KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

goeiemorgen meiden

sterretje: ik weet niet of je het nog leest maar een hele fijne vakantie en ga lekker genieten met z'n drietjes

rimke; heb je lekker geslapen in het ziekenhuis? hebben ze nog voor de rest er wat over gezegd ofzo?

bambi: probeer anders lois in een deken te wikkelen een soort inbakeren het inbakeren is ook voor kindjes die slecht in slaap komen, niet alleen voor huil babys

nou mijn ongi is nog niet goed doorgezet dus ik zet me nog niet op de roze wolk, maar als vandaag me ongi goed doorzet zou ik maandag aan de clomid moeten maar ik moet dinsdag pas naar de gyn toe, dus ik hoop dat het morgen dan goed doorzet dan ben ik voor dinsdag op tijd, ik zal effe tegen mijn gyn zeggen dat hier geen pijl op te trekken is dan een cyclus van 33 dagen en dan van 28 dagen en nu weer 24 dagen, maar ja daaar zal ik ook wel weer geen zinnig woord op krijgen maar goed

Straks even naar de verjaardag van joey zijn vriendje/buurjongentje, en vanavond heb ik het rijk alleen want tom moet aan de biertjes vanavond haha

meiden ik ben er later nog eventjes

xxx linda

Meiden, alles goed hier en moet alweer aan de slag pffff. Ben gebroken maar als ik eenmaal op gang ben gaat het wel. Rimek, ik hoop dat je geslapen hebt meisje, nachtje uit logeren he ! Linnie, neeeeeee geen ongi hoor......Sterretje, je leest het niet meer maar toch nogmaals , fijne vakantie en wat las ik nou...een operatie ??? Bah, laten we hopen dat dat niet nodig is. Anoes, ook druk druk druk he..haha je zou mn zus kunnen zijn ! Bambi, wat is je meisje al groot !!!! Schatje he ! Jacq, kan ik zeker niet volgen dan van je trouwdag? Of is dat wel mogelijk?

Morgen ga ik met mn mannetje en mn ouders naar blijdorp als het weer goed is ? Is hier vandaan tien minuten rijden dus we kijken s ochtends wel hoe het weer is ! Tja de ijsberen zijn weer terug op het honk he ...wil ik wel heeeeeel graag zien....Meisjes, mis het geklets hier hoor maar ja, het is ff niet anders he .......Fijne dag allemaal en ik probeer er vanaaf nog ff te zijn..

Liefs happy

wat een rust hier zeg

de verjaardag van buurjongentje was leuk ben effe een uurtje geweest, hij is net zo oud als joey nu, dus die hebben veel aan elkaar
iedereen van het mooie weertje genieten?

ik ben er vanavond nog eventjes

xxx linda

Ha meiden!

zo, wat een zaligheid! Gister eerst om 21 in het ziekenhuis zijn, toen heb ik een uur aan het CTG gelegen, langer omdat ons meisje een enorm hoge hartslag (soms wel 200) had..........en ze was enorm wild in mijn buik. Had echt het gevoel dat ze een beetje over de zeik was, door die banden om mijn buik. Toen ging fons zingen voor haar, en zakte zo haar hartslag naar beneden, heel bijzonder om te zien. De gyn vond het uiteindelijk een prima CTG, en noemde ons kindje een " jogging foetus", gewoon een heel druk kindje.......
Toen kreeg ik om 22.15 een prik in mijn kont en binnen een kwartier was ik out, zei fons.....wahahahaha!!! Werd nog wel af en toe wakker maar viel dat zo weer in slaap, werd vanmorgen zelfs zonder bekkenpijn wakker.........fons kwam me om 10.30 weer halen, en ben hier zo mijn bed weer in gedoken, en kom er net weer uit, elk uur wel even wakker maar lekker liggen tukken tussendoor!!

Lin: nog niet doorgezet, je ongi? Waardeloos he, zeker omdat je dinsdag dan pas weer naar de gyn moet..........raar ineens, zo'n cyclus.............

Sterretje: meid, je leest het niet meer, maar een hele fijne vakantie!!! Geniet er van met zijn drietjes he!!

Happy: morgen naar blijdorp! Leuk!!!

Bambi: lekker grietje hoor! Hoop dat ze snel wat ritme gaat krijgen!

Ik ga even wat te snaaien zoeken.........

Ola, ben ff thuis ....ga zo lekker ff uurtje liggen voordat we weg moeten ! Vandaag wel leuke dag geweest, was mooi weer dus lekekr op het terras met zn allen ....

Linnie, ongi nog niet doorgezet ??????????

Rimke, wat fijn lieverd dat je zo heerlijk hebt geslapen en wat bijzonder dat jullie meisje rustig werd toen fons ging zingen !!! Vandaag overdag ook nog lekker liggen slapen....ff beetje bijtanken he ....

Nou meer moest ik niet bijlezen he, erg stil hier ! Meiden, fijne avond en tot morgen maar weer....

Dikke kus happy

rimke; o wat ben ik blij dat je een nacht hebt geslapen zeg, heerlijk meid en hopelijk vannacht weer, hebben ze voor de rest er nog wat over gezegd? en jeetje zeg een drukke dame in je buik en wat bijzonder dat haar hartslag rustiger werd toen fons voor haar zong

happy: fijne avond en voor morgen alvast veel plezier meid

ik heb af en toe ween draadje bloed dus misschien dat het morgen goed doorbreekt heel vervelend maar goed, ik heb af en toe zo gehad dat het na 3 dagen ofzo goed doorbrak, ach als het morgen goed doorbreekt ben ik mooi op tijd voor de clomid een dinsdag haah dinsdag is dan me 3de dag

voor de rest geen nieuws hier, joey heeft lekker de hele middag buiten op het grasveld gespeeld met de buurtkinderen endie wilde net natuurlijk niet naar binnen, maar hij ligt al op bed nu hahah
misschien kom ik straks nog effe buurten en anders tot morgen

xxx linda

He lin,

Ik hou hoop voor je hoor, af en toe een draadje bloed........mwah, is nog geen ongi!
Wat heerlijk voor Joey dat hij lekker buiten heeft kunnen spelen, is toch zalig met dit weer. En hij zal vast goed slapen nu, want buitenlucht maakt lekker moe he??
Fijne avond voor jullie!!

ik ga zometeen lekker op bed liggen met een boek, kijken of het slapen weer wil lukken, er is geen moer op de televisie en fons is naar een concert van "Iron Maiden", ik vind dat afschuwelijke muziek, dus hij is lekker in zijn eentje, en hij heeft gelijk!!
Tot morgen!!

Terug
Bovenaan