Klusbabes 3!!

Hoi dames,

Oeps...hou het allemaal bijna niet meer bij!

Had nog een september topic geopend. just for fun! Maar daar ook erg druk...Hoe ga ik dat allemaal bijhouden? Ahum,...
maar goed, hoop niet dat jullie het niet  erg vinden1

Bieb meid....knap hoe je ermee om gaat!

Linda...wordt tijd dat je nu eens duidelijkheid krijgt

Groetjes Roos

Goedemorgen

Bah ik heb net tot 10 uur in mn nstje gelegen maar ben nog steeds bekaf. Terwijl het lampje om half 12 uitging....

Pip ik zag op een ander topic dat jij teunisbloem gebruikt. Ik heb er al vaker wel eens van gehoord maar wat doet het nou precies en waarom moet je er zodra je zwanger bent mee stoppen?

En wat is pcos? Daar heb ik ook al vaker over gelezen maar ik heb geen idee wat het is.

We gaan vandaag voor een nieuwe auto kijken. Moeten we even bijna 3 uur rijden met mn oude karretje om te gaan kijken. Als het spoedig verloopt dat kom ik dadelijk terug met een station....Zal leuk inparkeren worden. HELP!!!

Groetjes Renée

hoi renee,
Ook ik gebruik teunisbloemolie, het zorgt als het goed is voor een regelmatigere cyclus. Je kan ze bijvoorbeeld kopen bij de Etos. Dan moet je 2 capsules elke morgen nemen. Voor de exacte werking moet je maar even googlen.......
PCOS is een syndroom waarbij de vrouw wel eitjes heeft maar te weinig hormonen om deze te laten springen, zwanger worden wordt dan erg moeilijk. Deze vrouwen hebben een onregelmatige cyclus van soms maar 3-4 keer per jaar. Ik heb dit syndroom en hoor morgen of ik aan de hormonen mag.................de gyn doet alleen nog al moeilijk want ik ben pas vier maanden gestopt met de pil.............en nu heeft de acupuncturiste ook nog eens een menstruatie weten los te peuteren bij me.................ik ga het morgen horen!!!
Kus Rimke

Hoi Essy,
dacht wel dat je mij bedoelde hoor...haha

Tof een reisje naar New York,. Nog nooit geweest, lijkt me wel tof

Hier nog aan t bloeden, gisteravond toch weer meer, nu weer minder. WOrdt er gek van!!!!. Gister had ik zoiets van, nouja dan maar curretage, dan ben ik er vanaf.
Morgen weet ik meer. Ben nu al smoes aan t bedenken wat ik straks op werk ga zeggen ivm de evt curretage en dus de ziekmelding.
Morgenvroeg bel ik denk dat ik naar dokter moet (heb 9 uur afspraak bij vk) ivm erge buikpijn die ik nacht ervoor heb gekregen (dus vanavond). En dan zie ik dan wel of ik naar ziekenhuis of naar gyneaecoloog. Snapt wel dat ik niet wil dat iemand op werk weet dat ik mk heb gekregen.Zeg nu ook nog niet dat ik naar huisarts (dus vk) moet, dan gaat collega weer vragen waarom enzo.

Ga nu snel weer aan t werk

Al iemand zwanger???

he he,

Ja ik ben een poosje niet geweest, heb het zo druk op mijn werk en zit ook nog middenin mijn klus periode.
Lastig zo alles tegelijk.
Wat een verhalen moest ik lezen zeg, allemachtig wat een kletsmajoren haha.
Laatst zei ook iemand op dit forum(ik weet niet meer wie) dat ze er een apart papiertje op na hield wie wie is en wie wat allemaal mee heeft gemaakt, ik geloof dat ik dat ook maar ga doen, ik kan het ook niet meer bijhouden whawha.
Ik zie wel aan onze roze wolk dat er voor een paar toch wel hele spannende tijden aanbreken, is er nog niemand zwanger?
Wij zijn echt druk aan de klus op het moment, om de dag tot in ieder geval na het weekend.
Dit keer ga ik echt alle kansen grijpen, ik wil gewoon zwanger worden.
Vandaag in de stad kwam ik natuurlijk weer allemaal zwnagere mensen tegen en een kennis die net 3 weken een kindje heeft, wat een klein lief hummeltje!
Ze vertelde even hoe haar bevalling was geweest, nou ongelofelijk, ze had een soort pats gehoord en 1 uur later lag ze in het ziekenhuis en moest ze een uur op de verloskundige wachten, en een paar minuten daarna is haar kindje geboren.
Zo kan het dus ook dames, hopen dat wij ook zo snel zijn, maar ja eerst maar eens zorgen dat er wat komt te zitten in dat buikie.
tot laters maar weer
groetjes kruimels

hey rimke

ik hoop inderdaad dat je morgen te horen krijgt dat je mag beginnen met hormonen, maar ze durven ook te zeggen dat je nu ongi bent geworden en dat ze nog een maand wachten om te kijken of het dan weer komt, maar ik hoop niet voor je dat ze dat gaan zeggen,

Bieb, ik hoop voor je dat het bloeden morgen bijna weg is, en dat je geen curratage hoeft te doorstaan, en op je werk gewoon zeggen dat je buikgriep hebt, dat je de hele nacht verschrikkelijke diaree hebt gehad en ook de halve nacht moest kotsen of zoiets,

xxx linda

Hey kruimels

tijdens de klusperiode kan er natuurlijk niet gereageerd worden haha

xxx linda

Terug
Bovenaan