quote: Patrica reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2008 19:43:19&apos

);
Hallo Meiden,
Jullie kennen mij niet, maar ik lees weleens mee. Eigenlijk is dat gekomen door die stomme discussies van die corrine. Maar dat maakt eigenlijk niet uit.
Las nu toevallig dat er bij jullie een baby is geboren en wilde Bambi feliciteren met haar dochtertje. Vind het trouwens ook een hele mooie naam. Toevallig heet mijn dochter ook Melody.
Groetjes
Patries
11wk 3dg (2de wondertje)
4jr en 2mnd (Lisa Melody)
patricia,dat je wel eens mee leest dat klopt,daar bedoel ik mee niet vaak dus want je hebt mijn naam ook verkeerd geschreven.
volgens mij was het ook net weer een beetje rustig aan het worden,dus laten we dat ook dan zo houden he?
en eh als je dan zo goed heb meegelezen,dan geef ik je 1 tip;ze willen er niemand meer bij,dus ga niet eerst een wit voetje proberen te halen bij hun..zodat je mee kan kletsen met hun want dat kan je vergeten.
bambi;ook al kunnen we niet met elkaar overweg toch wilde ik je even feliciteren met je dochter..
ik wilde je alleen maar even feliciteren,meer niet..
veel succes met jullie kleintje en geniet er van...want de tijd vliegt echt voor bij met een kleine..
verder ga ik jullie allemaal niet meer onderbreken of wat dan ook maar nogmaals ik kwam puur even kijken of bambi al bevallen was en om even te feliciteren,dus geen bedoelingen om ruzies te maken,en succes verder met jullie allemaal.
groetjes