GRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!
Vanmorgen bij het afvegen een roze veeg en heb nu enorme buikpijn. Zo te voelen komt me ongi eraan. Weet het bijna zeker en daar baal ik zo van. We hebben deze maand zo goed gebruik gemaakt naar mijn iedee. Vind het echt klote. wacht nog ff af of het doorzet.
Geb nu echt geen zin om me huis schoon temaken hoor, doen we morgen wel, moet vanmiddag ook nog weg, dus heb het hhelemaal geen zin om dat nu te doen.
Ben gisteren na de voetbal trouwens toch naar die apreski party geweest, was wel leuk en heb lekker 2 wijntjes op waarvan ik gelijk op zijn kop stond, nog ff naar de disco geweest, maar daar voelde ik me wel erg oud hahahah. toch nog ff gedanst en dat wel lekker.
Hoop dat me lijf me voor de gek houd, ja nu wel hihihi normaal wil je dat juist niet, maar het voelt zo als ongie en zou dus niet weten wat het anders zijn kan, vooral als ik al roze afscheiding heb. Zit nu op dag 29 dus zou wel goed zijn kwa cyclus. Das wel een voordeel, het werkt vanbinnen oke. 32 en nu dan 29. Vind ik redelijk regelmatig toch.
Nou ik wacht het nog ff af, maakr er gewoon een gezellige middag van bij me schoonouders en met me schoonzussie en me neefjes 5 en 3 . die zijn zo leuk, dus komt wel goed. Ga zo eerst ff lekker douchen.
Linda goed dat je je weer wat beter voelt vandaag, en voel je absoluut niet schuldig als je er hier over wil praten, dat kan natuurlijk gewoon.
Bieb balen dat er nog steeds bloed is. lijkt me mega frusti voor je. sterkte ermee.
Rimke jij bent hartstikke goed bezig met de home trainer en op je eten letten dan mag een stukkie kaas wel hoor hihihi.
Ik moet ook weer ff opletten heb me met de vakantie wel erg laten gaan bij het toetjes buffet hihihi. dus weer ff oppassen.
xxxx Bambi