Klusbabes 27 !!!!

@bambi: elke baby is idd anders en zo ook elke moeder. Er is geen goed of fout, want in principe probeert iedere moeder het goed te doen en het beste voor haar kind te doen.
Wat dat gevoel in je doos betreft dat had ik idd ook. Ik weet alleen niet of ik dat in die laatste week had. eigenlijk denk ik ook dat jij met je klachten binnen nu en een week gaat bevallen. Zeker nu je een rustmoment had en hij nu juist weer heel druk is.

@happy: goed dat je dat hebt gedaan. ik heb nu nl/ niet meer gestreken  maar de kleine lag ook beneden en ik wil haar niet alleen met de katten laten.
Ik heb beneden een beetje gedaan, maar hier was het al redelijk schoon en opgeruimd.
misschien moet ik dan maar eens koken .

Hey sterretje, zou haar idd ook niet alleen laten met de katten hoor !!! Ach joh, toch lekker ff niks doen. Morgen weer een dag ! Ik moets echter wel want moet morgen weer aan het werk, ach ook wel weer fijn hoor..........Hier klaar met eten dus nu ff rust haha. Ben wel opeens van het rusten he. Ga later vanaaf nog wel ff wieberen hoor  Mn vriendin is aan het werk dus ga ff wat bij haar drinken.....

April vind het echt gezellie dat je er weer zoveel was   !!!!!!!!

Knuf happy

ha happy, ga je lekker wieberen? dat is af en toe ook nodig. ik kon vandaag niet. mijn mannetje had de maxicosi in zijn auto laten zitten  en de kinderwagen, dus ik kon niks. maar ja met dit weer. Morgen ga ik lekker wieberen. ik was nu alvast een verjaardagscadeau op internet aan t zoeken. lang leve internet en het online shoppen   . We zullen maar zeggen dat ik research doe voor mijn nieuwe boek: shopaholic én baby.

Nou das handig dan !!! Dan kon je idd niet wieberen. Maar je hebt met dit weer idd niks gemist met dit weer. Moest met de hond naar buiten pfffff, leek wel een verzopen kat haha. Morgen dus wel wieberen haha. We wieberen wat af he.......

zo de macaroni smaakte goed, maar zit nu beetje overvol. pfff

sterretje zowel de maxicosie als de kinderwagen n de auto, das niet handig he. maar net wat je zeg, was toch kut weer hahah

happy gaat vanaaf ff wieberen, nou gelijk heb ie hoor, je bent de laatste tijd al aan het minderen en das alleen maar goed hoor. vroeg me namelijk af hoe jij dat ooit zou gaan doen als je eenmaal zwanger ben, dan is de omschakeling erg groot.

dat geld voor nog meer meiden hoor, anoeska en phoebe ook altijd druk, dat kan met een baby niet hoor. tuurlijk moeten jullie dat lekker zelf weten, maar alvast een beetje wennen aan thuis zitten en niks doen ipv al je avonden vol te plannen. pff word echt moe als ik er al denk hahahah

@bambi: je kunt ook denken: nu kan het nog, hahaha.
En wat ga jij vanavond doen? bah t is echt vies weer en als je dan al zo lang alleen thuis zit willen de muren weleens op je afkomen.

Hey meiden,

We kunnen toch alles tegen elkaar zeggen he, en eerlijk zijn......
Ik hoop niet dat julie  het me kwalijk nemen, maar ik wil het toch nog even over Corina hebben, het hele gedoe zit me niet lekker namelijk....

Ik begrijp heel goed dat er dingen gezegd zijn (al dan niet in boosheid) die niet netjes geweest zijn, maar daar hoeven we toch niet boos om te blijven?
Ik heb net nog even de laatste berichtjes van Corina nagelezen, en volgens mij wil ze het echt goed maken maar krijgt ze geen kans.....meiden, zo zijn wij toch niet?
En het klopt idd dat we toen der tijd een klusbabes stop hadden, maar inmiddels zien we de nodige klusbabes van toen nu niet meer dagelijks voorbij komen.

Niet boos tegen jullie bedoelt hoor.... maar zo voelt het voor mij, wat mij betreft is ze nog steeds welkom.

Meiden, ik ga weer vliegen, ff een broodje eten en dan paardrijden!

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan