Klusbabes 3!!

thx linda,
hoe oud was jouw zoontje? Hij zal nu wel diep in dromenland zijn.

Ik krijg altijd zoveel spam. De helft van de tijd moet ik klikken op ongewenste mail. Er zijn zelfs brutale bij die verzenden vanaf een amailadres dat op de jouwe lijkt.

hai sterretje

mijn zoontje is net 2 jaar geworden, en die ligt nu inderdaad erg ver in dromenland,als ik zo ga kijken dan snurkt ie ook als een gek hhaaha

xxx linda

hai sterretje

mijn zoontje is net 2 jaar geworden, en die ligt nu inderdaad erg ver in dromenland,als ik zo ga kijken dan snurkt ie ook als een gek hhaaha

xxx linda

die spam daar wordt je niet goed van, ik kwam terug van vakantie en toen hadden we 88 mailtjes waarvan er 80 spam was, echt niet meer normaal

xxx

haha, en van wie heeft hij dat geerfd? Zien je ook veel gelijkenissen met jou of je man in hem terug?

Hé sterretje, ja het drankje heet echt zo, erg he? Maar het was wel een super lekker drankje. Lekker op Kos gedronken van de zomer. We hadden wel een hele leuke barman was ook wat ouder, mochten zelf kijken achter de bar wat we wilde hebben. Hij deed er dan gelukkig ook niet elke keer raar over als je dat bestelde.
Of ik maakte zelf maar een grapje dat het mijn tweede orgasme vandaag al was, ha ha!

Terug
Bovenaan