Klusbabes 3!!

Pip, ben ik nog ff. Ga jij idd maar klaar liggen want denk dat je je ei hebt ( heb ff op de wolk gekeken ) Die klachten die jij nu had kunnen daar ook heel goed mee te maken hebben. Zo rond mn ei heb ik ook altijd wat klachten oa hoofdpijn, rugpijn en buikpijn en misselijk......... Go for it !!!!!!!!!!!!

liefs happy

hallo hallo dames

Nou Pipstip klussen dus voor je leven haha heb even naar happy haar stukje gelezen over je ei haha

Happy: inderdaad volgende maand beter, want ik snap het erg goed dat je na een lange dag zoals je mannetje dan even geen zin hebt om te klussen, maar ja wel jammer haha
Mijn man heeft het zometeen over een week of 6 ook gigantisch druk op z'n werk zodat ie ook s'avonds erg laat thuis is, ach ja misschien zegt de gyn morgen wel dat ik zwanger ben whahahah (grapje )

hey pip: ik ga morgenmiddag alleen naar de gynacoloog, me man heeft wel vrij, maar ja die kan toch niks doen en dan zit ie toch alleen maar in de wachtkamer te wachten,

xxx linda

Meiden, foutje in mn berichtje ..... hij moest werken van 06.30 tot 21.30 en het klussen was niet een aantal dagen voor mn nod maar voor mn ei pfffffff verder gaat ie wel hoor !!

xxx happy

ach happy we snapte je wel we lezen door de regels heen , en het is maandag vandaag, dat is al zo'n zware dag zo net na het weekend haha

xxxx linda

Waar zit je met je hoofd happy??? Whihihi, hormonen, ik weet zeker dat het de hormonen zijn............daar geef ik namelijk altijd alles de schuld van......lekker makkelijk!
Maar dat hoeft niet slecht te zijn, een paar dagen voor je ei, ook dan ben je vruchtbaar en als je mannetje nou zaad heeft wat 72 uur overleefd, dan kan het nog best deze maand.
IK WIL GEWOON ZWANGERE KLUSBABES ZIEN!!!!

Ola,

Nou lin, dan val je toch zeker wel steil achterover he als de gyn dat zou zeggen !!!!! Ben wel benieuwd hoor ......zal aan je denken
Rimke, je hebt wel gelijk hoor, dan maar egoistisch maar ik wil ook HIER zwangere meiden zien. Vind het voor iedereen leuk hoor, maar gun het mijn ( hihi ) meiden toch het meest !!!!!!!!!

liefs happy

precies, en dat vind ik ook wel lullig om te zeggen maar zo is het wel. Ik gun het ons gewoon het meeste..................dus.

Terug
Bovenaan