Klusbabes 27 !!!!

hye meiden

weer een hoop gekletst vanmiddag haha

bambi: en houden de krampen aan vanmiddag??? en je hond begon tegen je man te blaffen, misschien een instinct van je hond dat het gaat beginnen ze zeggen dat honden zoiets aan kunnen voelen ik weet het niet ik hoop het vor je

sterretje en april: xzo zie je maar dat iedereen anders hun kind opvoed, ikzelf ben dus wel voor de 3 rrr, en dat heeft joey ook echt nodig, maar ik vind het altijd leuk hoe verschillend iedereen het doet haha

happy: je gaat weer wieberen vanaaf en als er een kleintje is wordt de meidenavond bij jouw gehouden hahaaha dat kan toch makkelijk

rimke; fons de boodschappen gedaan en jij evengoed gezgen en gesopt

ik ben het alweer kwijt sorry

xxx linda

We zitten idd wel op 1 lijn ja. Maar komt waarschijnlijk ook omdat wij er allebei de keren in de discussie zaten ........Ze zei ook gisteren dat het toch geen zin had om haar excuus aan mij aan te bieden omdat ik toch mn beslissing al had genomen. In mijn visie bied je je excuus aan omdat je ergens spijt van hebt en niet omdat het toch geen "nut" heeft .......Ach ik hou er nu maar over op !!! Ben iig blij met jullie allemaal. Al een jaar kletsen zonder dit gezeur. We kunnen alles zeggen...............meiden, jullie zijn de beste !!!!!

Liefs happy

meiden ik ben er vanavond niet me man brengt de laptop naar zijn zwager want er moet even een programma opgezet worden dat ik mijn foto's op een discie kan zetten, maar hij heeft dat programma thuis dus ik weet neit of ie het nou meteen doet of morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan