KLUSBABES 28 !!!!!!

Ben nu officieel adminstratief medewerkster.. maar doe eigenlijk vanalles heir ook de winkel inderdaad.. helpen in het magazijn helpen van de klanten, en waar ik op gesoliciteerd heb is en klantenservice bij studentmobiel.nl het oplossen en aansluiten van abbonementen.. alleen wel 25 min. op de scooter.. achja, na verloop van tijd vind je wel een kortere weg.. en krijg ik vanzelf me rijbewijs..

Lois weer in coma, kunnen jullie even lekekr jullie dingen doen.. hoe is het emt je ontstekign?

xxx Mamoetje

die ontsteking ziet er nog een beetje bleggg uit, maar goed dat moet vanzelf helen. heb wel het idee dat ik miss een blaasontsteking heb.. heb tenslotte een catheter erin gehad en het voelt met plassen niet zo geweldig aan hahah.

maarre je wilt dus minder administratief werk doen,,.. meid er is best veel vraag naar adminstratief werk...is ook mijn sector...en als je eenmaal de ervaring heb.. het verdient beter als menig ander baantje.. kijk je moet het zelf weten natuurlijk..maar een callcenter voor het afsluiten van abonnementen...dan hang je heel de dag aan de telefoon met zon oortje hahaha.
Begrijp me niet verkeerd..als jij het leuk vind moet je dat zeker doen...mijn ding is het niet hihihi...evenwel succes met het gesrpek...had je al terug gebelt?

xx bambi

Zo daar was ik weer ! Ff uurtje geslapen en toen lekker het zonnetje in. Moet vroeg eten want mn mannetje gaat met zn vrienden weer ff 40 km fietsen pfff. Ik ga zo lekker met de meiden ff op het terras zitten bij de zaak....heerlijk ! Nou ben dus nog net zo moe, mn benen lijken wel van lood ! Hahaha rimke, moest erg om je zin lachen, hoop dat je kotsmisselijk word ! Ik ook hoor haha. Je meisje dus ingedaald, fijn he, nu is het bijna zover ! Mammoetje, jeetje wat lijken jou dagen me lang duren zeg ! Als je maar op de klok zit te kijken. Nog ff dus en dan ben je er weg ! Bambi, mevrouw van de verzekering geweest, ook weer gebeurd ! Lekker laten luchten he daar beneden met die warmte.....kus aan je meisje

Liefs happy

ja heb ent in me paue terug gebeld, dit is geen callcenter maar een klantenservice.. ik vind het is minder administratief.. want dat ligt mij toch neit zo.. En tis maar voor ong. anderhalf jaar dan ga ik mijn eigen zaakje/bedrijf oprichten voor de nagelstyliste.. dus Maakt mij eigenlijk niet heel erg uit wat het is..

DIt is hetzelfde werk wat mijn vriend doet en hij zegt dat het echt iets voor mij is.. Dat idee heb ik zelf ook wel..

Ga afsluiten even langs de DA en de supermarkt .. tot straks meidne!!

xxx Mamoetje

hey meiden

mamoetje: vrijdag op een kenningsmakingsgesprek komen , dat is spannend meid, wel erg leuk

rimke; de kleine is ingedaald nou dat verklaard inderdaad de pijn van onderen, en fons is ook weer terug, waneeer moet ie weer weg?

happy: geslaagd voor een tas maar wel erg moe, en je hebt effelekker een uurtje geslapen las ik dat is altijd lekker

bambi: wat doet die kleine het goed van je zeg, en als ze het om de 4 uur beter doet met voeden zou ik het lekker om de 4 uur houden meid,e n de ontsteking is bijna weg, gelukkig maar, maar een blaasontsteking dat is minder, hopelijk is dat niet het geval

april: fijn weer van je te horen meid, en alles gaat goed met de kleine, vooral na het inbakeren, een uitkomst he haha, en je hebt het druk druk, ook lekker genieten he ondertussen

ik heb het allemaal gelezen maar onder het lezen door begon joey te janken want het buurmeisje was aan het pesten maar nu is ie weer stil
pfff me borsten doen mega zeer, soms denk ik misschien ben ik zwanger maar dat lijkt me heel erg stug want me temp was steeds erg laag voordat ik aan de provera begon dsu het zal allemaal van de pillen komen

xxx linda

Terug
Bovenaan