dat we allemaal kwa zangerschapsverlof in elkaar over vallen.
dan zal de klusbabes 40 nog wel gehaald worden dit jaar, denk je niet? haha.
ik ga per 1 oktober met verlof, wanneer jij precies?

sterretje, vandaag laatste keer chiropractor. als je het gevoel hebt dat het niet meer helpt dan kun je idd beter even stoppen en kijken hoe het dan gaat.
is toch best heftig zo'n bottenkraker. weet er alles van.
ga je die gipsafdruk zelf maken of helpt iemand je daarbij? wat een leuk idee trouwens.
ik wilde mijn vriendje ook verrassen, omdat hij (ondanks dat hij nog geen vader is) mij ook verrast heeft op moederdag.
maar ik kan helemaal niks verzinnen, zooo moeilijk!
ontbijtje op bed, vind hij a niet zo leuk en b kan ik daar niet tegen op staan, want meneer is echt een vroege vogel.
morgenavond hebben we ook nog een verjaardag en dan zullen we wel niet vroeg thuis zijn, dus zondag moet ik gewoon even uitslapen, dus dat schiet niet op dan.
misschien kom ik nog wel op een leuk idee.

phoebe en jaq bijna jullie Nod, spannend!!!!!!
het is zo'n vruchbare maand deze maand, ik hoop voor jullie ook alle goeds!!!!!
ik duim,
jaq, ga je nou vandaag op vakantie, in ieder geval heeeel veeel plezier meid en geniet ervan!!!!

geloof dat ik nu de meesten wel gehad heb, sorry als ik iemand vergeet maar heb geen 10 bladzijden terug gelezen, dat kan ik gewoon niet bijhouden.
over een half uur begint de andere wedstrijd uit onze poel, en dan om 20:45
Nederland- Frankrijk, ppfffff wat spannend!!!
frankrijk is gewoon een hele goeie ploeg, maar goed aan de andere kant, als nederland zich netzo goed houd als maandag dan weet ik het nog wel eens niet.
frankrijk MOET winnen, anders liggen ze eruit, dus die zullen wel fel zijn, bbrrrrr.
hup nederland zet hem op!!!!
meiden, allemaal veel plezier met voetbal kijken voor degene die dat ook leuk vinden en anders zoiezo een hele fijne avond.
hou het hier goed in de gaten, ben veels te benieuwd naar April.
dikke knuffel kruimels

Dag dames
En rimke in je eentje aan het kletsen. Ik bedenk me net dat ik net geluk had en nog maar een paar dagen in mijn warme kleding het warme weer in moest. Dat is bij jullie natuurlijk niet zo.
Wat de draagdoek betreft was ik al aan t kijken en zag ik die site ook. Ik moet echter even op mijn gemak kijken, maar dat komt er nu niet van. Bij het middagslaapje werd de kleine ook steeds wakker en fungeerde ik als speen. Ben nu dus en een fopspeen en een speen voor op een flesje aan het uitkoken. Ik wil morgen kijken voor een kolfapparaat. En wat de fopspeen betreft. Ik ben er eigenlijk op tegen, maar die kleine heeft een zuigbehoefte, dat is niet meer normaal.
@bambi: Is het al droog daar?
Veel plezier vanavond.
Rimke eet ze.
Kruimels: rust goed uit als je niet zo lekker bent. Bij jou op het werk lijken ze wel begripvol of lijkt dat maar zo?

hihihihi, ben zoooo benieuwd!

Sterretje: nog wat van je dag genoten??

Kruimeldief: ook al zo'n opvliegend karakter, whahahahaha! Gezellige boel.........
Fons zegt ook altijd: "ach, als dit het ergste is wat ik moet dragen, ruil niet graag met jou". Dus wat dat betreft..........heb ik misschien nog mazzel. Fonske is gewoon geen ruzie zoeker, dus die sust de boel altijd als ik loop te stuiteren........
Doe maar lekker rustig aan, en doe vooral waar je je goed bij voelt, dat doe ik ook............ben een kluizenaar geworden, whahahahaha!

Pfff, heb net wat dropjes gegeten, en die vallen wat zwaar, moet zo nog wel eten..........

He meiden!

IK HEB VAKANTIE!!! HEERLIJK!!! haha
Heb er helemaal zin in! morgen avond vlieg ik over jullie heen!
Laatste werkdag gehad, lekker opgeruimd en nu lekker vakantie!

Rimke, je was lekker in jezelf aan t kletsen he! haha En weer je bed gedaan. Ach.. heb ook die tik hoor!

Bambi, lekker boodschappen gedaan met je paps, en daarna nog thee gedronken! haha, in je nakie opdrogen op het bed! succes met uitzoeken van je kleding!

Kruimels, fijn dat je je wat beter begint te voelen. maar erg verstandig van je dat je je vandaag hebt ziek gemeld!

April, meis, ik denk aan je! hihi hoop dat de kleine er al is.. en dat je iets laat weten voor morgen middag! hahahah

Sterretje, je klinkt al als een echte moeder! zo schattig! Fijn dat het goed met jullie gaat! hebben jullie al veel bezoek gehad?

Meiden ga naar de keuken en verder inpakken. Kom vanavond nog even buurten!

Liefs Jacq        

Meiden, ff kort zit al in mn oranje kloffie !!! Lekker naar de bbq..

Jacq, hele fijne vakantie meisje. Lekker uitrusten he ...ff nergens aan denken. Mochten er bijzondere dingen gebeuren hier dan sms ik je wel hoor !!!!

April, ???????? waar zit je meisje....ohhhhh krijg er helemaal de kriebels van !!!

Meiden gezellige avond met hopelijk een goed resultaat !!!

Liefs happy

Fijne avond Bambi en Happy!!! Geniet ervan!!

Jacq: meid wat zalig, vakantie! En morgen vliegen jullie dus, ik zwaai!!!!
Ik ben er vanavond niet meer denk ik dus wens je heel veel plezier, en laten we hopen dat jullie lekker met zijn drietjes weggaan en terug komen, dikke kus!

Nou, ik sta de rijst te koken en de curry pruttelt al lekker......
Heb het koud, ben bekaf en ga er heel vroeg in vanavond. Zit er zelfs aan te denken om mijn electrisch dekentje alvast aan te zetten en zometeen na het eten al mijn bedje in te duiken, pot thee mee, m&m's mee en voetbal kijken vanuit bed..........ik denk dat ik het doe ook!
Kom zo nog even buurten en dan kruip ik er lekker in, maar eerst even eten!

Eetze allemaal!

Terug
Bovenaan