KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

@linda: nou je hebt al veel gedaan. Maar met dit soort dagen kun je ook beter in de ochtend heel actief zijn en de rest van de dag niks doen. Je hebt trouwens wel snel gekookt en gepoetst dan. Ik  heb uitgeslapen, want ik was weer eens laat gaan slapen.

En je hebt gelijk met dit soort dagen is iedereen maar weinig online.
Heb je nog plannen voor het weekend? (behalve samen douchen)

Wij gaan dit weekend weer richting strand. Dus dat wordt dadelijk weer spullen pakken. En verder hopelijk even buiten zitten, want er staat een lekker briesje hier.

sterretje: ik was om voor 9 uur bij me pa en toen ben ik gelijk begonnen, en ik was net om kwart voor 11 klaar met schoonmaken, en je hebt lekker uitgeslapen heerlijk meid, dat heb je nodig
en jullie gaan lekker naar het strand toe, staat daar nu niet een stevige wind?

vanavond komt me broer even en me vriendin en morgenavond hebben we een diner van me oom en tante die zijn dan 40 jaar getrouwd dus dat is wel lekker, en zondag zouden we even naar tom zijn zus toe maar dat zie ik nog wel hahaha

ik ga even verder met me eten en ik ben er vanmiddag weer, jij veel plezier op het strand meid

xxx linda

Hahaha, wat een gezelligheid inenen!

Sterretje: veel plezier op het strand komend weekend! Lekker hoor! Dat mis ik hier in het gelderse land, het strand................toen ik in Alkmaar woonde was het 20 minuutjes fietsen en dan was ik er............
En lekker uitgeslapen! Heerlijk, kan je er weer even tegen!

Linnie: veel plezier met de familie vandaag!!!

had ik al verteld dat joey een dinsdag alweer 3 jaar wordt? hahah nou dan weten jullie het nu hahaha

ik verveel me terplekke en ik heb nergens zin in, ik ben moe maar ik heb ook geen zin om te slapen,

xxx linda

hihihihi, je hebt alles ook al zo snel gedaan, dat je nu niets meer te doen hebt!
Ga lekker genieten op een tuinstoel met een tijdschrift?
Of ben je inmiddels toch op de bank inslaap gevallen??

Nou, wij hebben net de Aldi leeg gekocht voor de verjaardag van fons volgende week, al het houdbare- en diepvries spul zeg maar. Vlees, kaasjes, kruidenboter, huzarensalade, frisdrank, wijn.........alles in huis. Nu van de week nog het lekkere verse spul voor de salades, ik wijs aan en fons stopt het in het karretje, ideaal..........we hebben van alles: hamburgers, spare-ribs, kippenvleugeltjes, kippenpootjes, gamba's, worstjes. Nu van de week alleen nog shaslicks bestellen bij de slager en dan is het vlees compleet! Nu maar bidden voor mooi weer...............want wat motten we met al dat vlees!? Whahahaha!!!

fons gaat nog even een vriend helpen en ik ga lekker voor de tv hangen. Heb   vanmorgen al even de plee geboend en een lap door de keuken gehaald, en stofgezogen dus kan mooi gaan luieren. Vanavond staat er diepvrieslasagna op het menu met een verse salade.................tot later!!!

@linda: zo te horen ook van alles op de planning, gezellig. En nu verveel je je, tja, ik zou ook zeggen, lekker een tijdschrift erbij.
@rimke: al alles bij elkaar voor de verjaardag, dat is fijn. Nou, hoef je je daar niet druk om te maken.
Heb jij verder nog plannen voor t weekend?

Wat t weer doet morgen heb ik niet eens bekeken. Maar een windje vind ik niet zo erg. ik ben een strandwandelaar, geen strandligster.

ik moet weer gaan.

He meiden, hier nog even een fotootje van vandaag.............ik zie hem zelf niet echt groter worden, jullie wel?? Klinkt een beetje stom maar goed............hahahaha!!!

Terug
Bovenaan