KLUSBABES 28 !!!!!!

pff.. dacht om half negen, ga toch nog even een uurtje slapen, was zo brak! Nou ben er niet echt van opgeknapt! haha ben nu nog brakker! Strakjes maar weer terug naar mijn bedje.. hihi

quote: Patrica reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2008 19:43:19'));

Hallo Meiden,

Jullie kennen mij niet, maar ik lees weleens mee. Eigenlijk is dat gekomen door die stomme discussies van die corrine. Maar dat maakt eigenlijk niet uit.

Las nu toevallig dat er bij jullie een baby is geboren en wilde Bambi feliciteren met haar dochtertje. Vind het trouwens ook een hele mooie naam. Toevallig heet mijn dochter ook Melody.

Groetjes
Patries
11wk 3dg (2de wondertje)
4jr en 2mnd (Lisa Melody)

patricia,dat je wel eens mee leest dat klopt,daar bedoel ik mee niet vaak dus want je hebt mijn naam ook verkeerd geschreven.
volgens mij was het ook net weer een beetje rustig aan het worden,dus laten we dat ook dan zo houden he?
en eh als je dan zo goed heb meegelezen,dan geef ik je 1 tip;ze willen er niemand meer bij,dus ga niet eerst een wit voetje proberen te halen bij hun..zodat je mee kan kletsen met hun want dat kan je vergeten.

bambi;ook al kunnen we niet met elkaar overweg toch wilde ik je even feliciteren met je dochter..
 ik wilde je alleen maar even feliciteren,meer niet..
veel succes met jullie kleintje en geniet er van...want de tijd vliegt echt voor bij met een kleine..

verder ga ik jullie allemaal niet meer onderbreken of wat dan ook maar nogmaals ik kwam puur even kijken of bambi al bevallen was en om even te feliciteren,dus geen bedoelingen om ruzies te maken,en succes verder met jullie allemaal.
groetjes

nee tuurlijk, geen bedoeling om ruzie te maken,
maar iemand die iets liefs zegt (praticia) maak je meteen weer zwart!
o,o,o,o,o.......

ik ga mijn bed in!

Dag corina,
Ik heb de vorige keer heel netjes gereageerd, maar nu vallen me werkelijk waar de schoenen uit. Als je hier komt voor felicitaties, alé. Maar de manier waarop je reageert komt echt niet netjes over.  Je zegt tegen patricia dat ze t moet laten rusten omdat de gemoederen net weer bedaard zijn, maar corina, bij deze wil ik je vragen: "Laat jij t aub rusten." Ik word zo moe van het steeds oprakelen van iets waar ik geeneens iets mee te maken heb en ik wil alleen gezellig met de meiden kletsen.  Je felicitaties worden op prijs gesteld, maar negatieve teksten niet meer. Alvast bedankt.

succes met zwanger worden,
sterretje

quote: jacqy84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2008 22:32:01'));

nee tuurlijk, geen bedoeling om ruzie te maken,
maar iemand die iets liefs zegt (praticia) maak je meteen weer zwart!
o,o,o,o,o.......

ik ga mijn bed in!

ik maak haar zwart? zij noemt toch meteen mijn naam?dat is zwart maken maar goed nogmaals ik kwam hier niet om te discusseren,maar alleen om te feliciteren.
het ga je goed!

Bambi gefeliciteerd met jullie dochter en wat een leuke naam! Ik hoop dat alles goed gaat! Geniet er van, we zien je binnenkort wel weer verschijnen!!!

Corina, als je geen ruzie hier zoekt waarom reageer je dan zo achterlijk op het bericht van dat meisje (sorry,even naam kwijt). Blijkbaar zit je hier vaak rond te neuzen, te wachten tot iemand je naam op een negatieve manier noemt (althans, dat denk jij dan), en dan kan je weer even een snauw geven, En nee, geen smoesjes dat je wilde weten of Bambi bevallen was, want dat geloven wij niet meer. En je hoeft voor ons niet te beslissen of er iemand bijkomt of niet.
Jij in ieder geval niet.... maar daar hoef je geen Einstein voor te zijn om dat te begrijpen

@kruimels: alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Het leek voor mij ook al maanden geleden dat je hebt gereageerd. maar dat komt waarschijnlijk door de hoeveelheid die gepost wordt.
Tja, een update wordt moeilijk. ik weet niet wanneer je er voor t laatst was.

Terug
Bovenaan