klusbabes 26!!!!!

Hebben jullie dat ook gelezen van dat randjefietsen bij mamaroos? Dus je orgasme uitstellen, dan schijnt t zaadje beter naar binnen te gaan. Om t even zo simpel te zeggen. Ik weet dat ik toen ook bij 1e zw.schap  altijd klaarkwam na mijn vriend zeg maar, maar niet dat ik t uitstelde ofzo. Afgelopen maanden was t andersom, dus voor mijn vriend, en deze maand heb ik t ook weer zo geprobeerd, dus hij eerst en dan ik, alleen dan zonder dat uitstellen zeg maar.(snappen jullie t nog)  Dus ben benieuwd.

ow, bieb! Dan hoop ik dat het bij jou net zo veel effect heeft als bij mamaroos! haha
Als het bij jou raak is, ga ik t ook proberen.
Ik kom ook altijd voor   mijn mannetje klaar!

he lieven meiden.

dank jullie voor al jullie lieve woorden. en jullie hebben allemaal gelijk. laat het gaan. gelukkig doe ik dat dus meestal, alleen vandaag dus ff niet. gelukkig is het met me moeder weer helemaal oke en die heeft samen met me vader geholpen met het bed omhoog zetten. en ff snel boodschappen bij de aldi gehaald. hoef ik morgen alleen nog maar naar c1000. gelukkih maar.

we hebben dus lekker frietjes gehaald en ben er gewoon van opgeknapt hahah. van me zussie niks meer gehoord,maar goed had ik ook niet verwacht hoor. had er nog wel gesmst. waarom het altijd zo gaat en dat onze ouders het erg   vinden dat we ruzie hebben en wat we er aan gaan doen. nou niks dus. dan niet he. kinderachtig gedoe.

rimke gelukkig alles weer in orde bij de vk. altijd fijn om te horen he.

bieb, drukke weken zo aan het begin, en van het weekend de kaarten. ach zon 6 wk van te voren is het toch meestal he.

sterretje wat leuk, een lach met geluid. vlot ook al hoor. ik las dat de meeste baby's pas met 3 weken lachen en dat het daarvoor een beetje stuipjes zijn hahaha. ja snap je

jac jammer niet testen haha, maar goed je houd ons via happy op de hoogte, fijn hoor.

happy je hebt het er maar druk mee, al dat gesms straks hahah

phoebe al een beetje bijgekomen. al had je nog een paar dagen vrij gehad had je miss wel eerder van je jetleg af geweest.

nou lig nu op me mega hoge bed,met een krakerijg zeiltje erin. jaja lijk wel of ik op een zak lig. me man haalt straks het keukenopstapje, want kom er echt bijna niet in en uit. ik ben niet zo groot, en het is nu wel erg hoog hahah.
ga zo slapen want me ogen branden, van al dat gejank.

dikke x voor iedereen

bambi

Hahaha, dat randjefiets ja. Ik kan me nog herinneren dat we het op het forum erover hadden.

@bambi: je kunt over het zeil een slaapzak leggen, dat kraakt en zweet minder. Of een beschermhoes bij de hema voor zwangeren en bedplassers. Ik heb begrepen dat die veel prettiger zijn.
Ze zeggen idd dat de eerste lachjes geen lachjes zijn, maar ze reageert als je met haar praat. Ze zien eruit als echte lachjes. En vandaag is ze 3 weken, dus dan zouden het nu andere lachjes moeten worden. Ik zal erop letten, maar er zijn meer dingen die ze schrijven die ik haar eerder zie doen. Misschien is het wel een wonderkindje.
Maar goh, nu ik het schrijf: alweer 3 weken, de tijd gaat snel.

@april: meldplicht!!!!

Nou, ik ga me zo klaar maken voor de chiropractor. Maar ga denk ik daarna voorlopig niet. Het is zo'n gedoe elke keer, daarnaast heb ik niet het gevoel dat het veel helpt.
Vanavond het vaderdagcadeautje maken. Zo'n gipsafdruk van de handen en voeten. Ik ben benieuwd, maar ik krijg gelukkig hulp.

hehe,

zo wat een rust hier. echt heb me toch een partij dikke ogen. pff en echt mega beroerd geslapen.

sterretje wat een leuk vaderdag cadeau. ja nu voor het eerst he. hihih. goh 3 weken alweer, gaat hard he.
he als jij vind dat je meissie lacht dan doet ze dat vast, niet alles gaat natuurlijk volgens het boekje hahah en ach een wonderkindje is ook leuk hihihi.

zit me soms al helemaal in te denken hoe dat dan is met een baby, en ik word echt knetter gek van nieuwschierigheid wat het is hahaha. en ook vooral hoe het eruit ziet. straks is het echt een heeel lelijke baby hahaha. ze zeggen dat een moeder dat nooit zegt over zijn eigen kind, nou echt wel hoor. Daphne Deckers vond het ook. hahaha dat wil niet zeggen dat je niet meteen verkocht ben aan je ukkie, maar gewoon dat het niet zo mooi is hahaha.

