APRIL! hou dat kindje tegen, het is nog niet de 14de!!! Grapje lieverd...............denk aan je!
Goedemorgen!
Met een forse pauze van 5 uur tot 9 uur vanmorgen heb ik nog wel wat uurtjes geslapen.......maar ja, ik kan net zo goed boodschappen gaan doen in die 4 uur dat ik wakker ben ofzo. Jammer alleeen dat de winkels om 5 uur in de ochtend nog niet open zijn.........
Sterretje: een lachend meisje! Wat ontzettend schattig! En natuurlijk heb jij een wonderkindje, das toch logisch?? Succes bij de chiropractor!
Bambi: fijn meisje! Bed op klossen, en de woede weer gezakt. Laat haar maar lekker in haar sop gaar koken. Ze heeft blijkbaar een probleem waar ze niet zo goed mee omkan gaan. Maar dat is niet jouw probleem, zeker nu niet........
JacQ: wanneer vertrek je nu precies?? Lekker, lekker, lekker!!!!
Bieb: van het weekend lekker kaarten schrijven!
En over die orgasmes, ik zorgde dat ik na Fons klaar kwam, dan krijgen de zaadjes nog een zetje de goede richting op.........ze zeggen zelfs, dat het het beste is om meteen na het klaarkomen van je vriend ook een orgasme te hebben, en dan na een uur of 4 nog eens...........dus dat heb ik gedaan als mijn ovulatietest positief was.........en tja, ik was twee keer vrij vlot zwanger, maar of het daar aan lag.............je weet het niet!
Hoe is het spoelen gegaan?? Is het meegevallen of heb je het nog maar half gedaan zoals je zei?
Nou, ik ga morgen en overmorgen toch weer werken, ik ga kijken hoe het gaat. Met mijn darmen gaat het wel, krijg alleen steeds meer last van heup en rug, maar misschien is wat eweging ook wel goed............we gaan het zien!
Tot later, fons is weer vertrokken, dus ben lekker de hele dag weer online, moet alleen nog even wat boodschapjes doen.............