KLUSBABES 28 !!!!!!

Ik ga even voor je googlen, is een kant en klaar ding, die makkelijk in gebruik is.............ga voor je kijken en kom het nog even melden goed!?

Heb even gekeken, www.puckababy.com!
Zo eentje wil ik er bestellen......kijk dan even bij de puckababy beschrijving!
Succes!!
Dikke kus en fijne avond!

Hoi lieverds,

Bambi, van harte meisje met jullie dochter. Wat een mooie naam joh !! Echt heel erg leuk. Ben ook heel erg benieuwd naar je verhaal maar geniet eerst maar ff lekker van je gezinnetje meisje...Vind het al geweldig dat je nu al een bericht hebt geplaatst. Dikke kus voor jou en een voor je meisje !!!

Meiden, ik heb jullie verhalen gelezen maar ben zooooooo moe ga nu echt ff mn mandje in !!! Rimke je bent een schat, bedankt voor je berichtje. Dag schatten, fijne avond en misschien tot straks maar voor hetzelfde geld word ik pas morgen wakker haha

Liefs happy

Ben ik weer!

Happy, ben je zo moe meis? ga maar even lekker relaxen!

Linnie, gefeliciteerd met je broer! Dat ie maar een grote jongen mag worden ! haha

Rimke, lekker sosiaal doen! hahaha veel plezier!

Zo, ben gesloopt! Heb vannacht mijn zusje en haar vriend naar schiphol gebracht. Ging om 2 uur de deur uit, en kwam om half vier thuis. En toen ging om half zeven de wekker weer! AAAAAHHHHHHHH hahaha Op werk was het ook nog eens poepdruk! Een flauwvaller, en dat terwijl ik net ruzie aan het maken was met een patient! haha saved by the bell! Had nog een rits aan opnames liggen ook! nouja eindelijk weekend!

Phoebe, lekker van je vrije dag genoten?

Liefs Jacqy

Hallo Meiden,

Jullie kennen mij niet, maar ik lees weleens mee. Eigenlijk is dat gekomen door die stomme discussies van die corrine. Maar dat maakt eigenlijk niet uit.

Las nu toevallig dat er bij jullie een baby is geboren en wilde Bambi feliciteren met haar dochtertje. Vind het trouwens ook een hele mooie naam. Toevallig heet mijn dochter ook Melody.

Groetjes
Patries
11wk 3dg (2de wondertje)
4jr en 2mnd (Lisa Melody)

Allereerst een hele grote dikke proficiat aan onze bambi. En gek, maar ik zei op t eind toch dat ik t idee had dat ze toch een meisje zou krijgen. super bambi dat je al zo snel laat weten hoe t is. gelukkig mocht je sneller uit t zh als april en mij. ik ben heel benieuwd hoe   t bevallen is (hihi, letterlijk en figuurlijk).
@BIEB: wat een gedoe. trek t je niet aan en probeer ervan te genieten, want t is jullie dag.
en de bh al gepast?
@happy: haha, misschien hebben we elkaar wel van t podium af zitten duwen, haha.
@linda: hiepedepiep voor je broer.
nou, ik ben bang dat ik ook niet meer de oude wordt wat mijn geheugen betreft.
@jacqy: saved by een flauwvaller, haha. ik kan me voorstellen dat je blij bent dat t weekend is.
@rimke: ik hoorde dat jamie oliver nog een assistent zoekt
@april: wat goed dat je dat ontdekte. ik had dat eeen tijdje geleden ook. ik heb echter niet gehoord dat je de heupen moet laten checken. zal t binnenkort dan toch maar eens vragen. Bij ons kwam de kleine gisteravond moeilijk in slaap. ze lijkt haar dag en nachtritme om te gaan draaien, maar hier ben ik niet zo blij mee.
@patricia: dat zal bambi wel leuk vinden. succes met je zwangerschap.

he meiden,

hier een verdwaalde kruimel, haha. heb het gevoel of ik maanden niet ben geweest en weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
maar als eerste natuurlijk dit:

GEFELICITEERT bambi met jullie kleine lois melody, wat een bijzondere naam!
Wat geweldig dat je al zo snel hebt laten weten dat het goed met jullie gaat, echt helemaal super!!!
Ga lekker genieten van je kraamtijd en we hopen snel weer wat van je te horen.

Ik heb niet alles bijgelezen, want dat is echt niet te doen.
had gehoopt op een snelle korte update van iemand, maar helaas ontbreekt deze.
Heb dus even helemaal geen idee hoe en wat, en moet een dezer dagen maar eens even stukjes terug lezen.
zag dat er nog geen nieuwe zwangere meer bij zijn gekomen op de roze wolk, jammer. gun het iedereen zo!!!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in Noorwegen.
De reis viel alleen wel vies tegen, vooral de boot, die deinde nogal, niks voor mij.
we hebben een hele actieve vakantie gehad, veel gelopen en vooral geklommen.
alles is daar berg, rots en loopt omhoog, haha.
maar toch heerlijk genoten.
zo dit was even een korte update, binnenkort kom ik weer even aanwaaien voor een uitgebreidere versie, ik ben morgen ook nog jarig dus heb het even erg druk met alles regelen enzo voor de verjaardag.
tot gauw lieve meiden,
dikke kus kruimels

Hoi Kruimels,

Leuk je weer eens te zien! En wat fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad!
Hoe gaat het met de kleine?

Alvast gefeliciteerd! Maak er een gezellige dag van!

Tot snel!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan