Klusbabes 3!!

hey sterretje

hier had ik nou dus ook nog nooit van gehoord, maar ik houd het wel bij mijn bessen hhaha

Hey linda hoe gaat ie met je ga je nog testen???

xxxx linda

Hey sterretje,

Bij ons in de kroeg verkochten ze een sletje whahaha       Sta je als man aan de bar en dan zeg je; mag ik een sletje hihihihi   Ook errug lekker hoor likeur 43, jus d orange en melk ...... Smaakt naar een sinassplit van ola

liefs happy

hey happy

dat drankje klinkt wel lekker maar de naam alleen niet whahah sletje hoe komen ze erbij op haha

xxx linda

Met mij gaat het wel goed, op een beetje brak zijn na.. maar dat komt wel weer goed.
Ik heb zo'n vermoeden dat ik morgen ongesteld ga worden, maar zo niet, dan ga ik do, vr of za nog testen. Maar moet zeggen dat ik niet zoveel hoop heb. En omdat ik dan tenminste goed kan slapen en omdat de kans zoooo klein is dat ik over paar dagen wel een streepje heb. De meeste vrouwen testen op de NOD dag zelf of zelfs al eerder en hebben dan al vet positief en ik test de dag na mijn NOD en ik heb helemaal niks, dus zoals ik al zei: ik verwacht niks.
Dank jullie trouwens wel voor de lieve berichtjes dat jullie ook hopen dat ik zwanger ben!

Mmmmm. Volgens mij hebben we onze NOD rond dezelfde tijd. Dan moeten we maar eens een drankje gaan doen.
Linda: Qua smaak kan ik je dan de cosmo wel aanbevelen

Terug
Bovenaan