Klusbabes 27 !!!!

hahaha, ik kan er ook geen afstand van nemen, ongelooflijk hoor, zulke mensen die de heleboel verdraaien en er zelf nog in geloven ook...................

Maar goed, nogmaals, ik hou er mee op, jij ook meisje? Lijkt me beter voor je bloeddruk, die was net zo mooi!

Fijne avond lieverd! Ga je nog wat leuks doen of blijf je lekker thuis?

ik dacht dat er niet gescholden mocht worden hier?
hum dan ben ik toch iets volwassener,,ahahaha

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 19:30:23'));

Ik ga het nu gewoon neerzetten, schijt aan of ze meeleest want wat ik nu ga zegen is tenslotte MIJN mening ......wat een kutwijf zeg !!!! Die houdt maar niet op pffffffff stress is niet goed voor je hoor,zo wordt je nooit zwanger....
staat ook op internet...echt waar

Ben er ook mee gestopt ! Wel moeilijk hoor maar, heeft toch geen nut. Ik ga zo douchen want heb een verjaardag in de kroeg, gezellie  Heb net op internet zitten kijken naar een huis in beekbergen hahahaha. Vond het echt leuk daar maar, weet ook wel dat ik het daar nooit zou wennen  Zo n drukteschopper he hihi

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 20:04:03'));

Ik hoor weer iets zoemen............

ROT OP CORINA!!!!
pas op!straks ga je nog bevallen

Zucht, geloof me ik krijg van jou geen stress.....ben alleen allergies voor ongedierte !

Denk dat als je je hart op je tong hebt, geen stress hebt............
Daar en tegen als je maar 1 hersencel hebt, is het leven zwaar en kan het voor jou dus nog wel eens heel lang gaan duren...........
Nogmaals, rot op en open je eigen topic!

Terug
Bovenaan