KLUSBABES 28 !!!!!!

Hee linda:

Ik heb nog geen nieuwe baan.. EN volgende week is me laatste week moet nu nog 2 dagen werken en volgende week nog 4.. Ik heb van het weekend gesolliciteerd op een baan bij student mobiel.. Ga ik abbonementen aanvragen enzo! Hoop alleen wel dat het minder administratief is.. En als dat neits wordt ga ik volgende week gewoon elke supermarkt heir in de buurt langs, ze zoeken vast ergens nog wel iemand..

EN zat er wat?!?

He meiden!

Rimke, gelukkig zijn de boze dromen weg gebleven! hihi Hoop dat je vannacht ook een beetje slaapt.. Succes bij de gyn strakjes!

Happy, ook al zo extreem moe? wat is dat toch!

Lin, en?? al bloed te zien?? hoop het voor je!

Mamoetje, stoppen met roken hoor meis! Je kan het wel! Zelfs ik kon het! haha dus nog maar een weekje bij deze baas, en hopelijk dan wat anders! Snap trouwens best dat je emo was over het feit van de gyn enzo.. waarom eigenlijk pas in september??
Ik heb het zelf ook sinds in weet dat ik donderdag naar de gyn ga, dat ik een beetje de bibbers heb enzo...

Bieb, en? zet het door of blijft het weg?

Nou, die man was er om 10 uur pas! Alle meters vervangen, en Lapje (poes) die normaal altijd alles best vind, werd toch boos op die man! De krabpaal moest verplaatst worden, en toen werd ze boos. Blazen enzo! Kreeg haar niet kalm, heb haar toen in de badkamer gezet, daar werd ze weer rustig. En Leia (poes) heel bang. Maar dat is ze altijd als er vreemde mensen zijn, dus vond ik niet zo raar ! haha

Daarna nog een uutje geslapen... Even lunchen nu en dan naar mijn werk. Tot vanavond!

Liefs Jacqy

Hey meiden,

Daar ben ik weer eventjes. Sorry hoor, maar de dagen vliegen hier voorbij, met bezoek, telefoon, rusten, huishouden doen, luiers verschonen, knuffelen, voeden...................
Dus weinig tijd gehad om op het forum te komen. Met natuurlijk als gevolg dat ik onwijs veel bij te lezen heb en dat heb ik nog niet gedaan, schaam schaam.........
Hier gaat alles echt super goed. We zijn sinds vorige week echt met inbakeren begonnen en dat geeft onze klenie vent heel veel rust. Hij slaapt heerlijk en begint al lekker te lachen.

Hoe is het verder met iedereen, ik had gehoopt dat er weer goed nieuws was, maar volgens mij zijn er weer veel meiden ongi gewoorden, shit zeg!

En ik zag een leuke foto voorbij komen van de kinderkamer van Rimke, gaaf hoor.

En Bambi hoe is het met jou, lukt het allemaal een beetje?

X April

Jacqy; Je hoofdpijn is gelukkig weer over! Alleen nu nog erg moe, hopelijk helpt je slaapje deze ochtend.

Linda; In afwachting tot je ongi wordt.............. Hoe is het nu verder met je?

Bieb; Hoe gaat het met de danslessen, zijn jullie al bijna klaar voor de openingsdans?

Sterretje; Hoe gaat het met jullie kleine meid, ze moet bijna haar eerste prikje....

April

Mamoetje; Wanneer hoor je wat van je sollicitatie? Ik hoop voor je dat je snel een andere baan hebt.

Oh meiden de rest weet ik alweer niet meer vrees ik.

Ik denk aan jullie allemaal.

X April

@rimke: hé lieverd, eindelijk geen nachtmerries, gelukkig. Het stoppen met  roken gaat vrij goed. Het is nu 1 jaar en 3 maanden geleden. En ze weten allemaal dat ik niet meer rook, dus roken ze vaak niet meer in mijn buurt. En ach soms als ik een vers sigaretje ruik denk ik nog weleens, heerlijk, maar voor de rest ben ik blij dat ik er vanaf ben. Ik ben eigenlijk ook heel blij dat t in de horeca niet meer mag. Dan kom ik nl. ook niet meer in de verleiding,
Adviseer je me dan toch gips of iets dergelijks voor die pees? Tja, ik weet t zelf niet meer en de ha is op vakantie
@jacqy: heerlijk een ochtend vrij. Ik hoop voor je dat die meneer al geweest is. kon je uiteindelijk uitslapen?
@linda: oeps, ik had me een dag vergist. Ik dacht dat t gisteren dinsdag was, haha. Vandaag iig beter weer voor de zegels. En ik ga voor je hopen dat je ongi komt. Maar je bent dan ook de enige van wie ik nog wil horen dat ze ongi is
@mammoet: ik bedoelde dat je het bij de gyn kunt vragen als je daarheen gaat. Ik ga nl. niet meer naar de gyn.

@jaqcy: hahaha, die kat van jou. ik zou ook zijn gaan blazen, hihi. werk ze.
@april: druk, druk, maar het gaat allemaal goed, gelukkig maar. dikke kus aan de kleine. Ja, hier is de 1e prik alweer in zicht.
@mammoet: een nieuwe omgeving is goed om te stoppen met roken. ik heb dat met vakantie gedaan én veel water drinken hielp mij ook.
@happy: en geslaagd voor de nieuwe tas. En de hele tijd moe en jacqy ook. Jullie zijn toch niet op je nod aan t wachten? even de roze wolk zoeken.

rimke: zit je al klaar voor de pyjama-dag? We hebben er tot 12 ingelegen heerlijk. Zo dadelijk denk ik weer terug erin

@jacqy: over 2 dagen al naar de gyn zie ik, spannend. En bijna weer klussen.
@happy: 9 dagen voor je nod. ik zou kijken of die moeheid aanhoud. Of misschien te uitbundig gestapt van het weekend

Zo de kleine is op mijn arm in slaap gevallen. Soms moet ik haar een beetje helpen. Wat ben ik blij dat ik kan multitasken.

Terug
Bovenaan