Klusbabes 3!!

Goed werk sterretje! , zag dat je nog een link had toegevoegd op het zwangerschapsymtomen topic!!!

X

??????????? grrrrrrr

net heel verhaal getypt en dan staat ie er niet op. G%%%%ver de go&^&^*ver

Vertelde dus dat ik straks workshop wooninterieur heb. WOrdt woonwinkel geopend zaterdag en vandaag is er workshop. Lijkt me hartstikke leuk. 5 euries

En vertelde ook dat vriendlief zich verveelt, had al voorgesteld om ook maar op t forum te zitten, maar nee niet zo een goed idee haha. Heb hier 1x een man gezien op t forum

En verder. Verder vertelde ik dat t op zich wel goed is om weer te werken. Even gedachten ergens anders. Druk zat dus geen moeite mee

En nu ga ik me even optuttelen, gaan om half 8 weg

doeiii klussers

(wordt tijd dat ik ook weer eens kan klussen....)

hey bieb veel plezier vanavond, lijkt me wel leuk wooninterieur,

Pip: wij eten altijd tussen de middag warm en in de avond een broodje dus dat had je goed gelezen haha

xxx linda

hey lieve meiden

ik ga stoppen ik ga even lekker tv kijken, en morgen bloedprikken bleh, maar ja het is voor een goed doel haha

Morgenmiddag als ik niet moet werken (want het is druk) dan kom ik effe buurten

xxxx linda

Hoi meiden,

Zo ben er weer ff. Net pas weer thuis, dus moet nog eten...... Ik weet niet hoe laat ik hier weer ben vanaaf, dus alvast maar nu ......... Rimke, bieb en linda succes morgen

xxx happy

dank je happy,

ik ben er vanavond niet ik ga lekker lui tv kijken , veel plezier vananvond

xxx linda

He meiden!

Dank happy, ga de gyn morgen eerst haar verhaal laten doen voordat ik meld dat ik ongesteld ben geweest............beetje liegen voor eigen best wil he?? Whihihi. Wil eerst haar plan de campagne horen!!!
Ik moet vannacht weer de nachtdienst in, werk dat van 23 uuur tot 7.30................dus kom vannacht nog even buurten.
Mannetje is vandaag weer terug gekomen van een reisje, rd's waren over dus hup........aan de klus!!! Hopen dat ik een eisprong krijg, hebben we eindelijk onze eerste echte kans.........helaas is nu ook de buikpijn weer aanwezig. Echt heel gevoelig links onder bij eierstok. Zijn heeel hard aan het werk om te springen denk ik!!!
Tot vannacht en anders tot morgen, laat wel even horen hoe het gesprek geweest is. Linda en Bieb, morgen ook veel succes!!!

Hoi meiden,

Ga stoppen, ga lekker mn bedje in ...... Gisterenavond naar mn vriendin geweest, die werkt in de kroeg. Was echt heeeel erg gezellig totdat haar ex binnen kwam en haar ging bedreigen e.d. om een lang verhaal kort te maken ..... ben heel de nacht met haar en voor haar op sjouw geweest ( ook met haar dochter en hond ) en kwam vanmorgen om half zes binnen en om acht uur ging de wekker weer !!!!! Geeft verder niet want laat haar ook niet barsten maar, ben nu echt versleten zeg ....... doei lieve meiden

dikke kus happy

Terug
Bovenaan