Klusbabes 27 !!!!

Ha!
Eindelijk mijn laptop aan de praat gekregen...........zucht!

Bambi: volgens mij ben je je kindje op de aarde aan het werpen.............
Linnie: fijn dat reiki weer zo goed voelde!
Phoebe: niemand kijkt je er op aan hoor, dat je het druk hebt! Begin je al wat aan je kruidendrankjes te wennen? Jakkie................
Sterretje: wat was jij laat!!!! Lag je uk net te slapen? Hoe was het bezoek trouwens? Evengoed nog wel gezellig??
Jacq: je hebt gelijk met je werk verdeling, 2 werken, 1 vrij, 2 werken, ideaal!

Nou, fonske is weer vertrokken en is maandag ochtend weer terug!
Ik zit nog steeds in pyama maar moet zo echt even onder de douche..........dan het bed verschonen, even naar de winkel en misschien even kop thee halen bij een vriendin.......moet even kijken hoe ik me voel...........

hallo.hallo.

nee hoor nog geen baby voor bambi. en voor zover ik het heb begrepen gaan ze het niet zomaar halen, gelukkig !!!
me bloeddruk was 140/95 dus weer ietsje lager als woensdag verder voel ik me niet erger als woesdag dus geen reden om in te grijpen. even vanmiddag me urineuitslag opvragen maar verwacht daar ook geen enge dinge van .
maandag weer terug komen, maar volgende de gyn gaan we niet inleiden met de deze klachten alleen als het erger word kwa bloeddruk of urineresultaten. oke das mooi, hij houd me goed in de gaten 2/3 x per week maar heeft ook dat het liever uitzichzelf komt.

volgend hem zit ik nog te dicht. het koppie staat nog niet helemaal en met een centimeter kan ie niks. of zoals ie het zo leuk bracht. Ik kan  niet hameren op een eikendeur hahaha. Nee als ie nu zou inleiden dan heb ik kans dat het op een keizersnee uitloopt en dat wil ie niet. dus vandaar.

ben best opgelucht en vind dat het kindje nu lekker komen mag hahah, hoop dat het van het weekend goed op gang komt, want vanacht en zelfs nu flink gedoe van binnen. soms is de kleine erg druk en dan weer mega harde buiken. maar niet echt het idee een wee te ontdekken.

sterretje leuk dat die kleine baat heeft van de massage, dan doe je het ook met plezier, doe wel rustig aan en bijslapen indien nodig.

zag ook linda, rimke en van gisteren nog phoebe, maar weet het nu al niet meer, ben ook heel moe en ga lekker me bedje in, vanacht zo slecht geslapen dat ik nu kapot ben. jullie zien me wel verschijnen als ik weer wakker ben

xx bambi

Hoi lieverds.....

Ben weer thuis, bah bah bah. Had het ecth mega naar mn zin maar ja, aan alle leuke dingen komt een eind he, helaas. De wasmachine draait en we gaan nu ff boodschappen doen. Ik heb nog een prima vakantie gehad hoor na mn ongi. Het is nu eenmaal niet anders he....Ik baal er wel flink van dat mijn lichaam me zo voor de gek kan houden. Ik had echt heeeeeeele goede hoop. Nou dan deze ronde maar he haha. Ik heb nog niet bijgelzen, ff globaal maar, ga nu niet reageren want heb nog genoeg te doen. Straks nog lekker met mn ouders, tante en nicht naar de chinees, hihi straks krijg ik nog spleet ogen...........Rimke, bedankt dat je me op de hoogte hebt gehouden. Moet nog ff goed nadenken over jou datum van bevallen dus die komt nog !! linnie, wat zag ik, slijm? Zou er een eisprong zijn !!!!! Bambi, heb de laptop aangezet om te kijken hoe het met jou was maar, je bent er nog. Je kindje mag zelf komen !!! Gaat   nu opschieten he meisje. Meiden, ik ga boodschappen doen, tot laters. Zal denk ik pas morgen worden ......

Kusssss happy

Bambi!!! Dat had ik nou niet verwacht, de uk heeft er nog geen zin in............hmmmm.
Nou, het is in ieder geval fijn dat ze de natuur even op zijn beloop laten, welterusten meis!

Happy...................vakantie zit er weer op..........en de was aan het wegwerken........kutklus. Geen dank trouwens voor het op de hoogte houden, was niet zoveel he???
Meis, tuurlijk was je diep teleurgesteld, dat waren wij hier zelfs, kan je nagaan hoe jij je voelde............ga lekker bijkomen van deze week en we zien je wel weer voorbij vliegen.........hahahahaha!! Dikke kus voor jou lieverd!

