Klusbabes 3!!

Heb ik net een heel verhaal geschreven wil ik het plaatsen, krijg ik een server error! alles weg!!

nog een poging

Rimke bedankt voor de tip maar ik kan tot nu toe goed slapen. Is de eerste keer dan ik nachtdiensten draai en het gaat me vooralsnog goed af. Heb geen problemen met de verandering.

Essy en Bambi ik hoop dat jullie allebei over een paar dagen wel een positieve test in handen hebben ik yal voor jullie duimen.

Bieb ik hoop voor je dt de Rd nu bijna ten einde is, dan kun je je agressie van je af klussen. Kan ook lekker opluchten

Sterretje mischien is het niet je ongin die eraan komt maar positief nieuws (innesteling?). Ik zal voor je duimen!

Linda als je behoefte eraan hebt kun je zeker je hart hier luchten! Daar zal denk ik niemand problemen over maken...

Groetjes Renée

Wat zou dat toch voor een onzin zijn als we hier alleen maar over zwanger worden zouden mogen mopperen linda! Tuurlijk kan je dat soort dingen hier ook kwijt!!!

Ik ben net terug van het werk..............was zeer rustig en kon zelfs een uurtje eerder naar huis! Net lekker een roseetje en wat toastjes met filet amiricain, is een slanke manier van een snackje zegt Sonja......van mijn zus gehoord dus maar gedaan. (helaas ook een half blokje Port Salut op, zulke lekkere kaas!!! Even gezondigd dus. Ik stnd gisteren op de weegschaal en die gaf 80.5 aan..............keurig voor mijn lengte. Ik wil wel onder de 80 komen maar gaan gestaag door: geen/weinig tussendoortjes, geen chips en chocola en na achten ip niet meer eten. Behalve dan na een avonddienst en op een feestje, want het moet wel leuk blijven he? Ook zit ik keurig een paar keer per week op onze hometrainer! GOED BEZIG!!!!

Nou, hoop dat jullie allemaal een leuke avond hebben gehad.
Ik kruip lekker mijn nestje in!!
Dikke kus Rimke

goeimorgen dames

bedankt voor jullie berichtjes, soms is het ook lekker als je effe je hart kan luchten, maar vandaag gaat ie weer goed hoor, kan natuurlijk niet elke dag gaan zitten sippen, dan krijg ik alsnog een klap voor me kop van me ma hahaha,
Het was rustig gisteravond hier, of iedereen was aan de klus of iedereen was dronken hahah

xx linda

Hallo allemaal,
Ik moest klusbabes 3 even zoeken, we waren een beetje gezakt op de "lijn"
Nog 8 berichtjes en klusbabes 4 gaat alweer van start. Zouden we dat halen vandaag? Vast wel, alleen ben ik straks weg, dus probeer ik in de namiddag nog eens te kijken.
De krampen gaan hier maar door. De ene keer lijkt het op ongi-krampen de andere keer lijkt het weer darm-kramp.
@linda: Ik ben blij dat je je vandaag beter voelt. Soms heb je dat gevoel en moet je even , maar een half uur later kan dat alweer helemaal verdwenen zijn.
liefs,
          sterretje

GRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!

Vanmorgen bij het afvegen een roze veeg en heb nu enorme buikpijn. Zo te voelen komt me ongi eraan. Weet het bijna zeker en daar baal ik zo van. We hebben deze maand zo goed gebruik gemaakt naar mijn iedee. Vind het echt klote. wacht nog ff af of het doorzet.
Geb nu echt geen zin om me huis schoon temaken hoor, doen we morgen wel, moet vanmiddag ook nog weg, dus heb het hhelemaal geen zin om dat nu te doen.

Ben gisteren na de voetbal trouwens toch naar die apreski party geweest, was wel leuk en heb lekker  2 wijntjes op waarvan ik gelijk op zijn kop stond, nog ff naar de disco geweest, maar daar voelde ik me wel erg oud hahahah. toch nog ff gedanst en dat wel lekker.

Hoop dat me lijf me voor de gek houd, ja nu wel hihihi normaal wil je dat juist niet, maar het voelt zo als ongie en zou dus niet weten wat het anders zijn kan, vooral als ik al roze afscheiding heb. Zit nu op dag 29 dus zou wel goed zijn kwa cyclus. Das wel een voordeel, het werkt vanbinnen oke. 32 en nu dan 29. Vind ik redelijk regelmatig toch.

Nou ik wacht het nog ff af, maakr er gewoon een gezellige middag van bij me schoonouders en met me schoonzussie en me neefjes 5 en 3 . die zijn zo leuk, dus komt wel goed. Ga zo eerst ff lekker douchen.

Linda goed dat je je weer wat beter voelt vandaag, en voel je absoluut niet schuldig als je er hier over wil praten, dat kan natuurlijk gewoon.

Bieb balen dat er nog steeds bloed is. lijkt me mega frusti voor je. sterkte ermee.

Rimke jij bent hartstikke goed bezig met de home trainer en op je eten letten dan mag een stukkie kaas wel hoor hihihi.
Ik moet ook weer ff opletten heb me met de vakantie wel erg laten gaan bij het toetjes buffet hihihi. dus weer ff oppassen.

xxxx Bambi

Hoi Bambi,
Dat is echt . Ik hoop ook dat je lichaam je voor de gek houdt.
Wie weet, geen  is hoop. Volgens mij kunnen we nu samen gaan .
Liefs,
          sterretje

nou helaas voor mij. dus wel ongie he. nu duidelijk
OOOh en die buikpijn niet normaal meer, ben ook helemaal opgeblazen nu.
BALEN BALEN BALEN, maar ja op naar de volgende ronde dan maar weer. pfffff

ga maar de wolk aanpassen.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan