KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

goeiemorgen meiden

sterretje; als je gister onder de douche vandaan kwam kon je inderdaad weer haha

nu heb ik me tuindeuren lekker open staan en waait de wind er lekker in even lekker afkoelen,, ik heb toch nog redelijk geslapen vannacht dat had ik niet verwacht

rimke; hoe gaat ie nou met jouw?? trek je het nog een beetje meid
oet
happy; hoe gaat ie met jouw? ben je al een beetje over de teleurstelling heen?

ik ga de aardappelen alvast schillen, en daarna naar me pa om schoon te maken, pfff geen zin maar wat moet dat moed,

meiden ik ben er later weer

xxx linda

quote: jacqy84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2008 08:11:00'));

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje

Juli:
14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)    ,  
        Jacqy, 13e ronde
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)Bieb, 10e ronde, 1e kindje
23)linda. ronde erg veel, 2de kindje  
24) Jacqy, 1e bezoek gyn
25)
26)
27)
28)
29)
30) 2e echo Renée
31) Happy, ronde 12 1e kindje  
         Klaasje 6e ronde 1e kindje (cyclus in de war)

Augustus  :

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)Jacqy 2e bezoek gyn
9 )
10)
11) Phoebe ronde 15 1ste kindje
            Jacqy 14e ronde,
12)
13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)  12 sept. 09.00 1ste afspraak gyn
17)
18)
19)Bieb, 11e ronde 13 kindje
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)
23)
24)
25)
26)linda, ronde erg veel, 2de kindje  ronde 7 met clomid
27)
28)
29)happy, ronde 13 1ste kindje
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

wat een rust hier zeg, ik heb af en toe het idee dat ik nog alleen op het forum ben

zo me aardappelen en schelvis staan weer te pruttelen, en ik heb bij me pa me best weer gedaan met schoonmaken, ik heb nu ook daar de keuken van binnen en buiten schoongemaakt, ik stelde dat steeds weer uit want ikhad er steeds geen zin in hahaha maar het was nu echt nodig

ik ben er vanmiddag nog eventjes

xxx linda

Goedemorgen.

Linnie: eindelijk geen bezoek aan de voorstraat! En vandaag weer klusdag..........whahaha!!!

Happy: meisje, de deal staat echt hoor............we gaan ons best doen, zou wel heel leuk zijn! Werkze lieverd!

Sterretje: ach die arme meid van jou he, zo warm. En jij ook trouwens! Vanaf nu hadden ze het koeler beloofd................

Phoebs: zo druk op je werk? En nog klusperiode ook in die hitte...............misschien hebben de eitjes en zaadjes nu gedacht: ach, ze doen er zoveel moeite voor in die hitte, zullen wij ook ons best eens doen................

Bieb: wordt idd krappe boel anders! Wat een rare zaak met die nooddle soep! Gedver! Verder niet meer gekotst en gepoept? En xena wordt gechipt? Wel wijs denk ik met zo'n ondernemend poesje!

Jacq! Oei! En au! natuurlijk..........dat was schrikken! Blij dat er niets gebroken is! Mocht hij echter klachten houden, even in de gaten houden, door zwelling zie je vaak kleinere breukjes niet, dus dan zou er tzt nog eens een foto gemaakt moeten worden! En een kort nachtje voor je meid! Bijna weekend.....................

Nou, ik ben gister uit ellendigheid op de slaapkamer gaan liggen onder de ventilator. Om 6 uur naar vrienden gereden voor het eten en toen om 11 naar bed. Kreeg toen even een huilbui want door die hitte dacht ik dat ik wel niet zou kunnen slapen.
Uiteindelijk wel redelijk geslapen, veel wakker maar ook weer in slaap gevallen.
Vanmorgen wel weer ongi-krampen in mijn buik............het voorwerk is duidelijk begonnen volgens mij. We wachten af maar van mij mag ze komen............
Vandaag een rommeldag met Fons samen. Altijd lekker!

hey rimke: toch een beetje redelijk geslapen vannacht met die hitte, daar ben ik wel blij om meid, en vandaag lekker met fons het is gelukkig niet meer zo warm nu, en toch weer krampen meid, nou jij red eind augustus niet hoor haha

xxx linda

Terug
Bovenaan