Klusbabes 3!!

Nee, inderdaad, het kletsen hoort er bij. Zo lachen: gewoon niemand die er vanaf weet en ondertussen kun je het toch met anderen delen  en  meiden.
Ik geloof dat de hormonen weer aan het werk zijn

BBC, een baileys met banaan en nog een substantie. Het is een mixje en heeft een smaak van baileys en banaan (heerlijk!!!)

Hey lieve meiden,

Wat zijn jullie allemaal oude vrouwtjes zeg , ik ben pas 23 . Maar moet zeggen dat ik me vandaag wel 60 voelde (hoe dat dan ook voelt).
Volgens mij heeft Pip jullie advies goed opgevolgd! Ik denk dat ze aan het klussen is.
Wat goed Linda dat je morgen bij de gyn terecht  kan, die kan je dan eens mooi vertellen dat je zwanger bent!
Bieb, ik hoop voor je dat je morgen gewoon helemaal schoon van binnen bent, hoor. Zou er ook niet graag voor naar het ziekenhuis gaan (waarvoor wel?).
Happy, 1 broek is in ieder geval beter dan met lege handen thuis komen he... En binnenkort mag je nog veel meer gaan shoppen, want dan hou je het niet meer bij met de groei .
Rimke, nog even doorzetten hoor... Het is nog maar even en dan mag je gewoon weer aan de klus en dan kunnen die eitjes eens hun werk gaan doen.

Ik had er nog nooit van gehoord !!!!!!!! Klinkt wel erg lekker ..... jummie

Op vakantie zijn we laatst 2 avonden wezen stappen en hebben we wat mixjes geprobeert. Ik mocht bestellen en de barman vroeg: "What do you want?" En ik: "A sex on the beach"   Ik zeg tegen mijn mannetje: "hadden ze het niet anders kunnen noemen?" Whahaha

Hoi linda 2

Nou daar wil ik wel voor gaan shoppen hoor  Jeetje wat ben jij nog lekker jong hihi

xxx happy

Terug
Bovenaan