KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goedemorgen, ik moest even snel checken of linnie al getest had, heb even een gesprek zo, kom vanmiddag uitgebreider reageren..........
Linnie: waarom heb je niet getest??? Whahahahaha!!! Nee hoor meis, doe maar op jouw tempo...............
Tot later!!!

Oh sterretje: operatie??? Jemig, dat is geen halve maatregel................

meiden ik ga maandag pas weer testen, ik heb er even overnagedacht en ik ga er gewoon vanuit dat mijn lichaam me in de maling neemt en dan scheelt dat weer voor als maandag die test negatief is, me temp was wel nog hoog maar ja ik blijf wel positief hoor meiden hahah, Ik heb ook steeds krampjes in me baarmoeder en aan beide liezen nu, maar vanmorgen dacht ik, jeetje misschien reageer ik wel erg heftig op die hormonen zo weer een eerste keer na die bbz, dus vandaar dat ik weer even realistisch ben hahaha

rimke; je krijgt een gesprek over het slapen het zal mij benieuwen meid, we horen het wel hoe het is gegaan het gesprek

happy: druk druk druk, en als je met z'n viertjes werken en er zijn er 2 niet ja dan moet je even vaker invallen en dat is logisch hoor meid,

bambi: heeft lois lekker geslapen vannacht?

ik ga vanmiddag even nog lekker slapen als joey ook op bed ligt ik ben kapot mijn bank zit en ligt heerlijk hoor maar niet voor een hele nacht,
Ik ben nu effe bij me pa ik heb daar weer even schoongemaakt, ik ben er later weer eventjes

xxx linda

hallo meiden,
bedankt het zal vast een leuke vakantie worden. Ik kan alleen betaald internetten, maar ga dat denk ik niet doen. Aan t eind van mijn geld heb ik nog een stuk maand over.
En nu moet ik ivm ouderschapsverlof loon missen dat ik later pas van de belastingdienst krijg. En als ik moet betalen, moet t allemaal meteen. Makkelijker kunnen ze t niet maken, nee, maar maak t dan iig leuker.

@linda: ik ga naar frankrijk voor een weekje.
Ik kan me trouwens voorstellen dat je maandag pas wilt testen. ik duim voor je. rust iig goed uit vanmiddag.
@happy: jij druk, druk, druk. Heel begrijpelijk. Let ook op jezelf hè.
@bambi": ook snel tussendoor. dikke kus aan lois.
@rimke: succes vandaag, ben benieuwd wat ze zeggen. Ja, eng hoor operatie. zijn er geen andere manieren? Hij duwde op mijn duim en ik had pijn joh. en hij deed dat heel rustig. ik hoop zo dat t niet hoeft, maar de injectie lijkt tot vandaag weinig extra's te doen.

He meiden,

Sterretje: balen hoor, van je duim, ikheb toen in mijn schouder ook een spuit gehad, au!!
Ik denk niet dat ze zomaar opereren..........maar een geruststelling, een operatie is niet eng.......echt niet, heb er verscheidene gehad, en je merkt niets............echt niet!
Fijne vakantie meid, wanneer vertrekken jullie nou precies!??

Check even de klusbabes hyves, want het gesprek van net ging niet over het slapen......

sterretje: jeetje meid dus je had zoveel pijn toen ie aan je duim kwam, en net wat rimke zegt ze opereren niet zomaar en misschien is dat dan ook het beste want dan ben je daarna er wel vanaf, en ik was ook zo bang voor het opereren maar het viel mee hahah

xxx linda

Ben zojuist door de vk terug gebeld, ik ga vanavond een nachtje in het ziekenhuis logeren, hoera! Ze gaan eerst een CTG maken en dan krijg ik mijn slaapmiddeltje...........lijkt me heerlijk, fons brengt me weg en komt me ook weer halen morgenochtend!

ha meiden,

ja sorry het is weer ff geleden maar had al gezegd dat k het super druk had he

als ik het goed heb
PHOEBE en JACQY ongestled geworden onwijs balen.... maar hou de moed er in!!
RIMKE: naar het ziekenhuis is dit omdat je zo slecht slaapt? nou succes meid!
LINDA: nog steeds niks?
HAPPY: zag dat jij het ook allemaal druk heb lekker toch leuke dingen is altijd leuk
STERRETJE:   last van je duim heb niet helemaal bijgezlezen maar wat heb je dan over belast?
BAMBI: we zijn inderdaad kletstantes wat veel berichten he?

voor alles moeders: wou ik nog ff zeggen dat ik het onwijs leuk vind dat jullie allemaal nog hier mee kletsen en ook voor de zwangere... top meiden.

nou ik moet ook zo weer stoppen want ik   ga zo eten en moet naar een verjaardag vanavond en morgen eten met vriendinnen en op stap heb er zin in

groetjes anoeska

Rimke; wat ontzettend fijn voor je meid, ik zou zeggen weltrusten meid en tot morgen

ik denk dat ik ongesteld ben geworden, er zat bloed in me onderbroek dus ik gelijk weer in de stress, en met afvegen ook van dat slijm sorry hoor meiden, maar ik heb het ziekenhuis gebeld en zei denkt ook dat het mijn menstruatie is omdat ik ook slijm heb en geen pijn heb ook niet als ik op me buik druk dus dan gaan we daar maar vanuit, morgen even me temp in de gaten houden, maar weet je wat nou de pest is, dat ikdus geen clomid heb want dat zou ik dan een zondag moeten nemen en dinsdag moet ik pas naar de gyn toe dus dat is flink balen, ben benieuwd wat ie daar van zegt, en ik zit nu op dag 24 heel vreemd allemaal, en zij zei ook dat je hoe dan ook positief test dus die test wat ik gisteren heb gedaan was gewoon negatief , he ik wilde gewoon een klein streepje zien hahaha, maar ik voelde me echt zwanger hoor

ik ga effe buiten in het zonnentje zitten, vanavond ben ik er niet want me vriendin komt weer eten
fijne avond en tot morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan