KLUSBABES 28 !!!!!!

yes rimke heeft eindelijk verlof heerlijk meid, en veel plezier bij de haptonoom

xxx

Rimke; eindelijk verlof!!! Joehoe, geniet er maar lekker van. Nu heb je misschien wat meer tijd om bij te slapen

Zo, ik heb ook alweer halve dagtaak achter de rug. Badkamertje gepoetst, gestofzuigd, en net terug van sporten. Straks naar de kapper en dan gelijk boodschapjes, En vanavond om 7 uur dansles. En dan....dan lekker bankhangen....heb geen stressgevoel   gelukkig, alles is mooi verdeeld over de dag.

Bij jullie ook zo een klote weer??? t regent hier. Ik zei al tegen vriend, als het de komende weken zo blijft, dan maak ik afspraak bij zonnecentrum en dan laat ik zo een air tanning doen voor lichaam, tenminste nog een beetje bruin. Heb nu ook wel al kleurtje hoor, maar over 3 weken niet meer met dit weer. Onze eigen zonnebank werkt ook niet zo goed meer

ga weer stoppen, even lekker douchen. Zal mijn haren maar wassen na   t sporten, straks ook al bij de kapper...
Oja, eerst even zus bellen die is terug van vakantie
\

doei meisjes, tot later

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje

Juli:

14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)    ,  
        Jacqy, 13e ronde
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)
23) Bieb, 10e ronde, 1e kindje
24) Jacqy, 1e bezoek gyn
25)
26)
27)
28)
29)
30) 2e echo Renée
31) Happy, ronde 12 1e kindje  
         Klaasje 6e ronde 1e kindje (cyclus in de war)

Augustus  :

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) Jacqy 14e ronde,
8)
9 )Phoebe ronde 15 1ste kindje
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)  12 sept. 09.00 1ste afspraak gyn
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

HEe meiden even snel want moet nog douchen en om 1 uur bij me zusje zijn om te gsaan shoppen voor schoolspullen

Bambi: EN wat zij de VK? Kan je er anders niet mee langs de HA.. Het zit je nog niet echt mee!! In iedergeval een betere kraamzorg nu...

RImke... jaaaa je verlof is ingegaan.. en redelijk geslapen vancht.. hoop dat je echt weer wat beter kan gaan slapen binnenkort!

Linda; ik sliep nog toen jij alweer je aardappelen stond te schillen.. en je huisje alweer schoon.. meot hier nog beginnen..

Nou meiden, 12 sept. om 9 uur hebben we onze eerste afspraak bij de gyn.. hoopd at het niet nodig is.. maar we zullen zien..

xxxx Mamoetje

Zo, laatste keer haptonomie voor de bevalling gehad. Vooral alles even door gesproken, had zo'n last van mijn bekken dat oefeningen er niet echt in zaten........

Bieb: komende week schijnt het weer beter te worden! kun je je kleurtje weer bij werken.....alles wat nu valt, valt zometeen niet is mijn motto altijd! Hoop op een stralend mooie dag voor jullie!

Mamoetje: dat is al best snel dat jullie terecht kunnen joh! Nou, geruststellend idee in ieder geval!

Lin: lekker gegeten meis?

Bambi: al contact gehad met de VK?

Sterretje: lekker de hele dag in pyama of niet? Is het wel weer voor.........

ik ga even lekker mijn huispak aan trekken, en dan het bed even verschonen en stofzuigen...........alles lekker rustig aan hoor! En dan ga ik maar eens beginnen met het wassen van alle baby spulletjes..........

@bieb: ik wordt al moe als ik de planning lees. veel succes vandaag en enjoy het bankliggen vanavond.
@rimke: jammer dat je deze les niet veel meer kon doen. enstarten met de babywas. denk eraan, eerst een was strijken en dan pas met de volgende starten. ik had toen opeens zo'n lading liggen dat wil je niet weten.
En ja, ik loop vandaag lekker in mijn pyama rond, heerlijk. Met dit weer heb ik nooit erg veel zin in actie, vandaar dat ik zo mega-veel admin heb liggen in het voorjaar, whahaha. En nu hopen dat de zon snel gaat schijnen, want mijn huis veranderd langzaam in een zwijnenstal hahaha.
@linda: schelvis, ik moet er niet aan denken. maar lief dat je t voor je man doet.
@happy: ik zag dat ik nog niet had gereageerd. je had iets voor je tante geregeld zie ik. ik ben benieuwd. lijkt me grappig om jou dan op tv te zien. ik hoop dat t doorgaat.
@mammoet: nieuwe schoolspullen, dat voelt altijd als een nieuw begin. hoe lang duurt de opleiding eigenlijk?

hihihihi, had hem onthouden ja, jouw tip...............
Had van de kraamverzorgster nog een tip over de hydrofielluiers en het NIET strijken daarvan............dus dat doe ik ook niet: helemaal uitgeslagen en met handen de randen uitgetrokken, et voila!
Beddengoed enzo strijk ik wel, maar het mag eerst even drogen.........ruikt wel lekker in huis, heb de wasverzachter van robijn gekocht en gewoon ons eigen wasmiddel............en was alleen in eerste instantie de kleinste maat.....

hye meiden

bieb; hier was het vandaag wel droog maar de hele dag wel hele donkere wolken, en je zus is weer terug van vakantie, dat is altijd wel weer lekker asl iedereen weer thuis is, en wat je kleurtje betreft wat ik heb gehoord schijnt het vanaf een woensdag weer mooi weer te worden

rimke; lekker de baby spullen aan het wassen wat een lekker klusje hahaa dan wordt het echt heel erg echt he , en bij de haptonoom niet de oefeningen kunnen doen dat is wel jammer, en heb je je huispak al aan hhaha

mamoetje: balen meid dat je weer ongi bent geworden, en 12 september hebben jullie een afspraak staan bij de gyn, hopelijk kan je die afspraak snel weer afzeggen meid,

ik verwacht morgen of een zondag mijn ongi,   ik heb buikpijn en vooral aan de linkerkant waar ik ben geopereerd en me humeur is  nou ook niet bepaald gezellig hahah

meiden ik ben er vanavond nog wel eventjes

xxx linda

Terug
Bovenaan