Klusbabes 27 !!!!

oh wij hadden ook zoiets raars vandaag met de hond. net eigelijk.
me man was al bezig met de tafel opruimen, pakte geloof ik een schaal voor me macaroni die over was en kotmterug de huiskamer in, staat naast mij en ineens schiet de hond van zijn plaats luid blaffend op me man af. schrok me rot.
me man natuurlijk teegn die hond, ben je helemaal gek geworden, naar je plaats, toen had die hond echt zo iets van oeps.
maar waarom die dat deed, die hond en me man zijn 2 handen op 1 buik. miss wilde die mij beschermen ??? of hij was gewoon ff kippig en dat dacht dat het iemand anders was ofzo????? erg raar iig

Haha bambi, kan me voorstellen dat je er al moe van wordt als je er aan denkt. Heb ik nu ook hoor, ben het ook zat aan het worden pffff. Het was een paar maanden geleden nog zo dat mn mannetje bezigheden had precies op de avonden dat ik thuis was. Dan vond ik het saai om alleen op de bank te zitten en was het makkelijk om ff naar de kroeg te gaan. Twee keer rollen en ik ben er dus is erg makkelijk. Nu hebben we echter de afspraken zo gepland dat we ze op dezelfde avonden hebben. Dus sowieso hebben we nu op maandag, woensdag en zondag niks. Das al heel wat he haha. Mocht er een kleintje zijn dan is het heel makkelijk en ga ik minder weg. De meiden hebben al gezegd dat als er hier een kleintje zou zijn we dan gewoon de meidenavond naar mn huis verplaatsen whahahaha. Vind het echter wel belangrijk dat ook ik dan af en toe mn eigen ding kan doen maar, dat is hier ook geen probleem hoor. Je ziet, het is al wel besproken he whahaha. Hoe is het verder, alles nog goed ???????????

Liefs happy

@phoebe: niet voor corina,  want daar bemoei ik me liever niet mee. Echter de klusbabesstop destijds was ik t mee eens. er kwamen op een gegeven moment zoveel mensen erbij dat het intieme van een kleine groep plots weg was. je kon niet meer op elkaar reageren, want t waren zoveel verhalen en je haalde alle verhalen en mensen door elkaar. Daarnaast hadden we gezegd samen naar het zwangerzijnforum te gaan.
En dat de anderen niet meer dagelijks reageren is idd jammer, maar ja je kunt niemand verplichten.

@bambi: dat is gek van de hond. ik hoop dat dit eenmalig gedrag is.

sterretje ik ga vanaaf lekker gossip girl kijken. das eigelijk het enige wat ik momenteel op tv nog volg, dus op dinsdag zit ik lekker 2 uur lang tv te kijken. daarna douchen en op bed liggen.

phoebe ik begrijp je wel, maar begrijp je ons ook ? Het is toch raar als je iemand waarmee het merendeel van de babes een ruzie of woordenwisseling mee heeft gehad dan opeens mee gaat kletsen. Ik ben strouwens nog steeds voor een stop, zit helemaal niet te wachten op nieuwes.   We kletsen al zo lang samen, dan kan een nieuweling daar nooit in mee gaan.

Zoals ik gisteren al zij, je kan eigelijk niet meer over een 2e kans praten, want dit was al de 2e keer met gezeik. Dan kan het kloppen dat het over komt alsof we haar die kans dan ook niet geven en zo is het eigelijk ook wel.

Er zijn zoveel groepjes op het forum, elke dag komt er wel weer een nieuw groepje bij wijze van. Dan gaat Corina daar maar aansluiting zoeken en toch niet bij meiden waar ze eerst ruzie mee loopt te zoeken .

excuses verwacht ik niet meer, als we allemaal de conflicten uit de weg gaan gebeurt het miss. niet meer. maar ik ga niet hypocriet ineens doen alsof er nooit wat gebeurt is.
Zo zijn denk ik de meeste in het echte leven ook niet, dus waarom visueel dan wel. Ik heb Corina natuurlijk nooit gezien, en weet niets van haar achtergrond, net zoals de meeste van ons niet,. maar heb totaal geen behoefte om daar uberhaupt achter te komen.

hoop niet dat je hier te lang mee blijft zitten, want dat is het eigenlijk niet waard. Niet over piekeren, want boos zijn we niet op jou. tuurlijk niet, maar hoop wel dat het ons punt hierin ook kan begrijpen.

veelplezier met paardrijden.

xx bambi

oke happy er is al uitvoerig over nagedacht dus hahah. en tuurlijk moet iedereen af en toe tijd voor zich zelf nemen, ook als er straks een baby is.

sterretje hoop het ook van de hond. normaal is het een schat en hij vind iedereen heel lief, en doet nooit zo raar. Zou die sul dan toch iets aan vrouwtje merken ofzo ?

wie weet die dieren kunnen toch heel gevoelig zijn. misschien merkt hij wel dat je gaat bevallen, hihi. let eens op hem vanavond. misschien volgt hij je wel de hele tijd.
Nou, helaas moet ik nu gaan koken. lekker pasta met room en zalm, mmmmm. En voor 2 dagen.

ik hoop vanavond tv te mogen kijken.

Hey buuf, tja moeilijk he. Laat ik vooropstellen dat ik het prima vind dat jij er zo over denkt en daar dus absoluut niet boos over bent !! Ben ook nog steeds voor de "ledenstop". Het was op een gegeven moment zo druk dat ik total niet meer wist wat er met wie gebeurde. Nu is het overzicht er en weten een hoop van elkaar en wat we aan elkaar hebben !! Ik heb geen zin dat ik al mn woorden op een weegschaal moet gaan liggen. Ik snap ook eigenlijk niet waarom ze nou precies met ons wil meekletsen. Ze heeft op meerder topics ons zwart zitten maken dus, waarom dan wel meekletsen. Ik vind ook haar manier van reageren op dingen niet zo leuk en eigenlijk een beetje kort door de bocht. Zij denkt hoe zij denkt en daar moet iedereen het mee eens zijn. Bn je dat niet dan krijg je de kat. Ook ben ik vanmening dat als ze het zo graag zou willen er op zn minst een excuus vanaf kan. Dat hebben wij destijds ook gedaan. Ook ben ik van mening dat het nooit iets kan worden. er is zoveel ruzie geweest, ik vind dat schijnheilig als ik dan nu met haar ga zitten kletsen en meeleven , dat kan ik echt niet. Naar mijnmening heeft ze een tweede kans gehad. Rimke heeft normaal op haar topic gereageerd en weer gaat het mis. Ik heb af en toe het idee dat ze het gewoon uitlokt. Ben niet boos op jou hoor maar hoop wel dat je ook mijn standpunt snapt.......

Veel plezier met paardrijden. Hopen dat er niemand uit de bosjes komt he haha

happy wat dat betreft zitten we wel op 1 lijn samen met rimke en bieb denk ik ook. dat heeft natuurlijk niks met bitchen te maken, maar zo voelen we dat gewoon en das zeker niet verkeerd.

Terug
Bovenaan