KLUSBABES 28 !!!!!!

hoihoi,

sterretje dus echt een pyama dag vandaag heerlijk hoor, alleen hier niet hahah
april leuk dat je weer ff buurt, alles dus goed met je mannetje en aan het inbakeren gegaan, ja als dat helpt en het brengt wat rust dan zeker volhouden
jacqy inmidels weer aan het werk, maar lekker genoten van een vrije morgen.en don.al naar de gyn, spannend hoor.
rimke al terug van de vk ? alles goed? hier geen problemen met het niet roken, heb er totaal geen behoefte aan.
happy geslaagd voor een nieuwe tas ? en ben je nog moe?
mamoetje hoop dat je snel een baan vind anders krijg je straks een gat in je inkomen.succes.
bieb je ongie al doorgebroken ? als dat zo is kan je wel lekker drinken op de bruiloft enzo of niet ? want dan zit je zeker na je ei ?
linda vandaag al aan de zegels dus...

hier weer een goede nacht, ze kwam netjes om 3 uur maar wilde niet meteen weer slapen, maar goed nog een uur verder was het oke en toen om 7 uur weer. daarna lekker gekeuteld in het grote bed van papa en mama hahah,ze wilde echt niet slapen, nou mama vind knuffelen ook goed hoor. Lekker haar kamer ff luchten.
Rond 9 uur toch maar ff op bed. konden papa en mama ff wat in huis doen. lekker de boel schoongemaakt. papa deed stofzuigen, gelukkig. daarna nog gestreken en rond half 11 een wandelingetje naar opa en oma (50 m verderop) Oma heeft toen de fles gegeven die ze helemaal op dronk net als vanmorgen. daarna nog even door het pard met de hond en weer naar huis. ondertussen bleef ze gewoon maffen. heb haar naar het eten uit de kinderwagen gehaald en in bed gestopt en ze slaapt nog heerlijk. Het werkt echt beter om de 4 uur voeden. Dan drinkt ze haar flessen helemaal leeg en krijgt ze voldoende over heel de dag.
ben nu aan het relaxen op bed, ff luchten daar beneden hahaha .
straks komt der iemand van de verzekering, ff alles doornemen.

xx bambi

Meiden, ik heb al jullie verhalen gelezen maar heb werkelijk waar geen puf om te reageren, sorry . Ik ben weleens moe maar heb nu het idee dat ik de nijmeegse vierdaags ofzo heb gelopen ...tot straks

Liefs happy

Zo! Onze uk is ingedaald...............hoera! Ze heeft de juiste weg gevonden, nu de laatste 15 cm nog....................over een week of 3.........dat verklaard dus ook de pijn in mijn kruis! Zo........

Sterretje: ik zou zeker een spalk adviseren! Gips........want die kan je er zelf niet afhalen, dus ben je verplicht om rustig aan te doen, en genees je veel sneller. Echt waar hoor! Niet leuk, maar wel effectief EN je bent eraf..........
Hier gaat de pyama dag niet lukken, heb hem gisteren gedaan...........Fons is terug gekomen, heeft 1,5 uur geslapen, toen met mij mee naar de VK en nu bij vrienden aan het helpen..........hij liever dan ik.
Heb er wel opgestaan dat hij mee ging naar de VK, want vroeg opstaan (terwijl  hij van mij had mogen blijven slapen en dan niet mee naar de VK) en dan vervolgens in een keer door naar de vrienden en niet met mij mee, dat gaat er bij mij niet in..............hahaha, snappen jullie het nog??

Bambi: echt geen behoefte meer aan een sigaretje, wauw.............hoop dat ik dat nog krijg maar vrees met grote vrezen.................zo lekker, na het eten met een wijntje.......anyway, ik dwaal af.........

Happy: ik hoop dat je naast je vermoeidheid ook kotsmisselijk wordt eigenlijk...........ben die hele rode lijst (roze wolk) spuugzat.....Maar wel een tas gekocht, ha! Die pakken ze je niet meer af!

APril: fijn dat het inbakeren zo goed help voor jullie jongetje!

Jacq: hihihihi, was vast een hele enge man! Poezen voelen dat feilloos aan hoor!

Bambi: Gelukkig werkt dat om de 4 uur beter.. Je leert je meissie steeds beter kennen.. En lekker knuffelen.. Geweldig toch!

Sterretje: Ow haha dan begreep ik het verkeerd.. dacht al waarom naar de gyn.. hihi.. ja ik ga het zeker even vragen ja!

JacqY: Ik weet niet waaom ik pas in sept. bij de gyn terecht kan.. is in een ziekenhuis in voorburg.. daar werkt ook de man die IVF enzo heeft uitgevonden.. dus je zou zeggen dat er meerdere gynecologen rondlopen daar..Agjah, we hebben nu nog 1 ronde de tijd.. bijna 2 zelfs.. en misschien is het niet eens nodig

Nou ben net gebeld door studentmobiel.nl en ze willen een kennismakingsgesprek hebben met me.. Vrijdag ga ik daarnaartoe.. Moest ophangen want er kwamen klanten de winkel in en was als enigste beneden.. Dus heb hem beloofd in mijn pauze terug te bellen.. Ben gelijk beetje zenuwachtig!

NOg ff wat doen en dan alweer pauze!

xxx Mamoetje

Happy : Gefeliciteerd met het vinden van je nieuwe tas.. is bij mij altijd net de 4 daagse inderdaad.. ga eerst alle tassen bekijken en dan beslissen.. (en die tas nog vinden weer.. ben meestal kwijt waar ik hem had gezien... ) vriendje lif gaat ook niet meer mee als ik voor een tas ga.. hihi

xxx Mamoetje

Rimke: Toch ingedaald.. Nou das mooi! En hoevaak en hoelang gaat fons nu nog weg? Hoop niet te vaak en te lang?!?

xxxmamoetje

hehe,

vrouw van de verzekering weer weg en gaat hopenlijk onze zaken even goed regelen hahaha

rimke dus toch ingedaald nu haha. ja dan zal daar de pijn van je kruis indd wel vandaan komen. gelijk heb je hoor dat fons met je mee moest, zo zou ik ook presies denken.
maar dat sigaretje heb ik echt niet nee, maar dat wijntje..... waneer is daar de juiste gelegenheid voor... heb nu het idee als ik dat neem zonder reden, dat ik dan teut me kind verschoon of van de trap lazer ofzo hahahah

mamoetje ah das beter dat je op gesprek mag komen, wat is het voor een bedrijf ?
wat doe je nu eigelijk voor werk ? iets adminsitratiefs toch, omdat je net over een winkel begon ?

happy geslaagd voor een tas, das mooi...doe nu maar lekker rusten hahah de vierdaagse gelopen. nou das echt een end he.....

Lois ligt weer in coma, om 15 uur de fles gehad en daarna weer snurken.... ze heeft echt smorgens der wakkere uurtjes en rond het eten en baddertijd...maar verder is het heerlijk rustig hier hoor.... mijn slaapkoppie...

xx bambi

Terug
Bovenaan