Hoi meiden,
IK HEB VAKANTIE !!!!!! Het is maar anderhalve week maar vind het echt ff heerlijk !!! We gaan zo lekker naar de chinees, mooi begin van de vakantie !!! Ik heb niet meer getest, probeer het maar af te wachten tot woensdag, ben op de een of andere manier ook heel mn vertrouwen kwijt. Heb nu zoiets van wordt toch ongi dus heb 1 ding geleerd......ik ga nooit meer zo vroeg testen. Haha had gelijk een pest humeur !! Wat dat temperaturen betreft, ik heb dat toen ik niet mocht klussen die maand eens gedaan om te kijken of ik verandering zag, zomaar dus eigenlijk. Toen zag ik hem zakken zo n drie dagen voor mn nod. Heb het deze maand ook bijgehouden dus ben benieuwd. Heb ook geen flauw idee wanneer dat zakt ofzo haha...ik doe maar wat lijkt het wel he !!! Vanmorgen was ie nog 37.20. Ga het wel vanaf nu bijhouden de volgende maand(en). Reneetje, gefeliciteerd meid, getrouwd !!!! Linnie, nog niet terug he zie ik. Rimke zit met een natte kat haha. Bambi, kletst in dr uppie nummer 26 ff vol !! Klaasje, hoe is het meid ??????? Buuf, waar zit je ? Bieb, hoe is je dag vandaag geweest als bruidje ? Meiden, ga me om kleden en mn mams bellen en dan lekker naar de chiness, tot laterssssss
Liefs happy