Klusbabes 3!!

Hoi meiden,

Zo ff snel tussen het schoonmaken door .....
@bieb; hoop voor je dat het bloeden snel stopt ......snap dat je liever wilt dat het zo gaat

@rimke; wat leuk dat je nou ook op de roze wolk staat he !!!!! En je hebt gelijk hoor met je 28 dagen aanhouden hihi .... positief blijven he, vind ik ook

@linda; ben benieuwd wat je gyn morgen zal zeggen. Wel fijn dat je zo snel terecht kan he

@linda2; nog steeds geen rd s?

@pip; hoe voel je je ? Nog rare klachten?

liefs happy

he meiden,
Ik heb er een beetje genoeg van! Waar blijven de zwangere klusbabes??!!!
Overal op het forum wrdt met glittertjes gestrooid en wij zitten maar te wachten, misschien een beetje egoistisch maar ik wil HIER zwangere meiden zien..............
!
By the way, ik sta niet bekend om mijn geduld.................
Dikke kus.

he happy

ik ben inderdaad blij dat ik morgenmiddag al terecht kan bij de gyn, ik zal mijn hele verhaal doen over het niet ongi worden en misschien mag ik wel een echo doen hahaha, nee hoor daar ga ik niet vanuit, ik zal wel met mijn benen in de beugels moeten voor een uitstrijkje te maken, moest ik toen ook doen voordat ik zwanger van mijn zoontje was,
Niet zo fijn maar ja voor een goed doel moet ik maar denken haha

xxxx linda

Hey Rimke

je hebt gelijk hoor we willen hier zwangere klusbabes zien, Linda nog steeds geen rd's ?? want jij moet de volgende zwangere klusbabe zijn haha ik hoop het voor je

xxx linda

ik heb ook alle rondgestrooide glitters opgevangen, en maar hopen dat het werkt haah
xxx

hallo dames,
september is een vruchtbare maand zo te zien. Het begint al goed. Rimke wie weet zijn er wel zwangere klusbabes onder ons, er staan nl. nog een paar  op de roze wolk,   wie weet.
Hebben jullie ook gelezen  in het glittertopic, waarin dat meisje gewoon ongesteld is geworden met haar NOD en later bij het testen toch zwanger was?
Dan krijg ik spontaan de neiging om te testen.  Maar goed, even realistisch, die kans is natuurlijk erg klein.
liefs,
      sterretje

Hallo vriendinnetjes!

Het is de laatste dagen lekker rustig hier...wel makkelijk om alles bij te lezen dan!

Er zijn hier nog steeds mensen die alleen voor de wolk komen geloof ik.......mmmm.

Linda, wat goed dat je morgen al bij de gyn terecht kan. Ben erg benieuwd. Ga je alleen of gaat je mannetje ook mee?

Bieb, hoop echt dat het bloeden gaat stoppen. Spannend hoor. Moet je woensdag bellen voor een afspraak voor donderdag als het niet stopt?

Rimke, tja jij wou zelf bloed zien en nu heb je bloed en dan is het weer teveel  Snap het wel hoor. Mijn menstruatie is sinds ik ben gestopt met de pil ook meer en pijnlijker dan met de pil. Wel gaaf dat je nu ook op de wolk staat!! JOEHOE!!!

Happy, is het klustijd voor jou deze week? Voel jij je ei trouwens altijd (gewoon even nieuwschierig omdat jij zo'n mooie regelmatige cyclus hebt).

Ik voel eigenlijk niets meer, mijn klachten zijn sinds gistermiddag verdwenen! hahahaha.  

Maar ik heb ineens megarekbaarslijm!!! Dat had ik nog nooit in levende lijve gezien. Grappig je kan het tussen je duim en wijsvinger doen en dan lijkt het net een elastiekje ofzo (of snot wahahaha). Heb wel ietsje buikpijn maar niet echt. Denk dat ik maar alvast klaar ga liggen op m'n bedje voor als m'n man straks thuiskomt!!hahaha

Oh nee, eerst eten koken: honger!!!

Tot vanavond!

X Pip

Hoi pip,

Ikm voelde mn ei nu voor de tweede keer ...... merk het ook aan het slijm. Dat rekbare slijm waar je het nu over hebt, heb ik als ik mn ei heb. Het eitje was deze mannd weer netjes op tijd whahaha .......Zal deze maand voor mij niks worden, heb maar 2x geklust en dat was best een aantal dagen voor mn nod. Mn mannetje moest heeeeel veel werken, iedere dag van 06.30 tot 09.30, dus als hij thuis kwam was het douchen en viel hij als een blok in slaap. Ik was ook druk met eeen hoop verplichtingen, kwam pas rond 10 uur thuis en kon het dan echt niet over mn hart krijgen om hem dan wakker te maken. Volgende maand beter, al gebeurd er weet niet wat dan moet ie er aan geloven hoor whahaha

liefs happy

Terug
Bovenaan