Klusbabes 27 !!!!

hihihihi, geen zin om te koken? Dan halen  jullie toch wat? Wat zou je anders gekookt hebben?

Zo, ga naar paps en mams ......vergeet helemaal te zeggen dat ik jullie heeeeeeel erg gemist heb hoor. Is echt heel raar om niet ff te kunnen kijken hoe het met jullie is. Trouwens, het eerste wat ik dacht toen ik ongi was is dat ik dan maandag net zo goed wel mn medicijnen voor migraine in had kunnen nemen whahaha. Lag helemaal voor pampus natuurlijk maar, durfde mn pil niet in te nemen hihi. Rimke, ik ben erg jaloers op je hoor. Wat woon jij in een mooie omgeving, zucht !!!! Bambi, ook nog aan het kletsen dus nog niet aan het puffen haha. Ga lekker eten halen joh, je verdient je rust hoor !!! Doei lieve schatten

Knuf happy

eh was niet van plan iets te koken hahah. ,maar bedoel heb veel in huis maar om klaar te maken . we kunne lasagna eten, geen zin, pannekoeken uit de mag. ook niet zon zin. de frietpan kan aan hahaha. ehm of gewoon aardappelen met vlees . NOT geen zin in, na het weekend weer hoor.

ja halen is ook lekker, maar wat, we hebben niet zoveel vari hier. en morgen gaan we chinezen.

happy eetse, en tuurlijk mis je ons en wij jou. ookal zoef je meestal ff voorbij, je heeft niet voor niets happy, je maakt ons meestal erg blij met je leuke verhalen en je meedeleven. tuurlijk niet alles is leuk, want je heb zat klote momenten gehad, maar wij allemaal wel geloof ik, wat wil je na een jaar kletsen. ga eens kijken of ik me 1e berichtje terug kan vinden hahaha

hahaha heb net terug zitten kijken waar ik ooit begonnen ben met reageren.
dat was 9 juli vorig jaar op het topic van fabienne van 1e kindje 1e ronde. ik was de 1e reactie en toen kwam happy en daarna rimke en toen pip en bieb, samen zijn we verder gedaan naar 2e ronde die happy had geopend. en daar kwam sterretje er meteen bij. dus bijna een jaar kletsen we. pfff dan maak je indd samen veel mee, vooral als je net als ons lief en leed deelt.

het word trouwens de frietpan.

he rimke,

ff een vraag, zit terug te lezen en las dat jij vorig jaar maart ten huwelijk was gevraagd, maar ben je inmiddels nou getrouwd? nee toch ? maar gaan jullie dat nog doen ? of heb ik nou wat gemist. hahaha. tja dat krijg je met terug lezen. hihih

hahahahaha! Wat scherp van jou!
We zouden vorig jaar augustus trouwen, maar toen was een van de zussen van Fons in Amerika, en toen was ik daarna zwanger en toen is het er niet meer van gekomen!
Misschien volgend jaar zomer ofzo............maar we willen het superklein, met familie en vrienden (zitten we nog op zo'n 45 man) en dan gewoon een gezellige bbq verzorgd door een slager ofzo, op een mooie locatie die we al hebben............hahahahaha!
Ach we zien wel hoe het loopt! Maar trouwen willen we zowieso wel, nu heeft fons eerst het kindje erkend en dan zien we volgend jaar wel verder.
Ga even verder met mijn bordje eten, is heerlijk! Een aanrader voor mensen met bloedarmoede, heerlijk hoor, verse spinazie!

Ben jij er al uit wat je eet?

Leuk trouwens he, dat terug lezen, heb ik een paar maanden geleden ook gedaan! Grappig om te lezen!

He meiden,

Even een snel ego-berichtje:
Nou, na een week overtijd vandaag toch ongie geworden. Ik dacht het al wel een beetje, want steeds waren de testen negatief. Heb nog steeds gevoelige borsten, maar heb ook de bekende ongie-buik-en-rugpijn. Baalde er wel van en manlief ook, die was al tegen m'n buik aan 't praten geslagen....

Happy: jij dus ook ongie geworden. Balen he? Hoe kan je lichaam je zo voor de gek houden, dat snap ik nog steeds niet. De volgende ronde beter maar, meer kan ik er niet van maken.

Ik ga weer snel verder met inpakken, gaan morgenochtend op vakantie en ben dus 2 weken afwezig op het forum. Daarna ben ik er weer hoor!!!

Groetjes,

Sterretje:  13 juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje
Man van Bambi : 7 juli - meisje
Bianca: 12 juli jongen
Phoebe: 10 juli meisje
anoeska 11 juli meisje
linda  :          11 juli jongetje
April:         8 juli meisje
Jacqy:        9 juli jongen
Mamoetje: 8 juli meisje