Klusbabes 27 !!!!

Hier ben ik weer eens, had geen tijd de afgelopen dagen!

Even snel; Happy en klaasje neg getest en nog niet ongi,. We houden de moed erin!
En Happy, als mijn temp zakt dan wordt ik dus ongi. Of de dag van te voren of dezelfde dag.

Mijn jurk was nog hartstikke mooi!!!!!!!!! Eerst naar kappertje met make-up. Maar t wordt waarsch geen sluier, want dan zie je mijn haren niet meer!! denk dus gewoon bloem of meerdere bloemetjes in haar. Daarna dus naar de jurk, pas er nog in haha. Vriendin vond m hartstikke mooi! 28 juli moet ik terug voor laatste passessie, en in week voor trouwen kan ik m ophalen.

Vriendin is al naar huis, maar de trein ging maar tot Eindhoven, want er is ergens brand. Nu moet ze via Rotterdam reizen, weer een uur langer onderweg ofzo. En ze heeft al hernia, dus niet zo prettig dat lange zitten

heb nu de 2 zoons van vrienden op bezoek, 8 en 10. Zullen zo wel weg gaan, dan gooi ik de rest van make-up er af, en heerlijk brilletje op

dames tot later!!!

ha Bieb!

Wat fijn dat het zo mooi is allemaal! Ik ben niet zo van de poespassen dus ik vind een bloem in je haar toch mooier dan een sluier, is toch ook zonde, allemaal bloed, zweet en tranen voor je haar en je make-up en dan alles verstoppen onder een sluier..............zonde van je mooie koppie!
En dan 28 juli weer passen, hoop dat ze hem moeten verstellen om dat je al zo bent uitgezet door  een zwangerschap..........
Ga lekker je make-up verwijderen en dan je brilletje op zetten, heerlijk!!!!

Meiden, ik spreek jullie morgen, ben kapot (waarvan??) en ga lekker op bed een boek lezen!
Fijne avond!

@bieb: oh, je hebt dus nóg een passessie. Ik vond het al erg vroeg. Maar gelukkig beviel het wel. Had je niet de neiging om het kapsel en make-up te laten zitten en lekker op stap te gaan?
@rimke: Sorry, ik moest aan tafel, dus was even met reageren gestopt. De draagdoek bevalt goed, alleen merk ik nu weer hoe het was om zwanger te zijn. Het bukken gaat dan namelijk lastig en ivm dikke buik, moet je overal iets verder vanaf gaan staan, bijv. het aanrecht. En ik had me wel vergist. Bambi stelde een vraag en die had ik bij jou beantwoord. Maar niet erg, we lezen toch alles, hihi.
En dikke vingers die je niet kunt strekken. Hou t maar in de gaten. Lijkt me heel vervelend.
@happy: Waar hoop is, is leven! Stay positive. En je zou ons via sms op de hoogte houden, toch?

@rimke: weet je zeker dat je niks gedaan hebt? Of lijkt het zo en noem je straks weer een hele lijst aan taakjes op, hihi. Trouwens ik heb vandaag het beddengoed verschoond met manlief. Ik vond dat ik dit wel even met je moest delen, hihihi, gezien jij de dame van het beddengoed bent.
Ga lekker genieten van het lezen.

Hahahaha, mijn hersencellen werken niet meer op volle kracht, al een hele tijd niet meer trouwens!
Fijn dat de draagdoek zo bevalt joh! Echt super dat jullie grietje daarin dan rustiger is............dat was toch ook het doel!
En lekker vette vis gegeten, heel goed van jullie! Tenminste ik hoop dat de pasta lekker was!?
Ik ga mijn vingertjes in de gaten houden, dinsdag moet ik toch op controle en vanaf dan ook elke twee weken. Ik moet van de week een paar keer werken dus dan kan ik ook even bloeddruk meten, en anders zit ik gewoon ook dicht bij het vuur, dus maak me geen zorgen, vind het alleen raar dat het vandaag plotsklaps zo erg is.............
Ik ga er echt in,
tot morgen!!!

Hahahaha, nee, heb echt niet veel gedaan, alleen het bed verschoond...................whahahaha!! hilarisch toch!
Tja, en de zooi opgeruimd die Jack had gemaakt met de bloempot.............en een pizza voor mezelf gemaakt en afgewassen, nou niets bijzonders dus!!!!

Truste voor zometeen!!!

ok meissie, slaap lekker en wees lief voor je rug, vooral na het poetsen van het zand.
en ja, de zalm was heerlijk. Heb alles opgegeten. Gelukkig hebben we voor 2 dagen saus, jippie!

ik ben er ook vandoor. ik voel mijn rug en dat is niet zo goed. en manlief zit alleen voor de tv. misschien een film kijken nu, onze kleine meid in slaap is gevallen na een lekker badje.

Terug
Bovenaan