Klusbabes 27 !!!!

Jeetje wel een mooi hoge temperatuur joh !!! Tja afwachten he meis, mn duimen draaien .......

Ik word NU echt moe van haar hoor, sorry. Probeer om niet te reageren maar, ze schildert ons af als een stelletje k*twijven die met iedereen op dit forum ruzie hebben. Nou,kan me niet herinneren dat iemand van ons ruzie heeft gehad hier, toch ????

ach een manier van aandacht vragen is dit.. ze lokt het op deze manier uit, en als jullie happen dat vind ze leuk.
ze heeft het duidelijk op jullie gemunt, dat is duidelijk..

jaja mijn duimen draaien ook voor jullie hoor..we zijn al zooooo lang bezig!!

kus

Nou inderdaad het wordt nu onze tijd wel eens he !!! Wel proberen positief te blijven hoor. Tja je hebt ook gelijk, het is aandacht vragen maar, kan zooooooo moeilijk mn waffeltje houden he hahaha

Ga ff fijn de was ophangen......krijg gewoon medelijden met mn machine, die draait overuren !

hahaha.. nou dan maar vlug de was ophangen, dat moet ik eigenlijk ook, maar ben ontzettend lui!!

Moest toch nog een keer reageren hoor, ze gaat nu beweren dat ze de spelfouten bewust maakt..............hebben jullie wel eens van parochnosten gehoord, nieuw soort paddestoel of niet................ongelooflijk, achtereind van een boerderijdier.............

Zo, ik hou er over op!

Kleintje: 37.2 is inderdaad wel een heel mooie temperatuur zeg! Spannend weer hoor, en nogmaals, is ontzettend vervelend zo'n onregelmatige cyclus. Je hebt minder kansen per jaar EN je weet bij god niet wanneer je vruchtbaar bent!

Bieb: eetze meis, lekker pizza!!!

Jacq: vergeet jou en en je trouwjurken helemaal door alle consternatie hier! Gaaf joh, heb je al een ideetje van wat je wil??

Happy: arme wasmachine van je.................gelukkig is zometeen alles weer schoon, vind ik altijd zo'n heerlijk gevoel...........helaas duurt het nooit lang!

Kleintje; spannend hoor met je hoge temperatuur. We duimen voor je

Ik wordt ook een beetje moe van die dame. Ze schildert ons af alsof we met weet niet wie allemaal ruzie hebben. Nou volgens mij is het alleen nog met haar geweest. We zitten hier al 27 klusbabes lang, dus volgens mij valt t met ons nog wel allemaal mee. Of niet dan dames?

Pizza was wel oke, Rimke, volgens mij was jouw lasagna lekkerder

Zo de was hangt en hij draait alweer  Af en toe vraag ik me wel eens af of we hier echt maar saampjes wonen hahaha.........

Terug
Bovenaan