Klusbabes 27 !!!!

hallo,

nog ff voor het slapen gaan. als dat lukt want ben gesloopt en dan krijg ik juist energie ofzo. vanaaf gewandeld met me man, auw was te ver. lekekr gedoucht net en nu zit ik alweer te zweten. getsie. wou ook nog even boven stofzuigen, maar gelukkig heeft man lief dat net gedaan.

sterretje ik had dat dus met dat strijken, maar gelijk heb je, denk dat ik dat ook zal doen, je moet tenslotte toch strijken vanwege de luiers enzo, want dat ziet er niet uit ongestreken hahaha

jacqy weer gewerkt, wat een rare dag om weer te beginnen zo midden in de week. nu ff lekker relaxen.

linda we zullen zien morgen, moet er 9 uur zijn dus jullie horen of laat van me of helemaal niet. hahah

ga een poging tot relaxen doen, want heb nog steeds te veel energie lijkt het wel. terwijl me lichaam niet meer mee wil werken, werken me hersenen op topniveau ofzo. hoe leg ik dat uit. hahah

xx bambi

he Bambi, heb het expres zo gedaan, dan hoef ik maar 2 dagen en dan heb ik alweer weekend! haha
Ga maar lekker relexen meid! en weltruste voor strakjes, en heel veel succes morgen bij de gyn!!

Liefs Jacqy

Hey meiden,

Sorry dat ik er niet iedere dag meer ben, maar ik ben haast geen avond thuis.....
Deze week is al net zo'n week als vorige week, weer geen avond voor 12 uur in bed, en vaak pas rond 1 uur oogjes dicht, er moest natuurlijk geklust worden.
Morgen nog klussen (verplicht zeg maar) en dan hebben we weer ons best gedaan voor deze ronde.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik inmiddels na 14 rondes dat verplichte klussen wel een beetje zat ben hoor.
Iedere keer denk ik van we doen het nu alleen als we zin hebben, maar als het dan weer zover is wil ik er toch weer alles uit halen wat erin zit, en doen we het weer braaf om de dag. Gelukkig denk me vriendje er hetzelfde over, ook hij doet braaf om de dag zijn werk zeg maar.
Maar vanavond dus niet aan de klus, ik ga nog ff me kruiden thee opdrinken, en dan ga ik lekker me mandje opzoeken.
Nog ff een stukje lezen en dan lekker maffen....
Ik heb de ramen boven tegen elkaar open gezet, dus ik hoop dat het wat afgekoeld is in de slaapkamer zodat we lekker kunnen slapen.

Meiden, jullie ook slaap lekker allemaal!

Liefs Phoebe

T was na t eten niet meer gelukt, nu dan maar.

@linda: je hebt je strijk alweer klaar lees ik. ik had gehoopt t nog te kunnen doen maar niet gelukt.
@anouska: wat vervelend die pijn. goed dat je je man erbij riep. dan voel je je toch weer wat rustiger. heb je geen pijnstilling meegekregen?
@mammoet: wat rot dat de arbeidsvoorwaarden en t loon minder zijn. maar al met al snel iets nieuws gevonden. dat zal niet lang meer duren en je hebt iets beters.

@rimke: hier was t de hele dag druilerig, maar wel werd t daardoor frisser in huis, heerlijk. ben alleen vergeten om gisteren met kleren en al in de regen te gaan staan, hihihi.
@bambi: klinkt alsof je lichaam zich is aan t voorbereiden. maar serieus doe rustig aan. succes morgen in t ziekenhuis, als je dat nog haalt.
@jaqcy: slim gedacht om nu 2 dagen te werken en dan weer 2 dagen vrij. zo te horen moest je er weer in komen, als je al in slaap bent gevallen.
@phoebe: ik kan me voorstellen dat t klussen gaat tegenstaan als er zo'n verplichtend karakter aan zit. maar zo te horen zit t   er weer bijna op voor deze ronde. ben benieuwd naar de werking van de kruiden.
@linda: na al die vislucht een hekel gekregen aan vis? hihi. Wat jammer dat de yoga alweer vakantie heeft.

We zijn vandaag naar baby-massage geweest. ze vond het geweldig. de rest van de dag heeft ze ook rustig geslapen. het enige bij de massage is wel dat ze zich volledig ontspannen en dan alles laten lopen, dus ik hing na afloop onder. maar ik vond t niet erg, ik was allang blij dat ze t zo fijn vond. ik zag haar gewoon genieten en dat doet je goed.

goeiemorgen meiden

reiki was weer heerlijk gisteren

bambi; succes vandaaag bij de gyn en als je weer naar huis mag heb je dus echte meldplicht, maar ik verwacht eigenlijk dat ze wel rustig aan aan je gaan beginnen met bevallen en in dat geval heel veel succes haha

sterretje: dus de babymassage was geslaagd en ze vond het heerlijk, lekker en ook voor de kleine, heb je dit nou elke week ?

jacqy: weer begonne met werken dat is altijd weer wennen na vakantie haha
maar gelukkig ging het infuus inbrengenhelemaal goed,

phoebe; ik snap het hoor dat verplicht klussen heel erg tegen gaat staan, hopelijk slaan de kruiden en drankjes aan meid en is het deze maand voor het laatst geweest,

happy: hoe is je vakantie voor de rest geweest??

tot vanmiddag meiden

@linda: lekker reiki gehad en ervan genoten.
De massage is maar 3 keer. Daarna kan ik het thuis zelf doen.

@jaqcy: wat ben ik blij dat ik niet de eerste was die je prikken moest.

@happy: en hoe was t in hoenderloo? Nog hunebedden gezien?

@bambi: heeft bambi-junior zich al gemeld?

Ik ga mijn kleine meid zo in bad doen, maar eerst nog even wat kleding strijken nu ze slaapt. Gisteren lag ik er lat in. Ik wilde persé nog wat gedaan hebben toen ze sliep. het werd 2 uur en ik ben nu al ruim een uur wakker. Dat wordt straks flink bijslapen. Ik heb de was gisteren nog gedaan en in mijn kleding kast al een beetje orde aangebracht. De zwangerschapskleding mocht nu eruit.

hey sterretje; dat wordt inderdaad bijslapen voor je meid, hah en de zwangerschapskleren kunnen de kast weer uit, ik vond dat wel jammer ik heb ze apart gelegd in een andere kast en als ik ze zie dan denk ik wanneer komt de dag dat ik dat weer aankan hahaa, en wel lekker dat je straks lekker thuis de babymassage kan doen, en vooral als ze een beetje huilerig of zo is,

ik ga nu echt stoppen

xxx linda

Terug
Bovenaan