Klusbabes 27 !!!!

Hey rimke, tja beetje vroeg he maar volgens die test kon het zes dagen voor mn nod hahaha. Voel me gewoon al anderhalve week raar  maar ach ben ook raar he whahaha

Rimke, we kunnen saampjes van 1 bordje eten hoor want ik eet altijd pittige ossenhaas

Zie, gewoon nog alle klachtjes dus ik blijf gewoon hoop houden hoor, en ik kan me voorstellen dat je lekker wat afleiding hebt zometeen, goed van het mooie weer genieten daar! De miggelenberg is echt vlakbij ons, hahahaha, ben er vroeger met mijn ouders ook geweest, maar toen woonde ik hier natuurlijk nog niet in de buurt. Weet zeker dat je het naar je zin gaat hebben, heel mooie omgeving!
Nou, dat is toevallig, is dan makkelijk onthouden voor je, mijn bestelling, kan er ook niets verkeerds gaan, zie je zo! Doe er maar lekker een cassis bij ofzo, dan spring ik in de auto!

@happy: oh maandag tot vrijdag dus. Zal rustig zijn zonder je. Wat het testen betreft, test als jij er een goed gevoel bij hebt. Ik lachtte alleen omdat er vaker ongevoelige testen worden gebruikt en daar wordt ik vaak zo zenuwachtig van. Jij had al gevoelige testen. En lekker chinees. Hier pasta met tomaten, room en zalm, mmmm.
@rimke: je vraag is meteen beantwoord. Het was een verlate lunch, hihi. Het was idd fijn om nog iets gedaan te hebben. Daarna meldde de kleine zich weer en sindsdien ligt ze in de draagdoek te slapen. Echter ben ik met klusjes bezig, maar ik draag haar bijna op de buik, dus het is nu net alsof ik zwanger ben van een 4, 5 kilo wegend kind, alleen nu zonder dikke enkels, hahahaa.
Die kat toch, grrrr. Tja dat spelen ze bij mij ook klaar.
@bambi: ach jullie hebben nog een jonge hond, dus wie weet volgend jaar.

oeps, haalde even rimke en bambi door elkaar. Sorry.
@bieb: oh ja, vandaag was de grote dag. Hoe vond je het passen?? Vertel, vertel, spannend.
@klaasje: voor jou ook spannend. Al nieuws?

Whahahaha, is inderdaad een zwaar kindje dan................heerlijk dat ze zo toch aan haar rust komt! Bevalt dus goed, die draagdoek??
Heerlijk, pasta met zalm, hebben wij vande week ook gegeten! Heerlijk, met lekker veel knoflook en citroensap, jammie!
Ik ga mijn pizza uit de oven trekken..................kan mijn vingers niet meer strekken van het vocht, gelukkig moet ik dinsdag naar de VK......................is vandaag wel heel erg namelijk, terwijl het niet eens warm is en ik geen chipies heb gegeten enzo................

Terug
Bovenaan