Klusbabes 27 !!!!

O, en ik heb wel recht op 49 uur, maar de vraag was of ze het kunnen leveren, in het kader van het tekort aan kraamhulpen................maar de mevrouw aan de telefoon zei dat ik me niet zo druk hoefde te maken daarom...........maar goed, we zullen zien.

Hoi meiden,

IK HEB VAKANTIE !!!!!! Het is maar anderhalve week maar vind het echt ff heerlijk !!! We gaan zo lekker naar de chinees, mooi begin van de vakantie !!! Ik heb niet meer getest, probeer het maar af te wachten tot woensdag, ben op de een of andere manier ook heel mn vertrouwen kwijt. Heb nu zoiets van wordt toch ongi dus heb 1 ding geleerd......ik ga nooit meer zo vroeg testen. Haha had gelijk een pest humeur !! Wat dat temperaturen betreft, ik heb dat toen ik niet mocht klussen die maand eens gedaan om te kijken of ik verandering zag, zomaar dus eigenlijk. Toen zag ik hem zakken zo n drie dagen voor mn nod. Heb het deze maand ook bijgehouden dus ben benieuwd. Heb ook geen flauw idee wanneer dat zakt ofzo haha...ik doe maar wat lijkt het wel he !!! Vanmorgen was ie nog 37.20. Ga het wel vanaf nu bijhouden de volgende maand(en). Reneetje, gefeliciteerd meid, getrouwd !!!! Linnie, nog niet terug he zie ik. Rimke zit met een natte kat haha. Bambi, kletst in dr uppie nummer 26 ff vol !! Klaasje, hoe is het meid ??????? Buuf, waar zit je ? Bieb, hoe is je dag vandaag geweest als bruidje ? Meiden, ga me om kleden en mn mams bellen en dan lekker naar de chiness, tot laterssssss

Liefs happy

O ja sterretje vergeet helemaal je vraag te beantwoorden, sorry !!!! I ga dus maandag weg voor een midweekje !!! Het wordt lekker weer dus das prima. ga met mn mannetje en mn ouders naar landal miggelenberg in hoenderloo !!!!! Heeeeeeeeeeeerlijk............

hehe,

hier een kei verotte bambi, ben gesloopt. die hondendag was erg leuk en me man heeft leuke spelletjes met de hond gedaan en me moeder ook met die oude hond van der en nog 3e geworden ook. me moeder dan he. wij niet hellaas, maar was zoiezo leuk. maar goed zon hele middag is toch wat zwaar voor een 38 wk zwangere. heb geen voeten meer over en ga lekker frietjes eten en dan lekker op bed liggen.

rimke jij had dus letterlijk een verzopen katje, hahaha. hier vanmorgen wel geregend, maar vanmiddag erg warm geworden hoor. volgende week word het 30 gr. ofzo. pfff zal je zien dat dat kind er dan uit wil.

sterretje, zit je net lekker achter de pc. hahah meld je meisje zich weer. ach maakt ook niet zo uit he.... zij gaat voor alles. ..fijn dat je wat in het huishouden heb kunnen doen. en heerlijk uitgeslapen.

happy hoe voel je je nu ? maandag weg toch ??

klaasje miss. heb ik het ff gemist, maar was jou ongie er al, nee toch ??

xx bambi

Nou rimke, fijn he huisdieren zucht !! Af en toe zou je ze he .....rustig aan he meisje X

haha we zijn allemaal tegelijk.

happy niet de moed opgeven hoor sommige testen 2 wk over tijd pas posie. veel plezier bij de chinees.

rimke, meid balen dat je kat dat doet he, word er hier ook scheitziek van als er weer eens een plant omgaat. heb gelukkig geen ecru bank. pfff. doe maar f rustig aan nu he

hahaha, dan had je ook wel heel vroeg getest Happy-meisje! Een temp van 37.2 is prima hoog hoor! Dan wordt je echt nu nog niet ongi......Zou idd proberen te wachten tot dinsdag of woensdag, als je dan een gevoelige test doet en je bent zwanger, dan geeft hij echt wel positief aan!
Wil je voor mij zometeen lekkere pittige ossenhaas bestellen, dan schuif ik zo aan goed??
Ga lekker van je vakantie genieten meis, en koppie op hoor, want dit was echt wel heel vroeg....................kus!!!!

Bambi: ook al zo verrot, doe toch rustig meis. Iets doen is al snel teveel.................en de hele dag ben je in touw geweest, wel gezellig maar wel lang. Ga lekker van je frietjes genieten, jammie!! En lekker even de pootjes omhoog op bed.........

Ik ga zo even een pizza de over in gooien, ook geen inspiratie tot iets gezonders..........

Hey bambi, hihi we zwaren idd allemaal tegelijk. Probeer de moed ook niet op te geven maar heb nu gewoon dat gevoel, terwijl ik werkelijk waar de hele dag, steekjes, krampjes, plopjes en borrelende darmen heb !! Jeukende (.)(.) en buik......dus de klachten zijn er   nog wel .......ik zie het wel. Ben blijd at ik daar zit met mn nod, als het dan niet raak si heb ik iig afleiding genog haha.......

Lekker patatjes eten he, doe maar rustig aan he, kan me voorstellen dat zo n dag zwaar is voor je. Wel fijn dat het gezellig geweest is !!!!

Kusssssssss

Terug
Bovenaan