en de familie dan zeggen ach wat een leuk kindje, of erger jee wat een apart babytje hahah. en jij als moeder gelijk zeggen, zeg het maar hoor hij is lelijk whahaha die zien ze niet aankomen. sorry word er helemaal melig van.

april !!!!!!!!!!!!!!! meldplicht !!!!

had vanacht dus echt een rommelnachtje, als ik me maa draaide moest ik weer piesen, en een pijn in me bekken. pfff kindje is goed aan het dalen geloof ik.
ga zo de vaat doen, staks boodschappen. vanmiddag rustig aan, want vanaaf etentje van me man's werk. Tja niemand interssert zich voor oetbal kennelijk. grrr maar kan me man ook niet alleen laten gaan he. en we gaan eten op de chinaboot,ALWEER !!!!! lekker orgineel, hebben we al een miljoen keer gedaan en zo geweldig is het niet hoor, vooral dat eten niet.

heb meer zin in volgende week, lekker wokken met me ouders en hahaha me zussie, als ze weer normaal kan doen. maar das voor me pa's verjaardag die word volgende week zondag 50 dus moet deze week nog ff een pop maken.

nou ga ff wat doen.

xx bambi

APRIL! hou dat kindje tegen, het is nog niet de 14de!!! Grapje lieverd...............denk aan je!

Goedemorgen!

Met een forse pauze van 5 uur tot 9 uur vanmorgen heb ik nog wel wat uurtjes geslapen.......maar ja, ik kan net zo goed boodschappen gaan doen in die 4 uur dat ik wakker ben ofzo. Jammer alleeen dat de winkels om 5 uur in de ochtend nog niet open zijn.........

Sterretje: een lachend meisje! Wat ontzettend schattig! En natuurlijk heb jij een wonderkindje, das toch logisch?? Succes bij de chiropractor!

Bambi: fijn meisje! Bed op klossen, en de woede weer gezakt. Laat haar maar lekker in haar sop gaar koken. Ze heeft blijkbaar een probleem waar ze niet zo goed mee omkan gaan. Maar dat is niet jouw probleem, zeker nu niet........

JacQ: wanneer vertrek je nu precies?? Lekker, lekker, lekker!!!!

Bieb: van het weekend lekker kaarten schrijven!
En over die orgasmes, ik zorgde dat ik na Fons klaar kwam, dan krijgen de zaadjes nog een zetje de goede richting op.........ze zeggen zelfs, dat het het beste is om meteen na het klaarkomen van je vriend ook een orgasme te hebben, en dan na een uur of 4 nog eens...........dus dat heb ik gedaan als mijn ovulatietest positief was.........en tja, ik was twee keer vrij vlot zwanger, maar of het daar aan lag.............je weet het niet!
Hoe is het spoelen gegaan??   Is het meegevallen of heb je het nog maar half gedaan zoals je zei?

Nou, ik ga morgen en overmorgen toch weer werken, ik ga kijken hoe het gaat. Met mijn darmen gaat het wel, krijg alleen steeds meer last van heup en rug, maar misschien is wat eweging ook wel goed............we gaan het zien!

Tot later, fons is weer vertrokken, dus ben lekker de hele dag weer online, moet alleen nog even wat boodschapjes doen.............

he rimke,

pff zo lang wakker liggen, dan was ik er al lang uit hahaha. ben wel eens snachts rond 2 uur 1 1/5 uur wakker. ook zo raar, ga meestal ff lezen, dan word ik vanzelf weer moe.
goed van je dat je het weer gaat proberen met je werk. tja enk dat die rug en bekken klachten toch wel blijven tot het eind van de zw.schap.
merk nu dat des te verder je ben, des te moeilijker het lopen en opstaan word. Waggel jij al ...? hahaha ik al tijden hoor, ziet er niet uit hahaha

watdat sexen en orgasmes betreft. wij zijn op de normale manier...... zwanger geraakt. voor zover je iets normaal kan noemen. ... maar ik kwam niet klaar na me ventje. ... jeg vieze klieder zooi daar...hahahahah. maar ik was wel snel zwanger. wij deden het in de vruchtbare dagen gewoon elke dag .... en vanaf me ongie om de dag en ook nog ff na me eitje... ach gewoon 3 weken sex eigelijk..........hahahah . ohja en vergeet de sexy lingerie niet he...... ben wel zwanger geraakt toen ik   allemaal leuke pakjes en setjes uit de kast had getoverd....elke dag een ander. hihihih

ga zo met me vader boodschappen doen, tja moet niet gekker worden,,, doe nooit wat met me vader.. ben benieuwd hahaha. tja me moeder wilde met haar vriendin naar de kringloop ofzo en ze weet dat ik behoorlijk op me schema werk. kan moeilijk tegen verzetten enzo. dus zei naar de kringloop en ik hulp van me pappa met de schappies.

zit nu een snicker te veroberen jammie.
xx bambi

Terug
Bovenaan