Bambi; nou dat klinkt zeker niet goed met die hechtingen. Ik weet dat mijn vriendin elke dag moest weken in soda, gewoon in bad ofzo. Ik weet niet of t ontstoken was, maar misschien is dat een idee?
Rimke; echt klote voor je die klachten, je kan niet eens even een nachtje lekker doorhalen. En straks ook niet als de kleine er is hihi. Ach, misschien ook wel
sterretje; wat ik op t werk heb gedaan? halve dag gewerkt, en halve dag wachten tot systeem weer werkte. Lekker relaxt hihi
Jaja, mijn mannetje is ook naar schoonheidsspec geweest, hij vond t wel fijn hoor. Ik zei dat tegen hem, misschien wel leuk zo voor trouwen, en alles beetje op orde, maar ze had later dan gister geen plaats meer, maar goed, toch maar gegaan,. Hij vond t lekker hoor. Hadden we 1x eerder gedaan tijdens weekendje weg.
Ik was dus vanavond, vooral die gezichtsmassage, heerlijk. Dag voor trouwen laat ik mijn handen doen, en dan nog even wenkbrauwen bij epileren.
Ik ging net mijn nichtje krabbelen op de high tea op de 27e al geregeld was (ik denk dat 26e of 27e mijn vrijg.feest is) toen schreef ze terug dat er nog tijd zat was haha. Ik had weer terug gekrabbeld dat ik dan wel wil reserveren voor high tea, haha even kijken wat ze zegt.
morgenvroeg sporten, even poetsen, en dan om 2 uur naar kapper, boodschapjes en s avonds krijgen we onze 1 dansles (van de 4). we gaan denk niet een echte openingsdans doen, maar we doen alsof we gaan dansen en dan roept de dj dat iedereen de dansvloer op moet. Is anders toch niets voor mijn vriend. Maar wil nog wel even de danspassen van 20 jr geleden ophalen, kan ik tenminste met mijn vader dansen enzo
Ik schreef vorige week dat ik al last kreeg van tieten, maar het valt reuze mee! Ze voelen niet zo pijnlijk als anders, gelukkig trouwens.....Sja, dinsdag is alweer mijn NOD, gaat snel de tijd....nog 3 weken en dan trouwen AAAHHHH wat gaat de tijd snel!!!!!!!!!!!!!!!!