klusbabes 26!!!!!

@april: WAAR BEN JE???
@bambi: wat rot dat jullie weer t zelfde feestje hebben. en ja je ziet het als je baby lelijk is. Maar die van mij is toch echt de mooiste
@rimke: zou het geen bekkeninstabiliteit kunnen zijn? Misschien even langs de fysio?

mjammie snikkers, moest je dat nou zeggen bambi. Alle snoepgoed is op hier
En wat fijn dat je hulp van je pa krijgt.

Ik ben na de chiropractor nog wat dingetjes gaan regelen en voordat ik vertrok 2 dingen kunnen strijken. Ik moet nu echt heel zuinig met mijn tijd omgaan, want ik krijg het gewoon niet geregeld. 's avonds vind madam het nl. leuk om bij ons te zijn en uje kunt niet alles met haar erbij. Oh ja, ik ga eens kijken voor een draagdoek, dat scheelt al.
Dames, we gaan een middagdutje doen.

goeie middag meiden,

Ga straks even helemaal bij lezen, maar wilde even snel kijken of er al nieuws van april is, maar die heeft zich vandaag nog niet gemeld,
zou het dan toch, vandaag vrijdag de dertiende worden, wat niemand geraden heeft,haha.
Dan is bij april voor eens en altijd vrijdag de dertiende geen ongeluksdag/datum meer.
ben erg benieuwd wanneer we weer wat van haar horen!!!!
ga eerst even een hapje eten met m'n vriendje, heb me vandaag ziek gemeld, koppijn en helemaal niet fit, maar wel gewoon trek dus toch maar even wat eten.
lees vanmiddag alles bij en dan reageer ik even uitgebreid.
dikke kus kruimels

Bambi, als je boodschappen gaat doen, wil je dan zo vriendelijk zijn op voor mij een kipfiletje en een bakje tzatziki mee te nemen?? Verder heb ik alles in huis, dank je wel!

Ha, kruimeldiefje ook ziek thuis. Wijze beslissing!! En wel zo gezellig voor ons mede thuiszitters, hahahahaha! Is wel leuk dat je altijd met een ander thuis gaat zitten, als jij zo gaat bevallen, ben ik als het goed is ook nog met verlof.........enzo nog een paar geloof ik, want pip is met verlof als jij bent bevallen...........lossen we elkaar mooi af niet.
En tussendoor de meiden die overdag vrij zijn, helemaal gezellig.......

Sterretje: kan me indenken dat je je tijd goed moet indelen ja, als mevrouwtje het in haar hoofd heeft om bij jullie te blijven, zit je meteen vast natuurlijk!
Ik heb een draagdoek, van minimonkey.nl, misschien kun je eens op die site kijken, je zou hem nog heel lang kunnen gebruiken als ik de verhalen mag geloven!

Tja, heb toch zo'n vaag vermoeden dat april een kindje op de wereld aan het zetten is! Spannend!!!

Heb net mezelf toch maar van de bank gesleurd en heb even boodschappen gedaan.
Ook nog een vriendin aan de telefoon gehad.
Merk dat ik eigenlijk al weken heel asociaal gedrag vertoon, ben van een geintresseerde vriendin veranderd in een huismusje...............en ik vind het heerlijk! Heb weinig behoefte aan mensen om me heen, raar he? Voor fons ook niet leuk want dat is wel een gezelligheids mens. Dus natuurlijk worden er nog wel mensen uitgenodigd, maar als ik alleen thuis ben niet. Dan eet ik taart en zit met de laptop op schoot..............whahahaha!!! En zorg natuurlijk dat ons nestje netjes is...................als het een goede huisvrouw en aanstaande moeder betaamd..........

he rimke lekker in je remie aan het lullen hier, hahaha. zag dat je zelf je boodschappen al heb gehaald, gelukkig want ik was al weg, dus heb ze niet meegenomen. hihi.

kruimels ook ziek thuis. tja nu we zwanger zijn gebeurt dat gewoon dat je niet lekker voelt of moe, en daar moet ieder ander maar mee dealen hahaha.

sterretje, dus die meid wil sávonds wat extra tijd. dan is een dragzak miss wel handig, kan je alsnog wat aanrommelen in huis.

tja geloof ook dat april al aan het bevallen is hoor. spannend !!!!

nou heb dus met me vader boodschappen gedaan en daarna ff thee bij me ouders gedronken. hondje uitgelaten en kom nu net onder de douche vandaan en zit lekker helemaal in me nakie op bed whahaha. ff de boel luchten hoor, en tja me mega onderbroeken zitten in de droger momenteel hihihi. zit ff te bedenken wat ik aan ga trekken vanaaf. is best moeilijk om er leuk uit te zien als je gewoon het formaat walrus heb.
ga ff me wenkbrouwen epileren en blijf ff lekker met de voetjes omhoog.
voel trouwens enorm vervelende krampjes onderin al heel de dag. komt zeker door het zakken ofzo ? woh en nu word me hele buik verbouwd. haahah vind het nog steeds een raar gezicht als me buik zo beweegt. auw das een rib...........

nou ben paraat hier hoor.

Hahaha, lekker druk die kleine dus!
Ik denk dat'ie aan het indalen is, dat kan toch prima rond deze tijd? Hoever ben je precies??
Fijn dat de boodschappen weer in huis zijn, vind ik altijd zo'n rijk gevoel, de koelkast vol!
Wordt ik echt heel blij van........
Hier is Fonske weer weg dus bij mij is dan altijd makkelijk wat ik dan eet, een heerlijke pittige indiaanse curry! Met heel veel groenten, simpel zat en zo lekker en gezond, mjammie! Dus die staat nu te pruttelen op de stoof.
Ook heb ik het bed verschoond, tja, ben neurotisch, was altijd op zondag maar heb het een keer op een vrijdag gedaan, en langer dan een week gaat er bij mij niet in.........hahahaha!
Dus ben nu ook lekker wasjes aan het wegwerken, hoewel ik net wat steken in mijn onderbuik kreeg, dus ben maar weer braaf op de bank gaan zitten..........

Dus vanavond is dat feestje, lastig he, om nog wat leuks te vinden in je kleding kast. Om nou iedereen iets nieuws te kopen gaat heel ver, dus ik heb ook bijna altijd hetzelfde aan als het heel warm is. Warmere kleren heb ik wat meer van dus dan is het makkelijker, maar dan nog................

Terug
Bovenaan