Klusbabes 3!!

hahaha Mieke, nou dan had je een goede dag. Ik schreef eerder al dat ik op vakantie wilde bestellen. De barman vroeg: "What do you want?" "A sex on the beach"    Als  ik dat bij een bar aan het strand moet bestellen, laat ik het zo zeggen: een coal was ook goed geweest

hey sterretje

dat snurken heeft ie van mijn man haha, en ik zie inderdaad gerust wel gelijkenissen in zijn karakter terug van hoe of mijn man en ik waren en dat is best grappig, mijn zoontje is echt ontzettend lief (en dat zeg ik niet omdat ie van mij is haha) hij luistert gewoon goed en doet eigenlijk bijna nooit iets wat niet mag, ik kan hem in de supermarkt gewoon meenemen zonder dat ie in het karretje moet hij komt dan toch nergens aan en hij kan erg goed alleen spelen en is naar iedereen toe erg vriendelijk, ik heb al gezegd dat als er een tweede komt dat het niet zo kan zijn dat die ook zo lief wordt dat moet wel een draak worden want zo'n lieverd krijg je geen twee keer

xxx linda

hey happy

ja ik ben er toch nog erg he het is echt verslavend hoor

xxx linda

Hoi Linda,
Ik zie in mijn omgeving vaak dat de 2 kinderen totaal verschillend zijn. De een rustig en de ander druk. Je zoontje leek me inderdaad erg rustig en lief. Je komt regelmatig op het forum en komt ook uitgerust over, dus een draak kan het niet zijn  Zie je qua uiterlijk ook gelijkenissen??

Ja en dan bij die popie jopie barmannen nou daar hoef ik ook geen sex on the beach van!

Terug
Bovenaan