Hahaha, lekker druk die kleine dus!
Ik denk dat'ie aan het indalen is, dat kan toch prima rond deze tijd? Hoever ben je precies??
Fijn dat de boodschappen weer in huis zijn, vind ik altijd zo'n rijk gevoel, de koelkast vol!
Wordt ik echt heel blij van........
Hier is Fonske weer weg dus bij mij is dan altijd makkelijk wat ik dan eet, een heerlijke pittige indiaanse curry! Met heel veel groenten, simpel zat en zo lekker en gezond, mjammie! Dus die staat nu te pruttelen op de stoof.
Ook heb ik het bed verschoond, tja, ben neurotisch, was altijd op zondag maar heb het een keer op een vrijdag gedaan, en langer dan een week gaat er bij mij niet in.........hahahaha!
Dus ben nu ook lekker wasjes aan het wegwerken, hoewel ik net wat steken in mijn onderbuik kreeg, dus ben maar weer braaf op de bank gaan zitten..........
Dus vanavond is dat feestje, lastig he, om nog wat leuks te vinden in je kleding kast. Om nou iedereen iets nieuws te kopen gaat heel ver, dus ik heb ook bijna altijd hetzelfde aan als het heel warm is. Warmere kleren heb ik wat meer van dus dan is het makkelijker, maar dan nog................