Nou, ik moet echt even boodschapjes gaan doen, heb niet veel nodig, maar de koektrommel is bijna leeg...............en ik word heel onrustig van dat gegeven.........ga nu dus mijn schoenen aantrekken, en dat is een klus opzich, en dan hoop ik dat ik even droog over kom...............

k*t k*t zit ik voor de 2de keer alles te typen weer alles weg

bambi: gelukkig is je bloeddruk iets gezakt en mag de kleine uit zichzelf komen, ik had het echt niet  verwacht ik dacht echt dat je nu dit weekend mama zou worden, hahah ik had me vermoedens ook al op hyves gezet hahaha, maar het rommelt wel bij je, dus je weet maar nooit

happy: weer terug en de was draait al, en op naar de volgende ronde meid ik had echt niet verwacht dat je ongi zou worden je lichaam heeft je echt flink voor de gek gehouden, maar gelukkig hebben jullie wel een mooie week gehad en mooi weer, en alvast eet smakelijk bij de chinees voor straks jammie wel lekker hoor

rimke; koekjes kopen ook heerlijk haha en gaat het bij jullie regenen hier schijnt nog volop de zon, maar ja dat zegt ook niks

meiden ik ben er straks weer ik ga effe een koppie thee halen bij me tante

xxx linda

hehe,

ben weer wakker hoor.

happy weer terug van je lekkere vakantie, fijn dat je het ondanks je ongie zo heerlijk heb gehad. Jij heb zeker een abo op de chinees hahaah, jullie eten dat best vaak.nou lekker hoor, ik mag morgen ook weer.

rimke ja koekjes moeten in huis zijn, das hier ook verplicht hahaah. hier ook stralend weer. ben niet zo goed in me topografie,  maar arnhem ??? is dat oosterlijk want daar hebben ze buien opgegeven hahaha.

linda ja volendam altijd mooi weer, nee natuurlijk gekheid. trouwens bij ons is er van het weekend  een feest en geloof dat half volendam optreed zaterdag en vanavond ook al.
weet natuurlijk niet of ze er allemaal vandaan komen, maar jan komt en nick en simon, danny christiaan, marinne weber. Dus niks voor mij hahaha
we zouden eigelijk gereard joling hebben, maar die is nog herstelende van een blindedarm he. Vind marianne weber niet echt een goede vervanger maar goed.
ga toch niet dus wat zou het mij boeien.

net ff gebeld voor de uitslag van me urine, maar dat was oke. dat gerommel en gedoe van vanmorgen is met het slapen ook verdwenen. die kleine heb er nog geen zin in.
heb al afgesproken zaterdag na het etentje mag het, want ik vond de datum van zondag zo leuk hahaha. dan is het 06-07-08 hahaha . Me man roept al maanden de 7e dus wie weet komen we van het weekend alsnog in actie. ergens hoop ik het wel. gewoon lekker een weekje te vroeg.

xx bambi

Zo,

Boodschappen gedaan en even langs de intratuin om de bloempot te vervangen die Jack vorige week gesloopt had!
De pot die we hadden, twee symetrisch in de vensterbank, hadden ze natuurlijk niet meer...........is altijd zo. Dus heb twee andere gekocht en die overgebleven ergens anders heen verhuisd........ach, ziet er weer netjes uit! Ook nog even nieuwe plantjes voor de potten in de voortuin gekocht, zijn vaste plantjes dus hopelijk leven die wat langer dan de vorige....
Ook allemaal lekkere dingetjes in huis gehaald, en hoef nu van het weekend geen boodschappen meer te doen. Vanavond maakt ik een spinazie stampot, met geitenkaas en spekjes, geen idee of het lekker is, heb er ook geen recept van, doe maar wat........hahahaha! De spinazie was van de week in de aanbieding vandaar..............en gister een enorme pan lasagna gemaakt, dus daar heb ik ook van over. Dus met die stampot van vanavond hoef ik van het weekend alleen maar op te warmen! Wat een luxe! Moet morgen ochtend even werken........dus dan is het wel lekker dat ik verder niets meer hoef!

Bambi: even lekker geslapen! Ik heb altijd gehoord dat zolang die kleintjes nog zo druk zijn, nog niet komen. Vaak worden ze even voor de bevalling (een dag of 1,5 meen ik) wat rustiger om zich voor te bereiden...........ach, weet het ook niet, het komt wanneer het komt............

Linnie: we hebben hier inderdaad vanmorgen behoorlijke buien en onweer gehad!
Nu is het wel weer even opgeklaard en meteen takke-heet................
O en Bambi, Arnhem ligt idd in het oosten, is in gelderland, vlak bij duitse grens..................lekker ding.

Sterretje: lukt het wat met bijslapen meid? Geniet er maar lekker van......

ja rimke zo stom, heb examen in aardrijkskunde gedaan, maar soms laat me geheugen me in de steek. ja gelderland dat wist ik, maar waar lag gelderland ookalweer hahaha.
nou lekker dat je van het weekend bent voor zien van eten, en morgen ff werken bah, ach ook zo weer om moet je maar denken. en de symetrie dat heb ik nou ook.

we hebben op het dressoir hier ook 2 dezelfde (net als in me raamkozijnen) maar er is er 1 van dood, ziet er niet uit, geen idee hoe dat kan, want die andere is nog perfect, maar goed miss   de katten gemold ofzo, maar baal er wel van, want wat moet ik daar nu neer zetten hahaah.

van dat bewegen heb ik ook welleens gehoord en heb er ook een topic over gelezen, maar daar waren veel meiden die dat onzin vonden en dat zo niet ervaren hebben hahaha. dus wie weet.

heb geen idee wat we eten moeten. heb van alles in huis maar geen zin om te koken.

Terug
Bovenaan