Klusbabes 3!!

hoi hoi,
Zo vanavond geen zin om voor mezelf te koken dus lekker spaghetti bij de pizzaboer besteld, inclusief lekkere brownies als toetje. Doe ip geen toetjes en tussendoortjes meer in het kader van het afvallen, ?, maar vandaag mocht het eventjes.

He Linda, blijft wat spannend voor je he? Tja, bij mij werd er ook geen baarmoederslijmvlies aangemaakt dus de hormonen die ik kreeg voor het opwekken van menstruatie deden ook niets...........des te verbaasder was ik dus dat ik nu met acupunctuur zo heftig ongesteld werd...............misschien in die drie weken na mijn laatste echo toch wat opgebouwd? Misschien is het iets voor je, die acupunctuur, als je niet meteen aan bv de hormonen wil.....................

Bieb, goed van je zeg! Soms is huilen heel erg helend............klinkt wat wazig maar als je je altijd stoer houdt verwerk je het niet altijd goed, en huilen is gewoon lekker ook!
Niet de hele week door natuurlijk, maar zo af en toe wel.

nou, ik hoop dat ik morgen iets minder bij te lezen heb dan gisteren, jullie gedragen jullie nog goed, dus misschien cancel ik de sessies wel...................
Dikke kus Rimke

Sorry Linda, ik bedoelde Bieb!!!

quote: Essy82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-09-2007 19:40:59'));

Hey Happy,
Heb ook die met het hartje besteld.

Vraag (algemeen): hoeveel testen hebben jullie inmiddels gedaan vanaf het moment dat jullie zwanger willen worden?

@Bieb: Hoop ook voor je dat het bloeden voor donderdag gestopt is. Ik vind je ondanks alles ontzettend sterk!  Voor jou.......

Moet morgen een presentatie houden op mijn werk. Mooie powerpoint in elkaar geflanst, dus die moet ik zo nog even goed uit mijn hoofd leren. Heb altijd een hekel aan presentaties. Terwijl ik normaal gesproken luid en duidelijk aanwezig ben, word ik op zo'n moment zenuwachtig...........

Oh....en nog wat. Heb samen met mijn liefie een reisje naar New York geboekt rond oud en nieuw!!! Iemand wel eens geweest? Lijkt me geweldig!
Straks loop ik daar met een dikke buik, maar je mag tot 7 maanden vliegen, dussssss.........

Ach, eerst maar eens een paar dagen wachten. Heb echt geen idee of mijn menstruatie regelmatig is. Dacht altijd van wel, maar misschien heeft de pil dat veranderd.

Is iedereen er vandoor vanavond???

Ja he Rimke, we gedragen ons wel... maar dat komt omdat de rest allemaal uit zuipen is... dus zou ze toch wel in de gaten houden.
Essy, ik heb tot nu toe 1 test gedaan, maar als ik nu niet snel ongi wordt volgt er nog 1... en ik ben pas met de 2de ronde bezig...

whiihi, zou er bijna een undercover detective op zetten om te kijken wat die aan het uitvreten zijn!

Hoe voel je je? Ben je opgelucht, teleurgesteld, verdrietig?

of ik opgelucht/verdrietig/teleurgesteld ben?  sorry, begrijp hem even niet.

ahah! ben weer tegen de verkeerde linda aan het lullen. Sorry!!!!

Maakt niet uit hoor. Normaal heb ik het zelf ook door, maar dit keer ook niet. Ik ben er weer vandoor. Allemaal een hele fijne avond en ik ben er morgen niet, dus tot donderdag!

Liefs, Linda

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10)
11)
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde ,(helaas mk...) Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde   kleintje82
15) Linda  5e ronde 2de kindje
16) Kruimels, 4de ronde
17)happy, 2e ronde
18)suuz, 4e ronde  lilian1e ronde na vroeggeboorte Storm en DaanXX
19) lizzy6 start 2e ronde, 2e kindje
20)Sterretje, 3e ronde
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28) Chris, 6e ronde Bieb mk
29)
30) Rimke, ronde 4
31) Petra (hayley06), 2e ronde, 2e kindje  Linda_84, 2e ronde

SEPTEMBER

1)
2)
3)Essy, 1e ronde
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8) Mootje 5e ronde  ( onregelmatige cyclus )
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
       Renee86 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) Bambi 3e ronde lizzy 2e ronde  
13)

14) happy, 3e ronde
         Jacqy84, 2e ronde
15)kleintje 3e ronde.  
        sterretje, 4e ronde
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20)kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
21)
22)
23)
24) Chris, 7e ronde
25)
27)
28)
29)
30) Rimke, 5e ronde
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Terug
Bovenaan