Klusbabes 27 !!!!

A

Anoniem

Guest
Zo meiden, 27 alweer. we kletsen al een jaar samen en dat er nog vele mogen volgen.

dikke. x Bambi

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend 30 januari 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                  - jongetje

juni.
28)Klaasje 6e (eigenlijk 5e)  ronde 1e kindje  
29)
30)

Juli :

1)
2) Happy ronde 11 1e kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)  , Renee Termijn echo
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)
23) Bieb, 10e ronde, 1e kindje
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Pool voor de geboorte van het kindje van Bambi.
Bambi is uitgerekend op 13 juli.............

Sterretje:  13 juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje
Man van Bambi : 7 juli - meisje
Bianca: 12 juli jongen
Phoebe: 10 juli meisje
anoeska 11 juli meisje
linda  :          11 juli jongetje

hahahaha, Nou, dat heb je mooi geregeld zo Bambi! Alles weer bij elkaar op een nieuw topic en de oude lekker volgeluld!

Lach me hier te pletter, Jack (de kat) komt net luidkeels schreeuwend binnen, moord en brand.............is hij helemaal zeiknat geregend.........sukkeltje...........heb nu dus een zeer ruiperig katje op de bank liggen, is niets meer van over......heb hem al wel wat gedroogd met een handdoek maar hij gaat het zelf even afmaken geloof ik!

De kraamzorg belde net om een afspraak voor de intake te maken, ziet er naar uit dat ik gewoon 40 uur kan krijgen, zou zelfs 49 uur zijn maar of dat gaat lukken....nou, ik geloof niet dat als 40 uur lukt dat ik dan moet mopperen............maar goed, eerst zien dan geloven.....

Happy, nog een keer met ochtend urine getest??

JOEHOE!!!!????
Jeetje, wat is iedereen aan het doen in de regen???
hoewel, hier wordt het langzamerhand wat beter........
Heb net boodschappen gedaan, ga zo lekker brownies voor mezelf bakken............jammie!!!!
Heb ook lekker chipjes gekocht maar vandaag zijn mijn handen ballonnen............mijn voeten ook zo te voelen, maar krijg mijn sokken gewoon zo lastig aan en uit, dat ik niet wil kijken omdat het gewoon te veel energie kost, whahahahahaha!!!!!

nou ja, wat ik wilde zeggen (zucht...........) is dat ik misschien geen chipjes moet eten als ik zo opgeblazen ben...............hahahaha!

@rimke: Waar we zijn???  ja zeg, mag een mens zijn huishouden doen, nadat ie uitgeslapen heeft. Hier heeft t nog niet geregend. gaat wel komen. Stuur je nog wat brownies deze kant op?
En weer rot geslapen? Tja, wat moet ik zeggen.
Ik had trouwens 40 uur kraamzorg, dus waarom zou jij daar geen recht op hebben. En gezien je bij de arbo-arts loopt zouden dat er wel eens meer kunnen worden.
@renee: gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wat een bijzondere dag om te trouwen. Hebben jullie er verder totaal geen aandacht aan besteed?
Grappig dat je de verhaaltjes leuk vind. Nog even en ik lees jouw verhaaltjes. En spannend de echo. Laat je ons wat weten?
Wie weet het eigenlijk al?
@happy: Wanneer en voor hoe lang vertrek je?
@april: alles goed met jou en de kleine?
@bambi: een topic in je eentje volgel....ld. En idd we kletsen alweer een jaar lang. 26 topics per jaar. Dat betekent dat we gemiddeld 2 weken over 1 topic doen.

Vandaag zijn we lekker tot 12 uur blijven liggen. En toen na een ontbijtje zijn we wat in het huishouden gaan doen. En ons meisje sliep in haar bed.  Ik was net aan het strijken toen ze wilde eten. En nu ligt ze half wakker, half slapend in haar wipstoeltje. Ik heb net mijn eten op, terwijl ik aan de pc zit. En nu meldt ze zich. Sorry girls, duty calls.

AAAAAAAAAAARGH, Jack gooit een van de bloempotten van de vensterbank, overal natte aarde, tegen mijn bank, op het kleed (ecru) en tussen de naden van onze houten vloer. Net dus op mijn knieen de zooi opgeruimd en daarna even stevig gehuild van de pijn, zakte bijna door mijn pootjes....................dat soort dingen gebeurd altijd als fons weg is..........die kat durft voorlopig niet meer naar binnen, heb hem helemaal verrot gescholden.

Sterretje: tuurlijk, lekker van je zaterdag genieten. En het grietje sliep in haar eigen bed??!!!! HOERA!!!!!!   Wat zoet van haar! En wat hebben jullie vroeg gegeten? Of was het verlate lunch................?

Terug
Bovenaan